Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  78
Side 14 av 24 FørstFørst ... 4 12 13 14 15 16 ... SisteSiste
Viser resultater 326 til 350 av 598

Tråd: 2førr10's 97' V70 AWD

  1. #326
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Bruken av kabel skal nok gå bra. Loddingen på rød leder ser litt så som så ut, men det er godt mulig at det er bildet og vinkelen som gjør det. Kan være dårlig kontakt i jack'n som gjør at lyden blir dårlig.
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  2. #327
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Ja burde funke den kabelen tenker jeg..

    Ja likte ikke helt lodddingene.. klarte ikke å få varmet opp skikkelig og det satt fast dårlig. Skulle nok hatt en annen penn og annen spiss.

    Skal sjekke med ledningen. Kan jo være 3.5mm jack pluggen som er dårlig.

    Jeg får måle å se om jeg har god jording. Og at jord til jord har kontinuitet og lyd - jord ikke har.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  3. Takk Svirre takket for denne posten
  4. #328
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Har ikke fått gjort noe med aux kabelen, bilen har blitt lite brukt, kun i helgene.

    Bytta vertfall grøftelys pære, tenkte å prøve LED.

    Fra 1stk halgogen:


    Til dette:


    Tanker?
    Finest med valig halogen? Disse var jo ganske billige, tema led.

    Er noe duggansamling i førerlykta.


    Mens passasjersida ser grei ut, har vert en skade på fangeren her tror jeg.. siden grøftelykta ikke flusher med fangeren, eller så er det kassoret bakom, ikke vet jeg.. heller ikke noe krise.. Seff sånn som mange andre p80 eiere så manger jeg grillen rundt taukroken :S


    Ellers er jeg litt på utkikk etter vinterfelger, har noe kast i de felgene jeg har nå. Dekkene er dunlop piggfri med 5mm mønster igjen på så varer en stund til. Skrik ut om noen har 16 eller 17" org volvo alufelg til fornuftig overkommelig pris som kan passe på denne, det meste er av interesse, er (litt) ikke så kresen

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  5. #329
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Flytte bensin og tok meg en kveldstur til en kompis.. på vei innom butikken begynnte bilen å lugge og nappe ved pådrag. Kom frem til kompisen og da stanket det råtten egg.

    Kan dette være catalysator eller lambda som har sviktet?

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  6. #330
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    Hmm.. Startet motorelektronikklampen å lyse? Mulig jeg er helt ute å kjører nå, men hadde det ikke vert for lukten hadde jeg nesten satt en finger på LMM. Utrolig mye rare feil disse kan lage..
    Blir nå nesten gjetting i blinde uten å ha sett det selv men

  7. #331
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Den har lyst en stund, det har jeg glemt å nevne.

    LMM er ganske ny, ca. halvt år gammel. Så tror ikke det er LMM.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  8. #332
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    Akkurat. Nei, litt som du beskriver med lukten så kan jo helt klart lambda ha en innvirkning..
    Rotet svært lite med akkurat dette, men skal vel være mulig å måle seg frem til om lambda er gåen tror jeg. Ville i alle fall tro det er mulig å få en aldri så liten pekepinn, så er jo et sted å starte.

    Må forøvrig si jeg liker kombinasjonen du har 2.4T, manuell og
    AWD
    . Ikke feil fargen heller! Flott bil

  9. #333
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Ja stemmer vel det, det går vel måle lambda med multimeter?
    Ohme?

    Vet jo ennå ikke hva verdier og ledninger til å måle men kan vel finne ut dette.

    Jeg har ikke obd2 måler så får ikke lest ut feilkoder selv, sist jeg leste koder på verksted for 250kr, så fikk de frem "atmostfæretrykkgiver".. og det er vel map sensor.
    Om det er den som er gåen vet jeg ikke men har kjørt med den lampa siden og bilen har oppført seg fin tross litt "daffhet" som trolig nok har noe med lamdalampe lysende å gjøre.

    Bilen må inn på EU innen Juni, frykter at lambdalampe er 2-er feil :/

    Takk! Ja heldig igrunn med at den er
    AWD
    og manuell. Ja ingen dum farge, liker den selv. Dark grey effect. Veldig lite rust også. Noe bubbler ved grillen på panseret og litt i hjulbuene.. ellers betraltelig lite rust
    Men bilen er full i riper, spesiellt når den er tørr i sola Skulle hatt en polering men har liksom aldri blitt fremprioritert.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  10. #334
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    Ja, skal være mulig å måle seg frem til noen verdier på kontakt til lambda. Uten at jeg har rotet for mye med disse, så kan ikke gi et klart svar her desverre. Men tror en skal kunne måle en stigende verdi i både volt og Ohm etter hvor varm bilen blir. Uten å vite hvilke verdier en skal ha så blir jo dette litt gjetting igjen.. Men må vel være noen her inne som har vert borte i dette tidligere å kunne gitt et godt svar her
    Kan jo også hende en finner noe i Haynes boken om du har denne.

