Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  10
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 65

Tråd: Tinnsoldatens -97 850R

  1. #26
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Flatt batteri i dag, gitt... Har vært litt treg de siste dagene, men i dag var det ikke sjans. Har satt den på lading, så får jeg sjekke ladespenning og tilstand på batteriet senere.

    Hvordan pleier temperaturen å ligge på disse? Ligger godt under midt på måleren, og synes ikke det blir helt god guff i varmeapparatet.

    Ellers har jeg ikke gjort annet enn å sette på nye skilt, med VCCN-holdere selvsagt. Har også handla meg baklys med hvit blink, men ikke montert dem. Prioriterer 142-prosjektet litt nå.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  2. Takk Madice takket for denne posten
  3. #27
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tinnsoldaten Vis post
    Flatt batteri i dag, gitt... Har vært litt treg de siste dagene, men i dag var det ikke sjans. Har satt den på lading, så får jeg sjekke ladespenning og tilstand på batteriet senere.

    Hvordan pleier temperaturen å ligge på disse? Ligger godt under midt på måleren, og synes ikke det blir helt god guff i varmeapparatet.

    Ellers har jeg ikke gjort annet enn å sette på nye skilt, med VCCN-holdere selvsagt. Har også handla meg baklys med hvit blink, men ikke montert dem. Prioriterer 142-prosjektet litt nå.
    På alle bensinmotorene til
    P80
    skal nåla ligge helt vannrett ved friskt anlegg. Utover det er det litt vanlig feilsøking... blir det ikke varmt, er termostaten som regel skylda, blir det for varmt er det enten lukket termostat, manglende sirkulasjon (vannpumpe) eller lekkasje.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  4. #28
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Var det jeg regnet med. På min legger den seg litt over 1/4 på skalaen. Synes den blir tregt varm også, får prøve med ny termostat. Kald bil er det verste som er om vinteren.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  5. #29
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Termostaten pleier å være en kjent synder på disse. Om du ikke får varme, og kjølevannet holder seg i motoren, bytt termostat. Nesten garantert fiks.

    Tar deg et kvarter, av med fuelrail, øvre radiatorslange og slange til ekspansjonstanken, og du ser termostathuset rett ved siden av servopumpa. Vær forsiktig med skruene her, de sitter ofte helt jævlig. Lønner seg å varme opp.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  6. #30
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Fett. Da prøver vi det. Hjelper kanskje litt på tørsten også, den bruker noe grønnjævlig med suppe.

    Forresten, han Lightyear, er han en kompis av deg? Bare lurte på om han er fornøyd med FK coiloverene. Har hørt litt ymse om TA, og KW blir litt mer kronasjer enn jeg gidder å spandere.
    Sist endret av Tinnsoldaten; 25/01/14 kl 21:16
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  7. #31
    Registrerte brukere Anders E sin avatar
    Medlem siden
    10. okt. 2012
    Innlegg
    171
    Antall takk

    Standard

    Min står vannrett som sagt over. Blir kjapt varm
    Min brukte også helt jævlig med bensin første ukene etter at jeg fikk den. Var oppe i 1.6 på mila, men så etter flere uker med mye bruk datt den sakte men sikkert nedover. Ligger på 0.95L nå.
    Mvh
    Anders Engesvoll
    Smartrepair=lakkeringsfri bulkoppretting
    '97 850R http://forum.vccn.no/showthread.php?...-fiks-på-gang ........ 2010 V50 summum

  8. #32
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tinnsoldaten Vis post
    Fett. Da prøver vi det. Hjelper kanskje litt på tørsten også, den bruker noe grønnjævlig med suppe.

    Forresten, han Lightyear, er han en kompis av deg? Bare lurte på om han er fornøyd med FK coiloverene. Har hørt litt ymse om TA, og KW blir litt mer kronasjer enn jeg gidder å spandere.
    Kamerat av han ja, kjenner han godt. Vært litt fraværende fra forumet de siste åra, ble ganske sjuk en stund her, og driver fremdeles med å blir friskere. Når han kjørte mer aktivt var han veldig fornøyd, ja... og jeg kjørte den bilen en del selv, må si det understellet er virkelig fint. Blei stivt som pokker, men aldri for stivt, dempet underlaget bra når man ikke trengte maks grep, liksom. Veit ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men i forholdt til de to TA-settene jeg har kjørt, som opplevdes som pissestive og ingenting annet, er FK-settet en del mer sofistikert. Veit ikke om man fremdeles får tak i det, men vi kjøpte gjennom Parts And Retards. Ikke fornøyd med kundeservice i det hele tatt, men mener å huske de var de eneste som kunne levere.

    Lett montere, monterer det akkurat som originalunderstellet, minus fjørene bak, men ikke noe stress. På det verste var 850en til Lightyear senka rundt 70, altså 40-45mm mer enn originalt. Finnes litt camberjustering på fremsettet og, i form av ovalt festehulø til den øvre bolten. Bruk skyvelære her, så du ikke får ujevn camber.. DA sporer det som et helvette:-)
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  9. #33
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Ølright, så SC Styling hadde i nettbutikken til rundt 7 lapper. Får se hva det blir til, men jeg er blitt for gammel til dønn stive biler, må ha noe som faktisk demper litt.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  10. #34
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Om SCS har det til 7k, hadde jeg kjøpt det tvert. Å sitte på hvert vårt tastatur og beskrive hva som er for stivt og ikke blir jo vanskelig, men man kan jo si det slik at det meg bekjent er et konvensjonelt coilover-sett, altså jo lavere du skrur, jo stivere blir det. Der har du jo noen muligheter.

    Jeg har aldri vært ute etter noen dønn stiv bil, men det virket som et veldig allsidig sett. På Uniroyal Rainsport haddr det veigrep jeg ike trodde var mulig i en forhjulstrekker, men om du roa ned litt, og bremsa godt over fartsdumper (som man må med senka biler uansett) var den absolutt behagelig nok til vanlig kjøring. Tommel opp fra meg, hvertfall.

    Lønner seg å sette inn gjengepartiet med skikkelig gjengefett eller lignende, for å holde saltet og veimøkka unna. Er det som tar livet av slike coilovere.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  11. #35
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Nei, sånt kan man diskutere til man blir blå uten at det egentlig kommer så mye vettugt ut av det. Liker godt fast og fint understell, men orker ikke at tenna klaprer bare man kjører over litt grus. Er tross alt en slags bruksbil.
    Kjører en del på svingete riks- og fylkesveier med noget varierende asfaltkvalitet, og det er gjerne på slike veier jeg kjører mest inspirert, for å si det pent. Da funker det dårlig med null demping og for liten fjæringsvei.
    Tviler på at jeg får bilen gjennom EU med nivåmatene som står på, og den er generelt jævlig pudding nå, så noe må nok uansett gjøres før våren.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  12. #36
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Noe klapring av tenner føler jeg ikke det er, men med stivere understell finner du fort ut om andre feil. Når jeg senka AWDen min i sommer, dukket det opp masse små ulyder. Bytter man ut et svakt ledd i energidempingen, må jo nødvendigvis noe annet ta dets plass.

    Uansett hva du gjør, bytt hvertfall demperlagere og fjærseter, bærekuler, bærebruforinger og lenkearmstag i samma slengen. Høres kanskje omfattende ut, men disse er relativt billige, er kilde til MYE ulyder, og om du har noen ulyder i forstillinga allerede, vil du få en ny bil
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  13. Takk ovlov86 takket for denne posten
  14. #37
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Sikkert en god plan det ja. Fjærsetene er vel et vanlig problem på disse, ettersom jeg har forstått, og demperlagrene er sikkert også modne for utskiftning. Regner med de har vært med i 273.000 km.
    Kjekt med litt tips, har lite erfaring med disse bilene fra før. Farsan hadde en -95 850 2,5 10V for en del år siden, mener han fikk noe ulyder og måtte bytte demperlagre eller noe bak.

    Men jeg må ærlig talt innrømme at jeg er usikker på om jeg beholder denne. Føler 940en passer meg bedre på mange måter, den føles mye hissigere og jeg synes jeg sitter bedre. Den har fullt ladetrykk på ca 2800 rpm, og da er det god, gammaldags ketchupeffekt courtesy of Garrett T3 fra 1986. Må helt ned i kjelleren og hente før R'en våkner skikkelig synes jeg, den føles rett og slett litt seig. Har sikkert mye med autolaten å gjøre, men synes den burde våkna litt tidligere.
    Selvsagt er det en forskjell i at 940en er trimma og 850en er original, men jeg har ikke 240 gamp i 940en, og R'en skulle jaggu fått brynt seg for å holde følge.
    Dessuten sliter jeg stort med å bli fortrolig med forhjulstrekket. Det røsker og drar i alle retninger, mens 940en bare rister litt på rompa, tar tak, og skyter fart beint og fint.

    Me får sjå. Så mange biler, så lite tid...
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  15. #38
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Termostaten pleier å være en kjent synder på disse. Om du ikke får varme, og kjølevannet holder seg i motoren, bytt termostat. Nesten garantert fiks.

    Tar deg et kvarter, av med fuelrail, øvre radiatorslange og slange til ekspansjonstanken, og du ser termostathuset rett ved siden av servopumpa. Vær forsiktig med skruene her, de sitter ofte helt jævlig. Lønner seg å varme opp.
    Hvorfor skal du av med fuelrailen? Har jeg aldri gjort når jeg har bytta termostat på disse bilene. Hver sin smak, I guess?

    Kjenner til det med torquesteer på R ja, det er rimelig heftig til tider. Kjørte en kamerats 850R med rett over 300hk, og den kunne være krevende. Men du verden så gøy bil. Var manuell da. Femmerlyden alene er grunn nok til å beholde bilen.
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  16. #39
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Lite å utsette på lyden, annet enn at det skulle vært mer av den. Men det fins vel botemidler mot sånt.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  17. #40
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tinnsoldaten Vis post
    Lite å utsette på lyden, annet enn at det skulle vært mer av den. Men det fins vel botemidler mot sånt.
    Absolutt. Den jeg snakka om hadde 3" twinpipe-eksos og sånn BSR-filterkit. Utrolig pen lyd!
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  18. #41
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Tenker i de baner selv hvis jeg beholder den. Var ikke helt avskrekkende pris heller.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  19. #42
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Burde gå bedre enn ein småtrimma 940 denne. Sliten LMM kan gi slike symptom.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  20. #43
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tinnsoldaten Vis post
    Sikkert en god plan det ja. Fjærsetene er vel et vanlig problem på disse, ettersom jeg har forstått, og demperlagrene er sikkert også modne for utskiftning. Regner med de har vært med i 273.000 km.
    Kjekt med litt tips, har lite erfaring med disse bilene fra før. Farsan hadde en -95 850 2,5 10V for en del år siden, mener han fikk noe ulyder og måtte bytte demperlagre eller noe bak.

    Men jeg må ærlig talt innrømme at jeg er usikker på om jeg beholder denne. Føler 940en passer meg bedre på mange måter, den føles mye hissigere og jeg synes jeg sitter bedre. Den har fullt ladetrykk på ca 2800 rpm, og da er det god, gammaldags ketchupeffekt courtesy of Garrett T3 fra 1986. Må helt ned i kjelleren og hente før R'en våkner skikkelig synes jeg, den føles rett og slett litt seig. Har sikkert mye med autolaten å gjøre, men synes den burde våkna litt tidligere.
    Selvsagt er det en forskjell i at 940en er trimma og 850en er original, men jeg har ikke 240 gamp i 940en, og R'en skulle jaggu fått brynt seg for å holde følge.
    Dessuten sliter jeg stort med å bli fortrolig med forhjulstrekket. Det røsker og drar i alle retninger, mens 940en bare rister litt på rompa, tar tak, og skyter fart beint og fint.

    Me får sjå. Så mange biler, så lite tid...
    Hvordan er tilstanden på kasseolja? Om den ikke har vært flusha og bytta på en kvart million kilometer, kan nok en flushing oppfattes som trim i seg selv, om ikke annet få kassa til å reagere litt kjappere. Som du sier, forhjulstrekk er noe annet, men om du klarer å beholde veigrepet, skal man jobbe litt for å kjøre fra en R på strekka... en frisk R, vel og merke. Det gaupe nevner og verdt p tenke på. Sjekk pluggene og se etter feit eller mager blanding.

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Hvorfor skal du av med fuelrailen? Har jeg aldri gjort når jeg har bytta termostat på disse bilene. Hver sin smak, I guess?

    Kjenner til det med torquesteer på R ja, det er rimelig heftig til tider. Kjørte en kamerats 850R med rett over 300hk, og den kunne være krevende. Men du verden så gøy bil. Var manuell da. Femmerlyden alene er grunn nok til å beholde bilen.
    Har ødelagt et par skruer på de termostathusa før, og liker å få bitset eller trekkeren skikkelig ned i skruen, og i rett vinkel. Fuelrailen er i veien for det, serru.

    Sitat Opprinnelig postet av Tinnsoldaten Vis post
    Lite å utsette på lyden, annet enn at det skulle vært mer av den. Men det fins vel botemidler mot sånt.
    Bare en halvsats gjør mye for lyden, den svære flytebrygga foran bakhjula siviliserer disse bilene forferdelig. Kan jo gjøre som jeg gjorde på Turid, og bare bytte ut brygga med en liten gjennomstrømningsdemper, men det er hverken det letteste eller mest lovlige... blir MYE lyd, selv med turbo.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  21. #44
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Fått på hvite blinkers bak og sommertøfler, og tok noen kjappe bilder etter en liten kattevask.
    Nå er verken bilvask eller fotografering noe jeg finner spesielt interessant, så det blir som det blir!







    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  22. #45
    Registrerte brukere Dan Bay-Johansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Søgne, Vest-Agder
    Innlegg
    2.898
    Antall takk

    Standard

    Er det ikke fryktelig tidlig med sommerhjul?

    Tidl. daain83.
    1976 Langførr med 6 på rekke !
    1977 Volvo 245 Turbo
    1990 Volvo 240 Stasj
    2013 VW Passat 4motion
    2004 Renault Trafic

  23. #46
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Tja... Har firmabil og 940en med vinterhjul, så skal nok klare meg.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  24. #47
    Registrerte brukere Dan Bay-Johansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Søgne, Vest-Agder
    Innlegg
    2.898
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tinnsoldaten Vis post
    Tja... Har firmabil og 940en med vinterhjul, så skal nok klare meg.
    Ah, er sugen på å prøve de nye hjulene på familietralla, men føler det er litt tidlig selv om det er skikkelig vårstemning her nede om dagen :-P

    Tidl. daain83.
    1976 Langførr med 6 på rekke !
    1977 Volvo 245 Turbo
    1990 Volvo 240 Stasj
    2013 VW Passat 4motion
    2004 Renault Trafic

  25. #48
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Ja, det er det her også. Men er kaldt på nettene, har måttet skrape ruter de siste morgenene. Var spent på hvordan R-felgene ville ta seg ut, så måtte prøve!
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  26. #49
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Jooooodasåneidaså...
    Endelig fått somla meg til å levere bilen på EU-kontroll, NOE sent ute.
    2'er på en støtdemper bak som lekker og en dårlig reflektor. 1'er på en drivleddsmansjett. Fikk tak i en nivomat-demper og en lykt som ser litt bedre ut, så da får vi få det på plass.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  27. Takk Dan Bay-Johansen takket for denne posten
  28. #50
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Godkjent og klar for to nye år.
    Henger fremdeles igjen en 1'er feil på en drivleddsmansjett. Bestilte to drivledd fra SCS for en evighet siden, men de har fremdeles bare klart å hoste opp ett. Er ikke spesielt imponert over responsen på mail heller. Får ta en telefon og mase en dag. Ser mange skryter av servicen der, men det bør skje noe veldig snart hvis jeg skal gidde å bruke dem igjen.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Tinnsoldatens busbil: -70 Volvo 142 B25, nå også med Weber!
    By Tinnsoldaten in forum PV / Duett/ Amazon / 1800 / 140 / 160
    Svar: 277
    Siste post: 13/11/15, 21:03
  2. Tinnsoldatens brukis: -94 Volvo 945 Turbo - byttet bort!
    By Tinnsoldaten in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 77
    Siste post: 10/07/14, 23:53
  3. NikDev sin 360 Bruksøse
    By NikDev in forum x40 / 66 / 300 / 400 / -serien
    Svar: 21
    Siste post: 22/12/13, 22:56
  4. 850r grill
    By JRKarlsen in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 7
    Siste post: 25/08/12, 15:41
  5. 850R vs T5R??
    By Aasheim in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 36
    Siste post: 27/11/10, 03:01

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •