Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 171

Tråd: Thorvaldsens`s 1997 Volvo 850R

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    Tid for en liten oppdatering igjen

    Byttet før vinteren alt av klemmer og slanger over tanken da jeg tidligere hadde problem med en liten bensinlekkasje så fort jeg fylte tanken full. Selv om dette tydeligvis viste seg å ikke skulle løse problemet.. Kom fort til å tenke på at eier før meg byttet bensinpumpen på bilen, en liten stund før jeg kjøpte den. Litt vanskelig å se på bilde, men ser ut til at pakning til selve pumpen ikke har lagt seg der den skal. Derfor blitt liggende feil, i klem. Gikk derfor til innkjøp av nye pakninger til både tankarmatur og bensinpumpe. Skiftet disse, å tanken holder nå tett. Fantastisk!

    Har også byttet innmaten i speilet på førersiden da den elektriske styringen av speilet på så ut til å være delvis ute av drift. Lufteluken helt til venstre på førerside ble også skiftet da deler av den gamle på et eller annet vis hadde brukket.
    Har også en annen ting jeg må erkjenne. Grublet lenge på dette, å bestemte meg tilslutt for å i alle fall gi det et forsøk. Kom over et fint sett v70 lykter, så måtte prøvemontere disse. Veldig fornøyd med resultatet. Håper ikke jeg blir halshugd for dette..

    I dette fantastiske været vi har hatt den siste tiden klarte jeg ikke vente mer. Skilter har nå kommet tilbake på sin rette plass! Ble i dag en vask og en aldri så liten prøvetur i finværet. Kan ikke si meg annet en strålende fornøyd til nå

















Lignende tråder

  1. 1997 850R, AC-kompressor vil ikke starte
    By TurboNoob in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 17/07/15, 15:43

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •