Ser veldig bra ut dette. Skal du ha på emblema på bakluka igjen?
Ser veldig bra ut dette. Skal du ha på emblema på bakluka igjen?
Henger meg på rosen her... Lekker bil, og ikke minst fantastisk farge!
Var nesten litt tøft uten fangeren... Hvis du bare får festet tåkelysene under den bjelken så har du en ganske unik 850![]()
Tusen takk for det!Har ikke landet helt på det enda.. Hvis jeg skal ha noe emblem, så blir det bare et nyere Volvoemblem. Et skinnende et. Gidder ikke de matte stygge fra 850
![]()
Tusen takk for detJeg er veldig glad i 417, så ble ikke noe tema for meg å foreta noe fargeskift på denne!
![]()
Tåkelysene henger jo der de daDe er jo skrudd rett i bjelken der!
![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Da har jeg hentet skiltene mine igjenDa må jeg bare blir ferdig med kjølingen, skru på fangeren og Voilá, driving!
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Vi jobber som fy med det. Vi har holdt på å trykkteste osv i dag.
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Finner dere noe feil?
Funnet feilen?
2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Ja, nå er feilen funnet. Problemet er toppen. Etter måling med IR osv ser vi nå hva problemet med bilen er. CO-testet også kjølevannet, og der var det masse CO! Toppakningen har det tydeligvis ikke bra, og bilen er tydeligvis plutselig blitt varm. Så det som nå skjer er at toppen må pelles av igjen, planslipes, byttet toppakning og sette den sammen igjen. Grunnen til at vifta ikke går er fordi det bygges opp så mye eksostrykk i kjølesystemet av vannet ikke sirkulerer.
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Bra dere har funnet ut hva som feilen!
Kjedelig at det var det som var feilen!
[ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
[X]2002mod V70N 2.0T Aut
[X]1995mod 855 2.5l 10V Man
[X] 1989mod MB190E 2.0l Aut
Ja, det var greit å få funnet ut av detMen, det som gjør det hele ganske så kjipt er jo det at jeg begynner å jobbe på søndag, og da skal jeg jobbe 7 dager i uken frem til 20 juni.. Er ikke så lett å jobbe i Oslo, og ha en bil som står i Kristiansand..
Så der må det finnes en løsning.
Vil helst ikke flytte den herifra før den er i orden, da han som skal planslipe toppen holder til her nede og har virkelig peiling!
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Da syns jeg du skal hive deg vekk fra datan og fikse dette lynkjapt!
Godt å ha en gul volvo som sviver som ei klokke. *hehe*.
Godt du fant feilen hvertfall =)
'07 V70 R ✓
'95 850 T-5R
Haha, er ikke så lett, for har ikke bilen her, og kvelden i dag skal brukes på å vaske verkstedet vårt... :(
Nice! Ja, bilen min står hos Einar nå, der du hadde toppenSå du vet jo hvor usentralt det verkstedet ligger
Måtte opp dit for å få brukt Co-måler og IR
![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Vitsen med å vaske når du skal grise mer?![]()
Vi vasker jo bilene våre også, selv om de kjøres og blir skitne.. :(
Godt dere fant feilen da iallfall! Lykke til.![]()
Det var no bra at du fant ut kva som var gale men domt at du fant ut at det var det som var gale
Kan det vera det som er gale på min bil og då kanskje? sidan kjøleveska berre sirkulerar når termostaten er utav![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Godt at Goførren min klarte å slepe 850en din opp ditVar hvertfall nok turtall på den :P Hehe
?
Det er supert, for nå må du dra den ned igjen også![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Hvodan gåre med 850'n nå?
Den står på verkstedet på skolen enda. Venter på svar fra en der nede om han kan gjøre jobben for meg der nede eller ikke. Akkurat nå er jeg i Oslo hvor jeg jobber 7 dager i uka, så jeg har ikke sjans i havet til å rekke ned dit for å fikse det.. :(
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958