    Denne lampen som lyser indikerer jo motorfeil, så kan være så mangt. Dette er også feil på EU ja.. Fikk til og med to er feil på defekt ryggelys her for en stund siden faktisk

    Den enkleste veien er vel å få med bilen til noen som kan lese ut feilkoder for deg. Eventuelt hadde jeg gitt det et forsøkt å koble av batteriet en liten stund, så kan i beste fall motorfeil lampen slukke. Mest sansynlig vis vil vel denne komme tilbake ved en "konstant" feil, men går nå an å gi det et forsøk for å kunne se hvordan bilen oppfører seg om lampen slukker.

    Ja, flott kombinasjon altså
    Noe må en jo alltid regne med på en eldre bil, men rust og lakk går det nå alltids an å gjøre noe med

  11. #335
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Ja må vel være mulig det, trenger ikke beklage det, har ikke rotet noe særlig med det selv og da er det ikke greit å gi noe helt klart svar. Ja helt sikkert noen her eller en annen plass som har god greie på dette.
    Har ikke V70 haynes bok, men hsr en haynes bok til 850 og kan hende jeg finner noe der.

    Ja, det er jeg fullt klar over, det er motorelektronikk, men så sannt så sannt; det kan være så utrolig mangt. Kjipe sure elektroniske feil som kan være mer eller mindre bagateller men være nok til å ikke gå igjennom EU. Det var det jeg fryktet.

    Ja så tullete kan det være
    Ja må finne meg noen som har leser.. så kan jeg vertfall lese ut koder.
    Ja det har jeg prøvd, kobla av og venta i et kvarters-tid. Lampa kom tilbake etter en liten stund.

    Ja det er det
    Har fryktelig lyst å kjøpe deler og bytte for å være sikker men det er på samme tidspunkt dumt å gjøre uten å vite at det er defekt eller ikke.
    Ja selvfølgeleig, ja er jo det. Verste rusta jeg hadde på denne var på bakskjermen under sideruta, flere sprekker med rust. I kanten under pakninga til ruta.. Ingen enkel og rimelig måte å få den bort på så endte opp med å lakke hele bakskjermen til flere høvdinger.

    Sjekka over litt slanger til vakum osv på førersiden.. er jo nesten et fuglerede med spagetti under og ved luftfilterboxen..

    Begge kontaktene til lambda satt jo i, tenkte kanskje en av de hadde fallt ut eller noe. Er visst kjennt problem at låsinga på de kontaktene knekker eller går i stykker og folk setter strips på de for å låse. Uansett, jeg fikk jo både bekrefte at det er 2 stk O2 sensore, (først så jeg en video på youtube med bytting av begge 2 på en 850) og senere bekreftet jeg dette da jeg var ute i bilen å kikket.

    Men kan jo hende en eller begge er gåen, men igjen det blir bare spekulering.

    Men det var veldig til oljete den var den slangen inn på turbo eller hva? Sitter jo en sensor nedi der også, ikke umulig den er full i dritt og olje.
    Burde vel ksnskje demontere den og rense den, eller bytte den?





    Der er de 2 O2 sensorkontaktene vertfall.


    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  12. #336
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Lukter noe svidd gummi etter kjøring og en sky av røyk når jeg starter bilen/stopper/tar løst.

    Frykter gåen lambda eller verste fall catalysator.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  13. #337
    Registrerte brukere Benjamin sin avatar
    Medlem siden
    09. okt. 2016
    Sted
    Østfold
    Innlegg
    818
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 2førr10 Vis post
    Lukter noe svidd gummi etter kjøring og en sky av røyk når jeg starter bilen/stopper/tar løst.

    Frykter gåen lambda eller verste fall catalysator.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
    Synes det høres ut som tett katalysator jeg. Har hatt gåen lambda før på 850, symptomene på lambda var høyere forbruk av drivstoff og dau kjørt bil Men ikke lukten av svidd gummi eller noen form for røyk fra bilen.
    1990 Volvo 240

  14. #338
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Takk for innspill!
    Har litt trua på lamda, for bensinforbruket er høyt og bilen virker dau kjørt akkurat som du sier.
    Det med lukta kan være noe som kommer og går. Altså som jeg sa tidligere tar løst/starter bil osv, at det kommer ut litt mer enn vanlig mengde eksos.

    Må bare få lest ut koder og finne ut om det er lamda og om det er fremme eller bak.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  15. #339
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    Ja, som du sier selv også. Tror jeg rett og slett jeg bare ville kjørt bort på eventuelt Volvo for å få en diagnose av bilen.
    Heller det en å måtte bytte deler som faktisk fungerer, hvor det kanskje ikke er noen feil.

    Skulle det være katalysator, så kan du trøste deg med at det faktisk ikke er så alt for dyrt å få byttet ut med en erstatnings-katalysator. Men så klart, fint å slippe..

    Stusset også på en ting når jeg så bildene du har lagt ut. Lurer på om dette åpne hullet du har skal være blendet? Veit ikke helt hvilken betydning dette har eller om det er riktig, men mener nå å huske det er blendet på begge bilene mine i alle fall
    Om du har fått masse dritt nedi der, så kan det jo i så fall være en påvirkende faktor til føleren som sitter mer eller mindre rett på innsiden ville jeg tro..

  16. #340
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Thorvaldsen Vis post
    Ja, som du sier selv også. Tror jeg rett og slett jeg bare ville kjørt bort på eventuelt Volvo for å få en diagnose av bilen.
    Heller det en å måtte bytte deler som faktisk fungerer, hvor det kanskje ikke er noen feil.

    Skulle det være katalysator, så kan du trøste deg med at det faktisk ikke er så alt for dyrt å få byttet ut med en erstatnings-katalysator. Men så klart, fint å slippe..

    Stusset også på en ting når jeg så bildene du har lagt ut. Lurer på om dette åpne hullet du har skal være blendet? Veit ikke helt hvilken betydning dette har eller om det er riktig, men mener nå å huske det er blendet på begge bilene mine i alle fall
    Om du har fått masse dritt nedi der, så kan det jo i så fall være en påvirkende faktor til føleren som sitter mer eller mindre rett på innsiden ville jeg tro..
    Ja hadde nok vert det beste det ja, min må jo inn på EU før Juni så kunne like så godt tatt det på Volvo kanskje, om de leser av koder for meg inkludert i prisen av EU kanskje?

    Ja det er en tanke som har slått meg, har ikke særlig peiling på katalysatorer. Kan en kjøpe/bruke en økonomi universal kat? Det må ikke være org Volvo?

    Det hullet her?


    Not to worry, sitter en slange der. Den var bare nappet av da jeg håldt på å kikke rundt nedi der og lot den være av når jeg tok bilde sånn en kunne se bedre med slangen unna veien. Men den slangen er på plass igjen, går til en ventil og noe vakum på AC'n tror jeg.



    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  17. #341
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    Ja, eller Volvo har nå i alle fall både kompetanse og riktig utstyr. De har vel sikkert som fler andre fastpriser på hva de skal ha for det å koble på et instrument å lese ut, så går jo alltid an å høre Har i alle fall gode erfaringer med Volvo her nede, mtp priser for slikt småtteri som det. Men finnes jo sikkert nok av andre flinke verksteder rundt om også.

    Måtte bytte katalysator på 850'n i sammenheng med EU kontroll grunnet løs innmat, noe som resulterte i at den ikke klarte avgasskravene.. Satt bare bort bilen til Svendsen Eksos å betalte ca. 3000,- for alt. Altså materiell inklusivt arbeid. Syntes absolutt ikke det var noen upris. Blir jo da erstatningskatalysator, så trenger ikke være originalt fra Volvo nei.

    Noe du kan spare penger på er vel å bytte det som eventuelt er gåent selv, å kanskje spare noen kronasjer på en del som fort kan være dobbel så dyr fra Volvo og nødvendigvis samme kvalitet. Men å ta alt i kombinasjon med EU er jo ikke dumt, så får en det unnagjort

  18. #342
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Det billigste er enten å kjøpe en generisk katalysator og sveise inn i ditt eget downpipe, eventuelt kjøpe downpipe fra en lik modell. Om du kan sveise, eller kjenner noen som gjør det, ville jeg kjøpt et brukt downpipe og sveisa inn der, så ikke bilen blir stående mer enn for demontering og montering. Pass på at antall hull og gjenger til lambdasonder passer og.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  19. #343
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Thorvaldsen Vis post
    Ja, eller Volvo har nå i alle fall både kompetanse og riktig utstyr. De har vel sikkert som fler andre fastpriser på hva de skal ha for det å koble på et instrument å lese ut, så går jo alltid an å høre Har i alle fall gode erfaringer med Volvo her nede, mtp priser for slikt småtteri som det. Men finnes jo sikkert nok av andre flinke verksteder rundt om også.

    Måtte bytte katalysator på 850'n i sammenheng med EU kontroll grunnet løs innmat, noe som resulterte i at den ikke klarte avgasskravene.. Satt bare bort bilen til Svendsen Eksos å betalte ca. 3000,- for alt. Altså materiell inklusivt arbeid. Syntes absolutt ikke det var noen upris. Blir jo da erstatningskatalysator, så trenger ikke være originalt fra Volvo nei.

    Noe du kan spare penger på er vel å bytte det som eventuelt er gåent selv, å kanskje spare noen kronasjer på en del som fort kan være dobbel så dyr fra Volvo og nødvendigvis samme kvalitet. Men å ta alt i kombinasjon med EU er jo ikke dumt, så får en det unnagjort
    Ja, Volvo har vertfall kompetanse og sitt eget utsyr så de kan iverfall bilene sine. Ja de har nok fastpriser, de har vertfall 15% rabatt på deler til eldre modeller, mener det er 15 år og eldre, men EU er vel fastpris. Ja har gode erfaringer med Ålesund Bil (Volvo) her oppe. Men ja her er flere flinke verksteder her oppe.

    Har hørt om Svendsen Eksos, reklamer... men ikke noe rykter. Men det henger vel i navnet deres, at de kan jobben.
    Ok, det er jo bra, tror nok at Volvo kat koster mer enn en universal.

    Ja får se det litt an, hvor mye et evt. verksted skal ha for både katalysator og jobben, hvor mye jobb det er selv og hvor det passer med tid osv.

    Beste er nok å få det inn på EU og finne ut hva som må byttes før en begynner å bytte ting.


    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  20. #344
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Det billigste er enten å kjøpe en generisk katalysator og sveise inn i ditt eget downpipe, eventuelt kjøpe downpipe fra en lik modell. Om du kan sveise, eller kjenner noen som gjør det, ville jeg kjøpt et brukt downpipe og sveisa inn der, så ikke bilen blir stående mer enn for demontering og montering. Pass på at antall hull og gjenger til lambdasonder passer og.
    Hva mener du med generisk?

    Altså erstatte katalysatoren som sitter på bilen nå med en innsveisa i downpipen?
    Skjønner hva du tenker med å kjøpe et brukt downpipe for å sveise inn i, så en har det orginale for sikkerhetsskyld og/eller for å bytte tilbake til orginalt.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  21. #345
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 2førr10 Vis post
    Hva mener du med generisk?

    Altså erstatte katalysatoren som sitter på bilen nå med en innsveisa i downpipen?
    Skjønner hva du tenker med å kjøpe et brukt downpipe for å sveise inn i, så en har det orginale for sikkerhetsskyld og/eller for å bytte tilbake til orginalt.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
    Generisk, altså ikke modelltilpasset, men universal. Antall uttak for lambda, inn og utløp, og fysisk størrelse er det eneste som spiller noen rolle da.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  22. #346
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Aha, da skjønner jeg
    Jupp, må passe på de måtene ja.
    I en "how to" video der de bytter begge lambda på en 850 turbo sitter lambda bake sitter sensoren etter katalysatoren.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  23. #347
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard







    Endel dritt her ja.
    Rensa spjeldhuset og hullet i innsuget, ny hjemmelaga tilpasset pakning og montert. Demonterte også tomgangsregulatoren, spraya den med wd40 og rensa. Også rensa alle gummislangene med fille og bremserens.

    Håper på litt bedre respons og flyt, om ikke så.. så er ivertfall spjeldhus renset

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  24. #348
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    Alltids greit å få unnagjort slikt småtteri! Alt hjelper da på

  25. #349
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Ja, føles godt også og få rensa og utført div småtteri

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  26. #350
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Kan jeg bytte kun belg eller?
    Førerside froran.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Side 14 av 24 FørstFørst ... 4 12 13 14 15 16 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. 2førr10's 85' 240 DL > Turbo Intercooler
    By 2førr10 in forum 200 -serien
    Svar: 875
    Siste post: 26/06/20, 20:19

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •