Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 294

Tråd: Remi T: 98 mod Volvo 940LT

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Remi T sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Fenstad
    VCCN medlemsnummer
    2887
    Innlegg
    505
    Antall takk

    Standard Remi T: 98 mod Volvo 940LT

    Kjøpte meg en 98 modell 940LT i Juni. Bilen er utstyrt med el. vinduer x 4, el. speil med varme, klima og delskinnseter. Det har blitt gjort litt med bilen før jeg kjøpte den så da slapp jeg unna med litt av planene jeg har for den, B230FK som har 70000km på nakken burde vel væra ett godt utgangspunkt for husmorstrimming, 531 topp med A kam, 7,5x17" JP MK18 felger, org 850R vinge, momo ratt, Viking Ecomax chip, Gule Koni dempere og Truetrack diffbrems.

    Planer jeg har med bilen:
    - Proffsote alle ruter bak A-stolpen
    - 8x18" Compomotive MO6
    - 3" eksos
    - Hellakkering
    - Grått/svart R-Sport trekk
    - Bilstein Racing dempere
    - Målere i luftedyser
    - "300hk" oppsett
    - Add-On leppe
    - 960 dørhåndtak
    - + mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå

    Skal ha meg en ny turbo i løpet av vinteren som skal klare en 300-350hk og som skal lade litt før enn 5000 o/min:P så hvis noen har noen tips så er det bare å komma med det.

    Noen bilder fra dagen den var hentet







    Fjernet lykteviskerne samme kveld


    Bytta felger og polerte dagen etter



    Kjøpte meg 960 dørhåndtak



    En dag i sommer skulle faren min male rekkverket på trappa en dag det blåste ganske bra ute og gjett hva som sto 2 meter unna trappa? det var 940'in det, så da ble den full av hvite prikker så da ble det polering av en som kan det. Han fikk ikke bort alt, men det ble betydelig bedre.





    Kjøpte meg add-on leppe, R dyser, BSR filterkit og lyddemper fra KL-racing med 4" dieseltut






    Laga meg instrumentholder



    Noen dårlige bilder fra da jeg fikk den att fra soting



    Kjøpte meg JT3", Volvoforum skiltholdere og actuator med grunntrykk på 1 bar




    Flyttet LMM over på trykksiden og monterte dumplokk, Gadd ikke å legga sjela mi i det trykkrøret siden jeg skal laga nytt når jeg får kjøpt meg en alu cooler



    Siste bildene jeg har av bilen før den ble sendt på lakkering



    Fikk telefon fra lakkereren i går og bilen blir lakkert til Søndag også skal jeg hente den 29. Desember
    Sist endret av Remi T; 05/07/10 kl 22:11

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •