Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 967

Tråd: Porting av 530\398\160 topp!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Antall takk

Standard

Da var vist tråden havnet som sticky ! Det synes at VCCN trengte en tråd som denne! Håper alle fortsetter å komme med sine egne prosjekter og tips og triks!

Har puslet litt med en topp når jeg har vært hjemme i det siste og har "designet" forbrenningskammer på denne i det siste.. Planen var å fjerne mye av squishoverflatene, få større plass rundt ventilene og øke størrelsen på forbrenningsrommet for å senke kompresjonen ytterligere.. Planen var også å få senket squishavstanden ned til ett minimum for å få mye ut av det området som er der, økt bankeresistens men forholdsvis god forbrenning.. Hvor godt jeg har klart dette blir vel mest spekulasjon
    Tatt endel inspirasjon fra Grottis sine gruppe-a kammer, dog har jeg ikke mulighet til å sveise så det blir på ingen måte noe kopi.. Har heller ikke fjernet like mye av squishen som han siden jeg skal prøve denne på veien..

Tosk har vel også allerede dømt prosjektet nord og ned, da han mente at jeg ikke burde ta mere ut av det forrige forbrenningskammeret Dog tror jeg dette kammeret tillater høyere ladetrykk uten å fjerne alt av sugeeffekt ? Kamrene havnet på 59cc til slutt!

Kontruktiv kritikk mottas med takk ! Er ikke ferdig med utgjevningen, som sees godt spesielt oppe i høyre hjørne..

Sist endret av Berg Performance; 19/10/12 kl 23:09

Lignende tråder

1. Porting av 531 topp, tips & triks?
    By vølvo in forum Avansert trimming
    Svar: 14
    Siste post: 23/02/12, 12:47
  2. Porting av topp
    By Ole in forum Avansert trimming
    Svar: 81
    Siste post: 14/08/11, 15:54
  3. Porting av f innsug
    By turbomann in forum Avansert trimming