Gokveld

Tenkte jeg skulle lag en tråd om bilene mine, en 1988 245 og en 1995 960...
245'en har jeg hatt siden 14 års alderen, så det har blitt gjort en del småting med den for å si det sånn...960'en ble kjøpt i Mai 09 for å ha som bruksbil...

Noen kjenner nok bilene igjen fra Bilforumet...

Hva som er gjort med 245'en i grove trekk:

Hviteblink, Super DTM med Saffran senter, Bilstein clubsport og lesjø fjærer, IPD just. panhard stag, Nye R sport setetrekk, Ny bagasjeromsmatte, Ny fangerplast foran og bak,
All 86 + plast kjøpt ny, Nye sorte lister over lyktene og helsvart grill, Modda frontleppe, Ny bakluke med alt av pakninger og bakvindu nytt, nye skrapelister på vinduer, Skifta det meste i br. system ( br. skjold, calippere,skiver/klosser,håndbrekksko osv.), Vaska og lakka en del deler i motorrom, IPD Alu søleplate... pluss masse andre småting...

Planer: Ipd stabstag, sote ruter helt frem, få ferdig turbomotoren, diverse småting og sist men ikke minst holde den i best mulig stand

Noen bilder fra begynnelse til i dag:









Et litt gammelt bilde av motorrommet :


Har også en B230FK i deler som skal i den hvite etterhvert, er blitt et langtids prosjekt...
Bare spør hvis dere lurer på noe, har vel bilde dokumentasjon av det meste som er gjort på bilen...

Så 960'en:

Har hatt en del småkødd med denne bilen, men vil si den begynner å bli bra nå...har ca. gjort følgende:

Ny h. forskjerm, og lakka begge forskjermene, lakka begge bakskjermene, bakfanger, sideskjørt, "nye skvettlapper", 850R vinge, Ny fontfanger og frontleppe og fått lakka dette, nye grøftelys, nytt emblem i grill, skifta bremser bak og håndbrekk wire'er, ny br. kraftforsterker pga. den gamle lakk i hydrovaken, custom bakpotte, innsatsfilter, nye dørtrekk foran, 8.5 x 19 Larzon felger...+ en del til...

Planer: Senk, valsing bak, og diverse smågreier...


Bilder fra kjøp til i dag: