Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  67
Side 2 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 155

Tråd: VCCN hovedtreff og trackday på Rudskogen 2015

  1. #26
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Jeg liker engasjementet ditt a|ex Jeg syns et treff for alle merker kan være vel så gøy, men jeg tror også at potensialet for å ha et rent Volvo-treff er der! Go for it!
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  2. #27
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Bra noen har trua

    For ordens skyld: Jeg har i likhet med deg selvfølgelig sansen for å se andre biler enn bare Volvo, og frekventerer både Gatebil og trackday.no-treff med jevne mellomrom. Når en volvo-klubb arrangerer tror jeg imidlertid mange deler tanken om at en volvo-only-dag er mer stas enn en blandingsdag, dem er det så mange andre av, og kan virke demotiverende på volvofansen...
    Mine biler:

  3. #28
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Flere husker sikkert tilbake på Volvoforum-treffene i 2008 og 2009 som en stor suksess. Sistnevnte i regnvær, men fortsatt smekkfullt. Legger ved litt inspirasjon..













    Så var det 2014:



    Sist endret av a|ex; 04/09/14 kl 17:19
    Mine biler:

  4. #29
    Hassel sin avatar
    Medlem siden
    17. sep. 2010
    Sted
    Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    452
    Innlegg
    3.314
    Antall takk

    Standard

    Nå skal det nevnes som aarnes sier at dem som har uttalt seg om økonomi og om hvordan treffet gikk, at det vil gå under osv.. Det klarte ikke å møte opp selv!
    Var selv med å hjalp til å år, føler meg faktisk tråkka på når noen sier at det treffet i år gikk dårlig! De fleste som hjalp til i år fikk kun vite det noen dager før pga at aarnes tok tak i det her! Bra at noen gjør det!

    Vi hadde faktisk opp mot 80 biler ute på banen i år! Utrolig bra oppmøte, så bra at det var gøy å så å se på at det kom rullende inn bilen helt fram til klokka 5 som var interessert i å kjøre!! Så når folk sier at det ikke kommer pga at andre merker er så ser jeg ikke helt at man brenner for det. Hva må å komme, vise at det faktisk er volvofolk som er der å kjører, utnytter den muligheten en har til å kjøre og vise at man fortsatt vil. Når man dropper ut så virker det jo bare som om folk ikke har interesse for det her.. trist... Men før folk fortsette å slenge dritt å rakke ned på hverandre, planlegge ifra alle kanter så er det vel greit å vente på årsmøte, da kommer nytt styre og det vil da mest sannsynlig plukka ut folk som skal arrangere treff!

    edit: Bildet av volvogjengen er jo bare at de som er det for å stille ut.. Kom ganske mange fler etter det, få med deg resten av depoet alex..
    Henrik Hassel
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem


    S60 2004 - 2,5T - AWD
    V70 1998 - 2.0t - SOLGT

  5. #30
    Registrerte brukere Marius sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    1.573
    Antall takk

    Standard

    volvo med eller uten andre spiller ingen rolle for meg, bare det blir ett banetreff neste år. det er liksom det man ser frem til
    og jeg tror det er viktig å få rekrutert folk til å kjøre på banen. man må ikke ha 700hk for å ha det gøy...

  6. #31
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Så bra at noen tar tak i dette så tidlig som nå.

    Tror grunnen til at det var et "labert" oppmøte og kjørende fra Volvo sin side var profilering og opplysning om når og hvor.
    Når treffet blir opplyst 2 mnd før, så er det ikke rare tiden folk har. 2 mnd høres sikker mye ut til å få ut fingern, men de dagene går fort!

    Kjørte ikke denne gangen pga original eksos og kleint ladetrykk, men får vi til et rent Volvo-treff er jeg meget interessert.

    Hva med forhåndsbetalende påmelding?
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  7. Takk a|ex takket for denne posten
  8. #32
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Forhåndsbetalt påmelding er ikke dumt forslag Henrik. Det øker også motivasjonen til de det gjelder til å få ut finger'n tidligere.
    Nå har ikke egenandelen vært store summen heller. Snau 1000 lapp eller så. Om man øker det til 1500,- f.eks, så har de fleste råd til det om de vet det 8-10 mnd på forhånd.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  9. #33
    Hassel sin avatar
    Medlem siden
    17. sep. 2010
    Sted
    Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    452
    Innlegg
    3.314
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Ola Moen Vis post
    Forhåndsbetalt påmelding er ikke dumt forslag Henrik. Det øker også motivasjonen til de det gjelder til å få ut finger'n tidligere.
    Nå har ikke egenandelen vært store summen heller. Snau 1000 lapp eller så. Om man øker det til 1500,- f.eks, så har de fleste råd til det om de vet det 8-10 mnd på forhånd.
    Det var vært mulig å forhåndspåmelde seg sånn det er nå..
    Grunnen til at det ikke ble opplyst var vel manglende interesse ifra nåværende styre og styreleder som har bedt hos holde ann litt med det meste!
    Henrik Hassel
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem


    S60 2004 - 2,5T - AWD
    V70 1998 - 2.0t - SOLGT

  10. #34
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk

    Standard

    Jeg bor ca en halvtime unna banen.. Jeg fant ut av når treffet var dagen før... Greit nok at jeg ikke har vært så veldig aktiv her i løpet av de siste par åra, men når det er spesielle ting så burde det ihvertfall vært mulig å sende ut en masse-pm eller mail.

    Hadde jeg fått en påminnelse ett par uker i forveien, så hadde jeg og noen venner kunnet kommet med en 2-3 biler. Enten biler som hadde blitt hivd sammen for dette, eller biler som vi egentlig skulle ha skrudd på for lengst. Men når man først finner ut av det dagen før, da er det for sent...

    Og er enig med at det må påpekes at man ikke behøver annet enn en original bil for å ha det gøy.

  11. Takk Marius, henrik940, JEPS takket for denne posten
  12. #35
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Er jo bare å spre det over alt. Til svensker, til nord, sør, øst og vest. Facebook-promotering er jo et kjempe virkemiddel.
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  13. Takk The Sven takket for denne posten
  14. #36
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Kloke ord Henrik, det gjelder å tenke i riktige baner og se det store bildet. Oppmerksomhet og profilering er nøkkelen til suksess.
    Mine biler:

  15. #37
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Jeg noterer meg at de mest kritiske til våre treff, er de som ikke møter opp.. Årets treff var en knallsuksess, selvfølgelig er det ønskelig med et rent volvotreff, men volvofolket vil jo ikke ha det.
    Jeg talte fler volvoer på grusplassen, enn på utstillingen. Det spiller ingen rolle hvordan bilen din ser ut, hvis du stiller ut så fòrer du oppunder en god sak.

    Jeg ble mildt sagt overrasket over hvor mye forskjellig som dukket opp. Jeg fikk riktignok ikke sett så mye som en sladd siden jeg var opptatt med andre ting, men var det mange her inne på forumet som fikk med seg hva Magic Man dukket opp med i år?
    Det er noe av det drøyeste jeg har sett. Det er på grunn av sånt, jeg vil ha treff. Det vil bli gjort en rekke endringer når det nye styret er satt, og jeg håper selvfølgelig på et rent volvotreff, men allerede til neste år, det tror jeg nok ikke går. Vi har en god greie på gang med OMC, og det ser ut til å fortsette.


    Gardermoen treffene er kanskje ikke det mest spennende for alle, men det gir oss arrangører en god pekepinn på hvordan folk stiller seg til treff. Ikke for å dra opp igjen en Gardermoen-diskusjon, men jeg føler jeg er på fornavn med hele gjengen der oppe nå. (Ikke at det er en dårlig ting. )
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  16. #38
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Poenget nå, er å unngå å involvere OMC eller andre merker. Da kan man like godt dra på gatebil. Jeg lot være å komme på treff nettopp pga det. Jeg har absolutt null interesse for Opel, og kaster ikke bort så mye som et blikk på de med mindre det er påtvunget. Det er plenty med Volvo her i landet, og som flere er inne på her, så er det markedsføring av klubben vår, og få til et bra opplegg, så er jeg ganske sikker på at vi klarer det på egenhånd + at vi sitter igjen med et overskudd i kassa når dagen er over.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  17. Takk a|ex takket for denne posten
  18. #39
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Kan ikke sammenligne Gatebil med ett av våre treff. Det er to helt forskjellige verdner.

    Det også folk ikke må glemme er at i 2008 som det refereres til, så kostet baneleia på rudskogen bare en brøkdel av hva den gjør idag.
    Jeg tror ganske sikkert klubben ikke er istand til å holde treffet alene, det må sponsorer til. Og det er selvfølgelig en av tinga som må jobbes med av det nye styret, for der kan vi bli bedre.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  19. #40
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Visst kan man sammenligne gatebil eller trackday.no-treff med vårt eget treff - begge er jo åpne for alle merker selv om målestokken på treffet er ulik. Problemet er bare at folk flest som vil dra på blandingstreff velger de andre da dem fremstår som mye mer attraktive.

    2008 og 2009 - og noen flere år med tålelig bra oppmøte. Baneleia er ikke problemet, det er oppmøte, inntekter og samarbeidspartnere, eller rettere sagt mangelen på dette, som er problemet.

    Legger man litt innsats i planleggingen av disse elementene på forhånd kan jeg garantere at det ikke er noe problem å få et rent volvotreff til å gå i pluss selvom utgiftene ligger på 100k++.
    Sist endret av a|ex; 04/09/14 kl 19:49
    Mine biler:

  20. #41
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Dette blir teorier, men med god markedsføring så kunne kanskje antallet Volvo vært dobla. Og da tenker jeg kun på gratis markedsføring, som facebook etc. Deler av reklameplassen kunne vært brukt til en banner for treffet så får alle en påminner om det hver eneste gang forumet åpnes osv osv... Ikke alle som får med seg et treff som blir annonsert 1 gang i 1 tråd på hverken forum eller alt som skjer på facebook, så lenge det ikke blir løftet ofte.

    Jeg er innom forumet ofte selv om jeg ikke har Volvo for tiden, og jeg hørte vel om at det skulle være et treff ganske tidlig, så hørte jeg ikke no mer om det før jeg tilfeldigvis såg noe om det i OMC sin facebookside for treffet like før, fordi jeg har en Opel-fyr som venn på facebook... Kunne like gjerne gått glipp av det, noe jeg tipper mange gjorde.

    Dette betyr selvsagt ikke at jeg mener dere som sto for gjennomføringen kunne gjort noe annerledes, jeg vet det ble gjort litt endringer i ansvarsområder i hui og hast rett før treffet og at det er så lite klaging på gjennomføringen med folk som har fått ansvaret noen dager i forveien er vel mer eller mindre utrolig

    Kanskje styret nesten skulle hatt en markedsføringsansvarlig? Eller iallfall at en har markedsføringsansvar..? Per Turbo?
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  21. Takk oar83, a|ex, JEPS takket for denne posten
  22. #42
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Er man negativt innstilt på forhånd, så er det dømt til å gå dårlig. Det som trengs nå, er noen som har evnen til å tenke utenfor boksen. Sitter man bare på baken og venter på at ting skal bli dytta i henda på en, så skjer det ingen verdens ting.
    Det må satses på riktige områder, og man må ha kompetente folk til å styre den biten med markedsføring av både klubb og treff. Sånt nytter det ikke å legge i fanget på hvem som helst. Det er forskjellige typer entusiaster i forskjellige deler av miljøet. Da er det viktig å trigge interessen hos så mange som mulig. Ikke kun den halvslappe Naver'n som henger nedpå på Shell'n på kveldstid, og som ikke veit om han har råd til bensin for å komme seg hjem... (Satt såvidt på spissen). Man må også prøve å få med seg den middelaldrende mannen/dama, som kanskje stiller med en Amazon/PV som er finere en gjennomsnittet, og som gjerne vil dele det med oss. Et sånt treff kan gjøres til så mye mer enn kun banekjøring. Det bør være et opplegg rundt resten også. Som gjør at folk har lyst til å ta turen uansett. Skal man kun sitte å fokusere på begrensningene hele tida, så kommer man heller ikke noen vei. Det er mulighetene man må se på. begrensingene er allerede der, men de kan endres. Har man ikke trua, eller prøver å sette seg noen mål, så blir det ikke framgang heller. Se heller på hva man sjøl kan bidra med for å få det til, og fordele ansvarsoppgaver ut til folk med kompetanse til å mestre de.

    Det som er gøy med å få kommentaren: "Det går ikke", "Det er ikke mulig", er å snu seg og se på de mens man sier: - Hold my beer and watch this shit
    Sist endret av Ola Moen; 04/09/14 kl 22:52
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  23. Takk a|ex takket for denne posten
  24. #43
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av a|ex Vis post
    Skal man bygge opp medlemstall og fremstå som en attraktiv klubb tror jeg ikke løsningen er å trappe ned. Det er stort potensiale for betalende medlemmer og nye inntekter bare klubben gjør ting riktig i forhold til profilering. Det bør som sagt være fullt mulig å gjennomføre et fullskala, selvfinansierende volvo-treff på Rudskogen.
    Tar man et billigere alternativ, og får realisert et rent volvotreff - så vil jeg ikke kalle det og trappe ned. Det er jo veldig risikabelt og satse så hardt spør du meg når interessen virker så fraværende som det blir beskrevet. Vil tro og begynne med rimeligere alternativ for og vise at det kan arrangeres rent volvotreff er plassen og begynne.
    Reklamer godt, lag facebook arrangemang, heng opp plakater rundt om. Men også hver enkelt som kanskje har tenkt seg på treffet tar et enkelt tak og få med seg kanskje minst 1 kompis til og kjøre på banen? La oss si det i utgangspunktet kommer 100stk som skal kjøre på banen, og hver enkelt har klart og få med en venn som også skal kjøre. Vips 200 stk? Eller vi kan kanskje halvere og, at annenhver får med seg en - da har man 50stk ekstra. blir fort 50 000,- ekstra. Ikke uoverkommelig spør du meg.

    Bedre og satse litt i det små, for og så kanskje når det 100% sikkert lar seg gjennomføre og ta ibruk Rudskogen igjen.
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  25. Takk oar83 takket for denne posten
  26. #44
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Så Våler er ikke et alternativ som er bra nok?

  27. #45
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Bra nok på hvilken måte?

    Det spørs hva man ønsker å oppnå med treffet. Personlig tror jeg at å flytte hovedtreffet fra Rudskogen til Våler signaliserer en reduksjon i aktivitets- og ambisjonsnivået for klubben. Og det gir isåfall stikk motsatt effekt av hva man bør etterstrebe slik situasjonen er i klubben nå. Det er i nedgangstider man må satse. Og å jobbe for et stort, rendyrket og vellykket volvotreff på norges nasjonalarena for motorsport bør være målet!
    Mine biler:

  28. #46
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Nå føler jeg at jeg må skrive litt her.

    For det første: Jeg har aldri uttalt meg om årets treff slik som det kan virke som om Alex refererer til på forrige side. Jeg snakket på grunnlag av treffene 2011, 2012 og 2013. Jeg var ikke på treffet i år fordi jeg flyttet til Bodø dagen før, og det ble derfor vanskelig å komme seg ned igjen til treffet. Dog skal det sies at jeg har vært med på det meste av planleggingen siden 2012, og vært på alle terffene siden 2009 bortsett fra i år.

    Hvordan årets treff var aner jeg ikke, for der var jeg jo ikke At jeg leser at det gikk bra gjør meg glad.

    Dog er jeg litt uenig i enkelte punkter her. Jeg er enig i at 2008 var et suksessår, og det var første gang jeg var på treff. Dog mener jeg å ha lest at baneleia i 2008 var på 30 000,- for en lørdag, og da var det heller ikke krav om banemannskap. Det vil si at det var 70 000,- billigere å arrangere da enn hva det er nå på grunn av nye krav fra Rudskogen, samt voldsom økning i baneleie. Så det er helt klart at det utgjør en god del

    Forhåndspåmelding har vi jo hatt så lenge jeg kan huske Men hos oss virker det tydeligvis ikke som motivasjon slik en skulle tro, for det har vel aldri vært mer enn 10 stk som har forhåndspåmeldt seg. Det virker rett og slett som om folk ikke tørr


    Dog har jeg veldig tro på at det kommer seg veldig med nytt styre. Til slutt var det vel bare Petter, jeg og Arne som holdt på med Rudskogen, og da blir det fort vanskelig, og laber motivasjon. I fjor gjorde jo også Kjetil en kjempejobb!
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  29. #47
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Jeg ser gode forslag fra alle kanter her, og et rent Volvotreff er selvfølgelig det alle helst skulle sett, men en reell begrensning man må se på er det økonomiske. For å sette det litt i perspektiv, et styre som i helhet er ansvarlig for pengesekken til VCCN, kan ikke leie Rudskogen uten en viss indikasjon på stort oppmøte, det være seg enten fra tidligere events eller fra stor oppslutning og entusiasme under annonsering av eventen. Som Aarnes har sagt er ikke VCCNs formål å gå med dundrende overskudd for å tjene seg så rik og feit som mulig, men å gå med underskudd er kontraproduktivt og setter effektiv stopp for fremtidige happenings. Derfor er man avhengig av at folk viser en entusiasme i forkant, og gjerne så lang tid i forkant som mulig (ref forslaget om å planlegge 8-10 måneder i forveien), slik at styret kan leie bane, mannskap og tilhørende med en viss sikkerhet i at dette ikke blir enorme tap.

    Misforstå meg rett, jeg peker ikke på noen her, men en økende trend jeg har sett i det siste er folk som nesten sier at de ikke gidder være med å dra klubben tilbake til en med et velorganisert styre, men kommer tilbake med kontingent når et velfungerende styre er på plass. Hvordan skal man kunne planlegge langt i forveien med en slik holdning? Om man hadde fått en sterk respons på varsling om nytt styre, mange interesserte, og en viss tiltro til at et nytt styre blir innsatt for å heve klubbens kvalitet, er det mye lettere å bruke penger på noe som er såpass usikkert som et Rudskogentreff. Jeg sier usikkert fordi med mindre man stiller med mange sterke sponsorer, er forskjellen mellom overskudd og underskudd totalt avhengit av oppmøte. Selvfølgelig, grundig og planlagt annonsering og oppmerksomhet rundt eventen i forkant er en forutsetning, men dette med at Rudskogen har steget kraftig i pris er ikke noe vi kan feie under teppet med tanken om at vi skaffer sponsorer. Å skaffe interesserte sponsorer er jo ikke nødvendigvis gitt av seg selv det heller.

    Det blir litt rambling her, kanskje mer for egen del, for å få ut de tankene jeg har gjort meg om temaet de siste dagene. Både denne tråden og Nytt Styre-tråden har etterhvert utviklet seg til rene debatter om hvordan klubben styres, og det er jo kun positivt, om man klarer å holde seg saklig.

    Jeg tror det jeg kommer frem til, etter å ha lest alt dette, er at jeg synes vi burde konsentrere oss om å få på plass et velfungerende styre før vi legger altfor mye tid og oenger ned i noe annet. I verste fall blir det ikke noe rent Volvotreff på Rudskogen neste år, men om det kan bidra til at treffet deretter blir en braksuksess med kun svarte tall og et kanonoppmøte, fordi det ble godt planlagt og annonsert, synes jeg det er et godt kompromiss. Vålerbanen virker for met som et godt alternativ og, sålenge deltsgere blir grundig opplyst om at dette er et midlertidig virkemiddel for å bygge opp oppmerksomhet og deltagelse for å komme oss tilbake til Rudskogen, tror jeg ikke noen vil se på det som et dårligere tilbud, men en tilmålt og beregnet måte å få klubben opp på den høyden vi alle vil ha den på.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  30. Takk gaupe takket for denne posten
  31. #48
    Registrerte brukere Marius sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    1.573
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Så Våler er ikke et alternativ som er bra nok?
    våler er mer enn bra nok bare det blir ett hovedtreff i 2015!

  32. #49
    Registrerte brukere oar83 sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Ørsta
    Innlegg
    1.538
    Antall takk

    Standard

    Vil tru at det å legge banedag til Våler kan treffe et større publikum. Ser for meg at fleire frå Trøndelag, Møre og Sogn kan sjå seg syne med å ta turen. Er jo faktisk mulig å ta en dagstur viss ein er litt entusiastiske

    EDIT: vi prøvde oss med dagstur til rudskogen i 2011, det vart litt i overkant med quanta km/tid med køyring sidan treffet den gang var på en søndag...
    Sist endret av oar83; 05/09/14 kl 08:29

  33. Takk V90 takket for denne posten
  34. #50
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Og i alle tilfeller gjør det vel ikke noe å få litt variasjon i svingene? Etterhvert, om det drar nok folk og det er butikk nok, kan man jo ha årlige treff begge steder.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

Side 2 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 707
    Siste post: 03/08/11, 19:10
  2. VCCN trackday Rudskogen 17.Juli Convoy
    By Tarell in forum Arkiv
    Svar: 27
    Siste post: 15/07/11, 04:33
  3. VCCN trackday på Rudskogen 2011?
    By MrTjerbo in forum Arkiv
    Svar: 10
    Siste post: 19/01/11, 17:33
  4. Bildetråd: VCCN Trackday@Rudskogen 18/7 2010
    By Per Turbo in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 307
    Siste post: 15/11/10, 08:41
  5. Svar: 175
    Siste post: 24/08/10, 17:50

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •