Jeg har en 940 FK som jeg plages noe fryktelig med. Første problemet jeg fikk var at det var en syk kaklelyd (som om en ledning kom borti vifta). Jeg så med en gang en liten gnist-sprut rundt svinghjulsensoren. Motoren ble ikke påvirket effektmessig så jeg kjørte hjem, da stoppet plutselig lyden. Jeg tror det er en liten løs del inne rundt svinghjulet? lyden har ikke kommet tilbake men et nytt problem er kommet. En uke etter denne lyden kom stoppet plutselig bilen da jeg kjørte. Da jeg prøvde å starte den tente den bare på 2 sylindrer men fikk bensin. Jeg tok ut svinghjulsensoren og rengjorde den så satte jeg den tilbake. Da startet bilen i 4 minutter, men da jeg skulle kjøre den stoppet den etter 50meter. Etter det har det ikke vært antydning til gnist ? Jeg har googlet i 2 uker nå men finner ikke problemet. Har bytta: Coil, Plugger, Pluggledninger, Svinghjulsensor, tenningmodul, begge hjernene, fordeler, rotor, LMM og den svarte lille boksen. Det går strøm inn på coil men ikke ut. Bensin får den. HJEELP?