Bilder sier mer enn tusen ord...
![]()
Bilder sier mer enn tusen ord...
![]()
"Mindre e så jækla mye merr"
Man tager hvad man haver?![]()
Volvo 242 L 77 B19A
Vært litt fraværende det siste året, går med planer om å kjøpe bil igjen
Har sett dette før på bilforumet. Der var faktisk eieren også, og forklarte litt på bilen. Bare ta et raskt søk på google så finner du nok igjen den tråden.
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
Denne er OLD ja, husker det var diskusjoner om det var handichæpp bil,feilprodusert karosseri og mye annetHusker ikke hva eieren sa, men det ligger ett sted på nettet som mr.crepsley sier
Tenk ikke på det og hvor vanskelig kan det være.
1993 Volvo 940 GL+T <--Worklog
1988 Volvo 240 GLE [X]
Se bla på skyggen over lista nederst på døra på¨bilder der den er blå, er noe rart med den.
Mener jeg leste på et svensk forum en gang at det hadde blitt spesiallaget noen biler med denne løsningen som handikappbiler.
Såg ikkje kva som var gale/spesielt før eg fekk bilde av den blå![]()
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
denne er ekte, lurer på om det finnes en motpart til denne.
altså 244 dører på fører siden å 242 dør på passasjersiden.
2000 V70 TDI "black edition"
http://www.bilforumet.no/200-serien/...lvo-243-a.html
Les igjenom disse 8 sidene.
2000 V70 TDI "black edition"
Den teorien om at det ble produsert 30 stk ved en feiltakelse synes jeg bare høres for dumt ut. Det er nok et spesialbygg av et eller annet slag. Kan da umulig være så vanskelig å sette en lengre dør på førersiden av en 240 at det er vits i å spekulere rundt om det er en ekte bil eller ikke?
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Han på bilforumet var belgisk, fortalte der hva som var grunnen tror jeg, men husker ikke hva den var! =)
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
http://www.volvoclub.org.uk/pdf/broc...hicles1978.pdf
Ser du nedover i denne katalogen er det en i rullestol i denne bilen ^^
Som det står helt i sisteposten på BF så sier jo eieren at det er hjemmesveisaUansett tøft
![]()
husker jeg så en 244 som var blitt påbegynt ombygd til 2 dørs på blocket for et par år siden... han hadde gitt opp prosjektet om å bygge om fra 4 til 2 dører, så han solgte bilen med bare bygd om førerside. kunne jo ha vært den herhaha