Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  91
Side 5 av 10 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 125 av 238

Tråd: VCCN Gardermoen Raceway 2014!

  1. #101
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Får vel ta en tur, godt å få fryst fra seg litt

  2. #102
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    Det vil bli salg av pølser og brus på neste banekjøring på Gardermoen, i tillegg til klubbeffekter, som flotte piqueter (skjorter) , kalender, dekaler samt skiltplater.
    Nytt denne gangen er at vi aksepterer betaling med kort, i tillegg til kontanter!

    I tillegg har vi også invitert OMC samt noen Mazdaer, så møt opp tidlig, det kan bli bra trykk denne dagen!

    Vel møtt!
    Jeg vil si meg skeptisk til å dra inn andre merker på en dag som dette.
    Føler at dette er en dag som betalende medlemmer bruker til å møtes og prate litt og kjøre bil.
    Skal medlemmer og crew bruke tiden sin på andre merker kan vi heller arrangere ett eget treff for det.
    Just my 50 cents
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  3. #103
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
    Jeg vil si meg skeptisk til å dra inn andre merker på en dag som dette.
    Føler at dette er en dag som betalende medlemmer bruker til å møtes og prate litt og kjøre bil.
    Skal medlemmer og crew bruke tiden sin på andre merker kan vi heller arrangere ett eget treff for det.
    Just my 50 cents
    Diskusjon fullført på facebook ;-)
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  4. #104
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Kanskje prøve å få ballet seg hit om det ikke regner vannrett!
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  5. #105
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Enig i at det det bør holdes som et rent volvotreff. Først blir trackday på rudskogen åpnet for alt av merker, og nå også autoslalom. Hva er vitsen? Mister hele poenget med å ha en VOLVO-klubb spør du meg..
    Mine biler:

  6. #106
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Bare for å presisere det forrige innlegget mitt: vi har ikke invitert noen klubber - det kom spørsmål om de kunne komme på neste banekjøring - det sa vi da ja til grunnet ikke så altfor godt oppmøte på de tidligere rundene.
    VCCN vil bli prioritert i teknisk.
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  7. #107

    Medlem siden
    17. april 2011
    Sted
    Oslo
    VCCN medlemsnummer
    551
    Innlegg
    1.138
    Antall takk

    Standard

    Jeg er enig om at det bør være et rent klubbtreff/merketreff men da må nesten medlemmene komme dit for å kjøre tider. At andre merker kommer og betaler for å kjøre gjør jo ingenting så lenge det ikke generer lange køer for oss betalende medlemmer
    1982 Volvo 244

    1984 Volvo 240

  8. #108
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av a|ex Vis post
    Enig i at det det bør holdes som et rent volvotreff. Først blir trackday på rudskogen åpnet for alt av merker, og nå også autoslalom. Hva er vitsen? Mister hele poenget med å ha en VOLVO-klubb spør du meg..
    Det er vel bedre å ha et treff der en åpner for alle merker _for medlemmer_ enn å ikke ha banetreff i det hele tatt? En Volvoentusiast er vel fortsatt det selv om han har en Porsche i garasjen. Jeg regner meg iallfall fortsatt som Volvomann selv om jeg har vært utro en stund. Vi har da en Volvo i husstanden iallfall Men det er ikke den som egner seg best for å kjøre på bane.

    Såvidt jeg har forstått har det ikke vært oppslutning nok for å holde banetreff på Rudskogen med bare Volvo. Og det har også vært en del ganger med tap på Gardermoen selv om det koster en brøkdel ifht baneleie på Rudskogen.

    For min del såg det ut som mye moro på Rudskogen sammen med OMC, selv om jeg ikke er noen fan av Opel og ikke har noen bil å kjøre på bane med kunne jeg tenkt meg å tatt turen for å se mangfoldet hvis det ikke var for at helga var fullbooket med husrenovering...
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  9. #109
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Etter å ha vært med på mange Gardermoentreff gjennom tidene føler jeg at jeg kan uttale meg.

    Dette burde helt klart vært et rent VCCN-treff, men det er som alle andre sier, det er de samme 8-9 bilene som møter opp og kjører hver bidige gang, og det er jo grunnen til at man begynner å slippe til mange andre merker, nettopp at det er litt penger å hente på å gjøre det.

    Det er akkurat det samme som skjer med Rudskogentreffet. Mange av de som er størst i kjeften her inne angående at det bør være et rent Volvotreff, er de som kanskje møter opp, men som i alle fall ikke legger igjen en krone på selve treffet. I fjor registrerte jeg flere som jeg vet hadde ytret seg i stor skala her inne, som parkerte på grusparkeringen fordi de ikke gadd å støtte klubben med en ussel 100-lapp for å stå i depoet.

    Det er lett å klage når man er en gratispassasjer som ikke bidrar. Skal klubben gå rundt er vi avhegig av at folk møter opp på treffene, og at de legger igjen litt penger. Ikke bare går rundt, glaner og spiser sin medbrakte matpakke
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  10. Takk aarnes, Espen Hveding Nordgård takket for denne posten
  11. #110
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. juli 2013
    Innlegg
    74
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Etter å ha vært med på mange Gardermoentreff gjennom tidene føler jeg at jeg kan uttale meg.

    Dette burde helt klart vært et rent VCCN-treff, men det er som alle andre sier, det er de samme 8-9 bilene som møter opp og kjører hver bidige gang, og det er jo grunnen til at man begynner å slippe til mange andre merker, nettopp at det er litt penger å hente på å gjøre det.

    Det er akkurat det samme som skjer med Rudskogentreffet. Mange av de som er størst i kjeften her inne angående at det bør være et rent Volvotreff, er de som kanskje møter opp, men som i alle fall ikke legger igjen en krone på selve treffet. I fjor registrerte jeg flere som jeg vet hadde ytret seg i stor skala her inne, som parkerte på grusparkeringen fordi de ikke gadd å støtte klubben med en ussel 100-lapp for å stå i depoet.

    Det er lett å klage når man er en gratispassasjer som ikke bidrar. Skal klubben gå rundt er vi avhegig av at folk møter opp på treffene, og at de legger igjen litt penger. Ikke bare går rundt, glaner og spiser sin medbrakte matpakke
    Håper bare ikke vccn betaler like mye i leie som opel gjør.... for det var en del flere opel'er der..

  12. #111
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av EvolveR Vis post
    Håper bare ikke vccn betaler like mye i leie som opel gjør.... for det var en del flere opel'er der..
    Vi gjør dessverre det. 50/50 på alle kostnader


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  13. #112
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. juli 2013
    Innlegg
    74
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    Vi gjør dessverre det. 50/50 på alle kostnader


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    kjedelig:(

  14. #113
    Registrerte brukere Liland sin avatar
    Medlem siden
    02. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    443
    Antall takk

    Standard

    Er vel ikke kjedelig det? Bedre for klubben at man deler utgifter når det er dårlig oppmøte fra VCCN. Halv pris er alltid mindre penger enn full pris.
    Hilsen Cpt.Obvious :P
    VW Golf 1,4 ACT
    X: Volvo C70 -01
    X: MB 230 CE -89
    X: Volvo V70 -99
    X: Volvo 240 -86

  15. #114
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. juli 2013
    Innlegg
    74
    Antall takk

    Standard

    opel klubben betaler mye mindre pr medlem som kommer, enn hva vccn gjør! jeg mener treffet på rudskogen er til fordel for opel, da det kanskje var 15 utstillinger/5 på bane fra volvo! opel hadde da litt flere!

  16. #115
    Registrerte brukere Marius sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    1.573
    Antall takk

    Standard

    slutt å klag og heller kom å kjør på banen.
    det dette ender opp med er at det ikke blir noe mere volvo treff på rudskogen eller gardemoen.
    da kan vi alle sitte her med skjegget i postkassa!

  17. Takk Christian takket for denne posten
  18. #116
    Registrerte brukere Liland sin avatar
    Medlem siden
    02. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    443
    Antall takk

    Standard

    Da er det vel bare for VCCN medlemmer å møte opp da?
    Det er oss medlemmer som ikke møter opp som er problemet! Ikke Opel klubben.
    VW Golf 1,4 ACT
    X: Volvo C70 -01
    X: MB 230 CE -89
    X: Volvo V70 -99
    X: Volvo 240 -86

  19. #117
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av EvolveR Vis post
    Håper bare ikke vccn betaler like mye i leie som opel gjør.... for det var en del flere opel'er der..
    Selvfølgelig betaler vi lik leie som Opel.

    Problemet er ikke Opelklubben, men at VCCN-medlemmer er dårlige til å møte opp på de treffene som arrangeres.

    Jeg blir så irritert over folk som klager over at det er et samarbeidstreff. Hvorfor er det et samarbeidstreff? Jo, det er enkelt: hvis ikke hadde vi ikke hatt noe treff i det hele tatt!

    La oss gå litt tilbake i tid: 2010, 2011 og 2012 hadde vi hovedtreffet på en søndag, rett og slett fordi baneleia da er vesentlig lavere, og det passet fint for en nyoppstartet klubb som VCCN. Etter 2012 klagde en stor del av medlemmene på at treffet var på en søndag, som vanskelggjorde det å komme langveis fra. Vi tok det til etteretning, og vi begynte å undersøke mulighetene for å ha treffet på en lørdag. I 2013 var baneleia på en lørdag 65 000,- (dette kun for banen, så banemannskap, sportrescue og alt annet kommer i tillegg). Dette er en vannvittig sum, og vi turte ikke på bakgrunn av tidligere deltakerantall å punge ut hele denne summen alene. Vi kom derfor i kontakt med OMC som hadde nabostanden under Oslo motorshow 2012. De hadde litt av samme problemet, at det var for få kjører i forhold til alle treffene de har, så å dele litt på Rudskogenutgiftene var de veldig enig i at var en god løsning. Vi jobbet tett med OMC hele våren, og de er både flinke til å arrangere, og utrolig hyggelige folk.

    Totalt på Rudskogen i 2013 kan vi se at det å dele summen på to var ekstremt lurt, for det var 65 000,- i baneleie, 15 000,- for banemannskap, 4000,- i premier, 7 000,- for Sport Rescue samt en haug med andre småtterier som er i forbindelse med et sånt treff. Det vil si at vi fort hadde vært oppe i 100 000,- dersom vi skulle arrangert alene. Kommer det 100 biler fra VCCN ut på banen? På ingen måte. I fjor tjente vi 13 000,- på betalende førere om jeg ikke husker helt feil.

    Både i forkant og etterkant av 2013-treffet maste folk om at de ønsket at vi skulle slippe på lisensierte biler. Dette ble fort uaktuelt rett og slett fordi at før vi fikk gjort noe som helst, kostet det nesten 20 000,- bare i papirarbeide, og mange i klubbens ledelse måtte kurses for å få arrangørlisens. Det måtte også leies inn kontrollanter fra bilsportforbundet som kostet masse penger, så dette ble en for stor innvestering til at det var verdt de 5-6 medlemmene som ville stille med lisensbiler.

    2014 sesongen kommer, og baneleia på Rudskogen for en lørdag stiger fra 65 000,- til 80 000,- (!!). Nå har vi virkelig ikke sjans til å arrangere alene, for det er nå blitt så dyrt at vi bare kan skrinlegge hele ideen uten OMC, basert på hvor få som dukket opp i 2013. I tillegg til 80 000,- i baneleie kommer også det som før har vært med banemannskap, sport rescue og alt det andre. Det vil si at vi hadde vært oppe i 115 000,- for å arrangere dette alene, noe som ville vært GALSKAP å gjøre. Spesielt når det som møter opp er et fåtall biler.

    Håper dette gjør det litt mer klart hvorfor vi arrangerer med OMC. Om det blir noe neste år er opptil nytt styre å vurdere, men basert på hvor få som møter opp og legger igjen litt penger i kassa på dette treffet, så ser det dårlig ut.
    Sist endret av Daniel V; 29/08/14 kl 23:33
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  20. Takk Anders E, daihatsu93, Petter takket for denne posten
  21. #118
    Registrerte brukere Marius sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    1.573
    Antall takk

    Standard

    Synd om det ikke blir noe rudskogen neste år. Vet det dukker opp flere potente volvoer som stiller på banen i 2015
    Meg inkludert.

  22. #119
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Det er alltid nokon som skal neste år, men veke før det er treff, så bart det ikkje klart likevel og ein kan heller kjøre på andre treff. Konkurransen på slike treff har vorte altfor hard, og det var ikkje mange nok som ville støtte eit reint volvotreff.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  23. #120
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Det var jo smekkfullt på de tidligere volvo only-treffa på Rudskogen, med flere hundre fremmøtte volvoer totalt. Og kanskje nettopp derfor? Ja, prisen har gått opp mye, men det er ingen tvang til å arrangere på lørdager og det er heller ingen hensikt i skulle operere med profitt i en ideell organisasjon som baserer seg på frivillig dugnadsarbeid. Profilering og markedsføring er også verdt å legge en liten innsats i. Snakke med norsk volvoklubb, henge opp plakater hos forhandlere og invitere de svenske klubbene. Veien over svenskegrensa er kort og betyr mange ekstra kroner i klubbkassa.

    Kanskje er volvo-folket også villig til å betale en liten inngangspris selv for å være publikum hvis det er et rent volvotreff? Kanskje kan man også skru opp prisen for banekjøringa med en hundrelapp eller to? Jeg tror ikke det hadde slått negativt ut på fremmøte.

    Man bør kanskje også vurdere en liten økning av medlemskontigenten dersom medlemmene fortsatt ønsker banetreff på rudskogen. Den er fortsatt, relativt sett, ganske lav
    Mine biler:

  24. #121
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Hvis noen missforstod, så var det ikke snakk om at vi gikk i overskudd med 13 000,- men at det var det vi fikk inn i fjor, pluss rundt 2500-3000,- i utstillingen. Utgiftene var vel på nesten 45 000,- så det var jo dårlig butikk.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  25. #122
    boman sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    42
    Innlegg
    2.584
    Antall takk

    Standard

    Det finnes heldigvis andre baner i Norge, som også er aktuelle. Jeg er sikker på at et nytt styre vil finne en fin løsning, slik at vi også neste år får kjøre på bane. For min del syns jeg det er veldig alright å ha banetreff med flere bilmerker. Selv i år på Rudskogen, så kunne du kjøre så mye du (eller bilen) orka, uten å måtte stå nevneverdig i kø. Kanskje dere andre Volvo-gutter er redde for å ha treff med andre merker, fordi det er flaut å bli forbikjørt av en gammal Omega, eller kanskje en feit Porsche?

    Jeg støtter det dere sier om et reint Volvo-treff, men man kan ikke få i pose og sekk. Da kreves det langt større oppmøte av våre egne.
    Sist endret av boman; 01/09/14 kl 17:12
    Geir Boman Rinde
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Varamedlem

    ---

    Volvo V90 R-design T8 2020

  26. Takk daihatsu93 takket for denne posten
  27. #123
    Hassel sin avatar
    Medlem siden
    17. sep. 2010
    Sted
    Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    452
    Innlegg
    3.314
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av a|ex Vis post
    Det var jo smekkfullt på de tidligere volvo only-treffa på Rudskogen, med flere hundre fremmøtte volvoer totalt. Og kanskje nettopp derfor? Ja, prisen har gått opp mye, men det er ingen tvang til å arrangere på lørdager og det er heller ingen hensikt i skulle operere med profitt i en ideell organisasjon som baserer seg på frivillig dugnadsarbeid. Profilering og markedsføring er også verdt å legge en liten innsats i. Snakke med norsk volvoklubb, henge opp plakater hos forhandlere og invitere de svenske klubbene. Veien over svenskegrensa er kort og betyr mange ekstra kroner i klubbkassa.

    Kanskje er volvo-folket også villig til å betale en liten inngangspris selv for å være publikum hvis det er et rent volvotreff? Kanskje kan man også skru opp prisen for banekjøringa med en hundrelapp eller to? Jeg tror ikke det hadde slått negativt ut på fremmøte.

    Man bør kanskje også vurdere en liten økning av medlemskontigenten dersom medlemmene fortsatt ønsker banetreff på rudskogen. Den er fortsatt, relativt sett, ganske lav
    Ikke for å være ufyselig her, men før vi uttaler oss så mye så burde en kanskje møte opp selv?
    Henrik Hassel
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem


    S60 2004 - 2,5T - AWD
    V70 1998 - 2.0t - SOLGT

  28. Takk Petter, Marius takket for denne posten
  29. #124

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    VCCN medlemsnummer
    793
    Innlegg
    3.368
    Antall takk

    Standard

    God kveld i stuen

    Tenkte jeg ville dele noen tanker rundt dette.

    1. Så lenge det ikke er nok medlemmer som møter opp til kjøring på rudskogen for å få det til å gå rundt økonomisk så syns ihvertfall jeg det er greit at det arrangeres med OMC, det er bedre at vi får en dag sammen med OMC enn at det ikke blir noe kjøring i regi av VCCN i det hele tatt.

    2. Når det gjelder kjøringen på Gardermoen så er jeg positiv til at andre merker kan kjøre da det f.eks kan skaffe klubben mer inntekter til blant annet Rudskogen kjøringen. Det vil ikke si at at jeg mener vi skal sleppe utpå så mange at VCCN medlemmer ikke får kjørt, men en ting er helt klart og det er at det er mye ledig kapasitet når vi stiller på Gardermoen. Det er stort sett de samme 10-15 (?) bilene som kjører hver gang.

    3. Jeg skjønner argumentet deres, dere som mener at det bør være reint Volvo, men for klubbens beste må det være lov å tenke for klubbens beste noen ganger også

    4. Jeg vil gjerne takke ildsjelene som gang på gang stiller opp/arrangerer på Gardermoen og Rudskogen, uten dere ville ikke noe av dette vært mulig

  30. #125
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Hassel Vis post
    Ikke for å være ufyselig her, men før vi uttaler oss så mye så burde en kanskje møte opp selv?
    Såså Henrik... Jeg har vært fast, kjørende deltaker på volvo-trackday på Rudskogen siden før du engang hadde lappen. I år var det det faktum at treffet ble åpnet for ALLE merker som fikk begeret til å flyte over for min del. Da drar jeg heller og kjører på trackday.no-treff.

    Håpet er at jeg slipper det i fremtiden, men slik ståa og engasjementet i klubben er i dag ser det jo mørkt ut.
    Sist endret av a|ex; 02/09/14 kl 02:16
    Mine biler:

Side 5 av 10 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. VCCN CUP Gardermoen Raceway 2013
    By Kjetil Krømcke in forum Arkiv
    Svar: 308
    Siste post: 05/04/14, 21:18
  2. VCCN Gardermoen Raceway - bilder fra 29.06.13
    By aarnes in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 9
    Siste post: 20/08/13, 21:14
  3. VCCN Autoslalom Gardermoen Raceway 27.04.2013
    By Daruu in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 32
    Siste post: 04/05/13, 18:28
  4. VCCN Autoslalom Gardermoen Raceway 26.08.12
    By Kjetil Krømcke in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 5
    Siste post: 21/09/12, 19:55

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •