Skjønner! Det var det jeg tenkte

At bilen ikke ser "totalt" krokan ut hjelper på helhetsintrykket av bilen ja. Din er langt fra ihjelrusta men er fort gjort at BT tenker flere negative tanker om bilen/danner èn til grunn for å ikke evt godkjenne bilen. Er jo en grei følelse å ha en mindre rusta bil på inspeksjon

Er ofte lite som skal til, kjørte flere måneder med synlig på lengre avstand rust på bakskjermene mine, bak bakhjula, der forrige eier hadde kappet vekk brønnene, når de sveisa inn plater og sveisa på igjen litt plate uttenpå der igjen, så rusta det igjennom lakken sakte men sikkert over en god stund. Da hadde jeg ikke noe særlig god greie på rust, pussing, lakking osv. Men jeg tok rusta så godt jeg kunne og lakka over, tok selvfølgelig ikke lang tid før det bobla/spakk opp igjen og begynnte så smått å ruste igjen, men det var jo første gangen min, likevel så det mye "bedre" ut på lengre avstand. Merka jeg fikk mindre blikk, fortsatt folk som glaner på en 240, men det er ofte noe med den tanken: "nå ser den ikke SÅÅ ille ut ivertfall"