kjøpt denne bilen oppi gudbransdalen eller? så det var HS registrert bil så :P
kjøpt denne bilen oppi gudbransdalen eller? så det var HS registrert bil så :P
kjøpte den av en eldre kar på toten i 2005![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
liker dette marius. hvordan turbo bruker du? blir grisete dette. bli morro se denne når er ferdi.
takk takkturboen er en precision 6266 med 81 hus. liten søt sak :P ja håper det blir kult når den blir klar.håper i værtfall på mye kjøre tid
![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
har fått mala bilen svart inni og fått dekal trimma motorrommet litt
![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Har trua på at detta blir kansje mest gøy for penga av alle her inne. vri om nøkkelen og kjør!
liker det jeg hører teigen! har håp om det samme selvhehe
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Ser fint ut så langt iallefall!
Ensom V70 Turbo
har skjedd en del med bilen men mye som det ikke er vits og ta bilde av
så legger ut noen bilder av det som er gjort som er noe vits og legge ut bilde av
bygd om DP
ferdig fuel system. men trenger en skikkelig vask baki her før sesong start ser jeg
mangler bare og få festet slangene til gulvet
![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
044 til swirl pot også to 044 videre eller? Ser bra utblir ordentlig bøs denne bilen her!
Sent from my iPhone using Tapatalk
stemmer bra det frigstad en 044 til catsh også 2 til motoren.skulle få nok suppe da trur jeg ;P
ja håper den blir bra når jeg blir ferdig.
har også flyttet veske beholderene til pedalboksen og litt sånn små piss..![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
holder med ei matepumpe, er ikke allverdens fuel som går fra tanken til potten. Ujamn camber eller bare bilde som ljuger?
jeg har bare ei mate pumpe ja
og det er voksen camber på den ja rørbærearmene er 4cm lengre enn orginale brua med unibolsa skrudd helt innmen har hylser med orginal lengde og så får se litt når bilen blir klar hvem jeg skal bruke
er jo ikke så mye orginalt fra volvo igjen her
![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
tenkte mer i form av ei holleypumpe og ikke værst 044 hehe. Jeg tenkte å gå ut ca 1.7cm. si fra åssen detta blir å kjøre. Ment for sladd vel?
åja det var sånn du tenkte! hehe ser jo fint ut med 3 x 044 da! hehe
skal si i fra jeg hvordan det blir og kjøre med. kan vell henne vi ses til sommeren skal kjøre på alt som er om bilen er enig med meg :P
bilen brukes til drifting/ show kjøring på gatebil.har jo sveisa om spindla og shimsa ut styrestag for mer sving så har ganske mye mer sving enn orginalt.ligger vell noen bilder lengre frem her![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
4cm på hver side eller totalt Marius?
Ganske mye camber her ja, ser gromt ut. Spent å høre åssen det blir å kjøre med
4cm på hver side ja! heheer greit med camber ja.er to andre i teamet som kjører med samme greiene og virker til og funke helt greit.eneste var at vist det blir for mye camber ville ikke bilen selv opprette ordentlig... så får se litt på det er viktigere at bilen selvoppretter enn at jeg har masse camber
det skal jo brukes og da er det greit at ting virker også ikke bare ser kult ut
![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
skjer litt med biloen selv om jeg ikke har vært så mye her inne i det siste!
har drivi og kobla sprut i det siste og fikla med mye små ting som tar mye tid
men nå er det ikke mye igjen av koblinga igjen så kommer vell en filmsnutt så fort den er startet! vist den starter da :P
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Ting tar tid! Stå på videre![]()
Skal du kjøre denne på E85 eller?
Hva er oppsett på motoren?
gromt bygg marius, bli morro dette ja. 2jz er veien å gå skal du ha kjøretid på banen ja. utne tvil![]()
ja ting tar fryktelig med tid!!!! også skal det jo se greit ut også.så liksom ikke bare og kaste sammen
oppsett på motor er orginal bunn og topp men byttet til ARP studs.
jdm kammer
,1000cc precision dyser
,precision 6266 turbo
,46mm precision wastgate
,HPO grenrør
,custom Skogen Performance Innsug
,aeromotive a1000 BTR
,3x HPO 044 pumper
,HPO LS1 coiler x6
,MSD super coductor pluggledninger
og Vi-pec v44 sprut sikkert glemt noe men detta er grovt det jeg har kjøpt og har rundt motor.kommer H råder og smidde stempler til vinteren igjendetta er samme oppsett som Kennteh Nornes kjører med i sin r34 skyline med 2jz i powerdrift og den bremser 713 hjul hk og 990 hjul nm. så burde funke greit. bremser jeg så mye skrur jeg den heller ned litt for og få det enda mer holdbart...vill kjøre MASSE i år
![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
da er datasprutet ferdig koblet!mangler bare noen AN koblinger for og starte bilen vist den vill starte da :/ hehe håper åenga strekker til nå på slutten så jeg rekker og bli ferdig med bilen til gatebil mai
men gidder ikke stresse da blir det bare tull....
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Kongeventer i spenning
hehe da er vi flere men kjenner jeg har en litt lei klump i magen når det kommer til starting blir sån når man har bygd storsett alt nytt og man har sykt lyst til og få det opop og gåhehe men går nok bra ! hehe
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com