Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 35

Tråd: braten1 - 1997 854R

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #23
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. mai 2020
    Sted
    Tyristrand
    VCCN medlemsnummer
    2475
    Innlegg
    21
    Antall takk

    Standard

    Takk for det HansOla


    Da er endelig tiden kommet for å legge inn et ekstra gir med montering, men først må litt mer av så man får gjort rent skikkelig
    Av med dekselet under vindusviskerene, så man kunne plukke av litt lister og få sauset det inn med litt produkter som får opp fargen på det igjen, så vell som det å fått dratt opp alt av gammel møkk




    Så ble det litt skikkelig rengjøring i motorrommet i mellom alle mulig kriker og kroken man fikk skviset labbene i mellom.
    Så var det blandt annet på med et orginalt carbon deksel jeg fikk kjøpt i fra England i vinter og montert tilbake dekselet nedenfor frontruten.




    Gasspjeldet er på plass





    Så endelig litt mere montering på utsiden, men først måtte jeg knipse et bilde bak fra før jeg begynte.
    Deretter jeg opp med nye innerskjermer foran på begge sider og nye skvettlapper som er sorte og fine







    Mer montering, nye speiler på plass, var heldig og fikk kapret et uåpnet et i Frankrike og det andre uåpnet på auksjon i Sverige
    Noen nye og noen oppussede lister kom også på plass, samt helt nye blinklys i fremskjermene.








    Det har også kommet noe annet gromt inn døren helt i fra USA
    Og det er nå lakkert opp igjen, ikke i sin orginale farge, som er gull lakk foran og gull eloksering bak
    Men jeg slipte dem ned, fikk det syrevasket og grunnet og lakkert opp igjen i 170 Lorna gold Metallic i skikkelig tjukk og blank trailer lakk.
    170 er en fargekode jeg har forstått at Volvo ikke har brukt fast på noe bil, men den har dukket opp på noen spesialutgaver og på noen lastebiler med tanke på lansering av nye modeller.
    Her er i hvertfall forandringen på Öhlinsene fra jeg fikk dem og frem til de ble lakert, i disse dager så er dem til overhalling, så jeg gleder meg til at dem snart er klare for montering.



    Sist endret av braten1; 19/05/21 kl 17:15
    1997 Volvo 854R - Manuell, T-Rød
    1986 VW Golf Flair-edition, Kiwi Brun Met.
    2020 Ford Ranger Raptor, Conquer Grey
    [X] 1992 Volvo 854GLE - Manuell, Ferrari Rød (Bygget om til 95+ med R utseende og motor fra GLT)

Lignende tråder

  1. Jeg ser etter flere rariteter og sjeldenheter til min 854R
    By braten1 in forum K: 850 / x70 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 13/03/21, 16:49
  2. 854r awd selges.
    By Volvo-Power in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 13
    Siste post: 05/12/12, 16:31
  3. Volvo 940 1997 lt
    By jba002 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 26
    Siste post: 08/10/11, 10:39

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye trÃ¥der
  • Du kan ikke svare pÃ¥ innlegg / trÃ¥der
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •