Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  668
Side 104 av 206 FørstFørst ... 4 54 94 102 103 104 105 106 114 154 204 ... SisteSiste
Viser resultater 2.576 til 2.600 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

  1. #2576
    Registrerte brukere alecxz sin avatar
    Medlem siden
    30. april 2010
    Sted
    Halden
    Innlegg
    524
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Madice Vis post
    Vær no grei med gutten da. Dette er en How To, folk kan vel gjøre nett som det passer dem, enten de lodder eller bruker kabelsko, krympestrømpe eller teip. Alle gjør det forskjellig uansett. Tror ikke alle gidder å gjøre såpass nøye som kodja her uansett.
    Er jo ikke frekt ment, ment som kritikk eller hva jeg skal kalle det. og det er da ett forum er det ikke?

  2. #2577
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av alecxz Vis post
    Hvorfor lodder du ikke isteden? Mye bedre holdbarhet ihvertfall og en loddbolt koster jo typ nesten det samme som du har brukt på alle kabelskoa og skjøtehylser osv osv
    Ikke noe galt å bruke skjøtehylser heller, god holdbarhet sålenge man bruker riktig verktøy og krympestrømpe med lim over sånn at det ikke trekker til seg vann (det bør man absolutt gjøre med loddinger og). Men det bør jo gjøres riktig skal det bli bra .

    Men creds til Kodja for et godt forsøk, man kan jo ikke vite alt uten elektrobakgrunn . Man lærer så lenge man lever.

  3. #2578
    Registrerte brukere alecxz sin avatar
    Medlem siden
    30. april 2010
    Sted
    Halden
    Innlegg
    524
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Ikke noe galt å bruke skjøtehylser heller, god holdbarhet sålenge man bruker riktig verktøy og krympestrømpe med lim over sånn at det ikke trekker til seg vann (det bør man absolutt gjøre med loddinger og). Men det bør jo gjøres riktig skal det bli bra .

    Men creds til Kodja for et godt forsøk, man kan jo ikke vite alt uten elektrobakgrunn . Man lærer så lenge man lever.
    Neida, syns det ble fint jeg.. Men når man legger så mye tid i det, med fine strømper og hele pakka syns jeg det er greit å lodde. Ikke det at jeg er så seriøs at det gjør no. Når jeg gjorde det tok jeg å lodda det og el-teip rundt alt

  4. #2579
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Madice Vis post
    Vær no grei med gutten da. Dette er en How To, folk kan vel gjøre nett som det passer dem, enten de lodder eller bruker kabelsko, krympestrømpe eller teip. Alle gjør det forskjellig uansett. Tror ikke alle gidder å gjøre såpass nøye som kodja her uansett.
    Nøye, men ikke så nøye? En How-To bør være 100%, og uten feilinformasjon. Hvordan hadde du likt å fulgt en how-to som ikke var korrekt?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  5. #2580
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av alecxz Vis post
    Neida, syns det ble fint jeg.. Men når man legger så mye tid i det, med fine strømper og hele pakka syns jeg det er greit å lodde. Ikke det at jeg er så seriøs at det gjør no. Når jeg gjorde det tok jeg å lodda det og el-teip rundt alt
    Blir fint med uisolerte skjøtehylser og . De er ikke så klumpete som de isolerte når man uansett skal ha krymp med lim over. Sparer mye tid på det og det er ikke så lett å gjøre feil eller få en dårlig forbindelse som med lodding sålenge man bruker riktig verktøy til jobben.

    Elektrotape er forresten fy til sånt. Det blir aldri vanntett og du risikerer at loddinga blir sprø eller at du får krypstrømmer med tiden, for du tar jo sikkert motorvask i ny og ne? Eller at tapen detter av hvis du har brukt dårlig tape. Derfor man skal bruke krympestrømpe med lim, for limet smelter rundt kabelen og skjøten og forsegler alt.

  6. #2581
    Registrerte brukere alecxz sin avatar
    Medlem siden
    30. april 2010
    Sted
    Halden
    Innlegg
    524
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Blir fint med uisolerte skjøtehylser og . De er ikke så klumpete som de isolerte når man uansett skal ha krymp med lim over. Sparer mye tid på det og det er ikke så lett å gjøre feil eller få en dårlig forbindelse som med lodding sålenge man bruker riktig verktøy til jobben.

    Elektrotape er forresten fy til sånt. Det blir aldri vanntett og du risikerer at loddinga blir sprø eller at du får krypstrømmer med tiden, for du tar jo sikkert motorvask i ny og ne? Eller at tapen detter av hvis du har brukt dårlig tape. Derfor man skal bruke krympestrømpe med lim, for limet smelter rundt kabelen og skjøten og forsegler alt.
    Ja, fyfy, men man tager det man haver når man holder på inni mellom desverrehaha! Får kanskje ta meg sjøl i skinnet snart og handle inn noen krympestrømper å sånn Hehe, før det blir for mye teip

  7. #2582
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av alecxz Vis post
    Ja, fyfy, men man tager det man haver når man holder på inni mellom desverrehaha! Får kanskje ta meg sjøl i skinnet snart og handle inn noen krympestrømper å sånn Hehe, før det blir for mye teip
    Hender krympen er litt vanskelig å tre over i ettertid og .

  8. #2583
    Registrerte brukere Madice sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    1.039
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Nøye, men ikke så nøye? En How-To bør være 100%, og uten feilinformasjon. Hvordan hadde du likt å fulgt en how-to som ikke var korrekt?
    Dette er en How To om dysemotstander, ikke en How To være elektriker. Selv om det er litt klipping og liming innenfor dette, er det opp til hver enkelt hvordan de gjør det, noen gjør det feilfritt, mens andre gjør ikke. Alltid noen som ikke gidder, og skal ut å kjøre fortest mulig. Det er sikkert nøye for deg som er en elektriker, men ikke så nøye for andre folk.. Kanskje!
    Tiguan Exclusive R 2014
    164 '70
    03 Berlingo
    (X)Touran '07 Exclusive
    (X)Audi A4 1.8Ts 99
    (X)740 GL 90

  9. #2584
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Madice Vis post
    Dette er en How To om dysemotstander, ikke en How To være elektriker. Selv om det er litt klipping og liming innenfor dette, er det opp til hver enkelt hvordan de gjør det, noen gjør det feilfritt, mens andre gjør ikke. Alltid noen som ikke gidder, og skal ut å kjøre fortest mulig. Det er sikkert nøye for deg som er en elektriker, men ikke så nøye for andre folk.. Kanskje!
    Er det ikke nøye å unngå dårlig kontakt, irr, krypstrømmer og mulige problemer med tiden?

    Vi HAR en how-to dysemotstander, om han da lager en how-to "fordypning" å koble dysemotstander, bør det være gjort korrekt, uansett om han pusher telefoner til småjenter, eller monterer stikkontakter for pensjonister. Skader ikke å gjøre litt research, slik at det blir korrekt, og slik at ANDRE som ønsker å følge en retningsveiledning som dette (kanskje fordi de har lite kunnskap om akkurat dette, og hvordan gjøre det KORREKT) slipper å få slike feilkilder.

    My 2 cents.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  10. #2585
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    madice: takk. den hjalp litt akkurat nå. skikkelig demotivert...

    keeeeeeviiiiin: kommenter ang lodding

    ps: gådd allmenne fag så dette blir gjort med utstyr jeg har og kunnskap jeg har lært selv. under prøving og feiling og lest av tips så langt. så skjønner godt folk med mer og bedre utstyr og kunnskap kan gjøre det veldig mye finere. men dette kommer forhåpentligivs til å fungere som det skal. og man ser jo ikke det jeg har koblet når det sitter montert på blokka. ikke at man ser forskjellen fra umodifiser lh nett nå heller annet enn kabelstrømpa jeg har gående ekstra til dysemotstandene.
    hadde jeg visst det rundt krympestrømper med lim hadde det sikkert blitt brukt. men har ikke fått med meg så mye slikt på markeder der jeg får tak i ting.

    menmen. kan godt fjerne how to om det ikke er godt nok. no problem. skal la andre ta seg av det som gjør det godt nok dokumentert og sørger for at det går å se for menigmann å skjønne hva som skal gjøres. den a->FK guiden har jeg kikka på i 1 år uten å skjønne bæra av hvordan dysemotstanden faktisk skal kobles opp før nå.

  11. #2586
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Er ikke at du har gjort det som er feil. Bare at en tang du kan bruke koster en 70lapp på biltema, fremfor å bruke leatherman'en din.

    Og nei, det er ikke sikkert det vil fungere som det skal, i lenger tid.

    Gå heller på clas ohlson enn biltema når du handler krympestrømper, der har jeg tilogmed sett strømper med lim.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  12. #2587
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Ingen som klager på arbeidet ditt såvidt jeg har skjønt, Kodja. Jeg syns du er flink som står på . Kan godt hende dette kommer til å funke tilfredstillende en god stund fremover, men kan også hende det ikke vil gjøre det etter en motorvask eller etter å ha vært litt hardhendt med kablene. Kritikken som kommer er ment for at du skal vite om det til neste gang, og sånn at de som leser guiden også er klar over det.

  13. #2588
    Registrerte brukere Olav'en sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Voss - Hordaland
    Innlegg
    412
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Er det ikke nøye å unngå dårlig kontakt, irr, krypstrømmer og mulige problemer med tiden?

    Vi HAR en how-to dysemotstander, om han da lager en how-to "fordypning" å koble dysemotstander, bør det være gjort korrekt, uansett om han pusher telefoner til småjenter, eller monterer stikkontakter for pensjonister. Skader ikke å gjøre litt research, slik at det blir korrekt, og slik at ANDRE som ønsker å følge en retningsveiledning som dette (kanskje fordi de har lite kunnskap om akkurat dette, og hvordan gjøre det KORREKT) slipper å få slike feilkilder.

    My 2 cents.
    Det er jo faen ikkje anna en klaging og kvalme frå deg, å du kritiserer TBO?!
    So sjå no te helvette å få den feite ræve di opp av stolen å vis att du er so forbanna perfekt som du utgjer deg for å ve!
    Går heilt fint an å bli kvalm av sånne jevla teoretikara som deg...

    just my 2 cents.

    Stå på Kodja, blir bra det her
    Sist endret av Olav'en; 17/02/11 kl 00:24

  14. #2589
    Registrerte brukere Volvo-Power sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    844
    Antall takk

    Standard

    holdt på å lese anngående loddinga Kodja, men ser du har bedd meg kommentere før jeg har vunnet det selv.. Lodding er så absoludt ingen god løsning. lodding under vibrasjon og tid vil sprekke og dette vil skape problemer. derfor er skøtehylser et bedre alternativ spør du meg. vi alle kjenner jo til 740 bensinmåler f.eks? hva er problemet ofte der? jo loddinga sprekker. `div relèer, jo lodding sprekker. maange kretskort, jo lodding sprekker. for en ufaglært soom ikke har over normal kunnskap om lodding, og for ikke å snakke om rette utstyret (da annet en en 35w bolt fra biltema) så er ikke lodding noe du bør starte med!

    men kan si du kunne trengt et snabbkurs i bruk av skøtehylser da.. du skulle hørt va jeg sa til deg i tlf f.eks? hehe

    kan hjelpe deg (merk: SOM FAGMANN!) med utbedring om du vill, så slipper du frem å tilbake fra andre brukere om hva som er rett, bedre å galt..
    Aaaalt for mange biler. Allt selges..

  15. #2590
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Olav'en Vis post
    So sjå no te helvette å få den feite ræve di opp av stolen å vis att du er so forbanna perfekt som du utgjer deg for å ve!
    Går heilt fint an å bli kvalm av sånne jevla teoretikara som deg...

    just my 2 cents.
    Teoretiker? Han driver jo med ting som dette til daglig. Er en grunn til at det er mye teori og forskrifter innenfor elektro i byggsammenheng, for mye av det ufaglærte folk gjør er ting som virker bra der og da, men som ikke holder i lengden. Folk gjør mye rart.

  16. #2591
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    Det har egentlig hold med en person som har sagt det. Veit at 99% av alle her inne er elektrikkere men poenget er kommet fram mange ganger. Jeg hadde gjort det på samme måte selv, ikke noe selfølge at det skal limes osv. Syns Kodja skal ha for at han prøver så godt han kan.
    Men når det er sagt så ser jeg jaggu mye rar sveising her inne og
    -90 VOLVO 745
    -84 TOYOTA Hilux

    Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!

  17. #2592
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Det eg sa var ikkje direkte stygt meint, men for at du kunne lære til neste gong (håpar eg) Hadde ei bok med diverse barnesitat og der var eit at "Du må lære av andre sine feil for du rekk ikkje å gjere alle sjøl." Du gjer jo alt sjøl og lærer på den måten mykje, men av og til kan det vere greitt å sjå korleis andre har gjort det for å unngå ein klassisk tabbe eller få triks til noko putl. Funne ut av om du har kobla feil med dysemotstanden?
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  18. #2593
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    Hah, blir å tenke seg om 2 ganger før jeg legger ut bilde av måsebæsj-sveisene mine fra nå av

    Fin guide, holder nok til formålet skal du se

  19. Takk Bjerkelund takket for denne posten
  20. #2594
    Registrerte brukere V90 sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    VCCN medlemsnummer
    1072
    Innlegg
    1.553
    Antall takk

    Standard

    Gamle biler blir ødelagt om de ikke brukes, mens nye biler blir ødelagt om de brukes...
    Prosjekttråd;
    http://forum.vccn.no/showthread.php?...mod-It-s-alive!

  21. #2595
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Olav'en Vis post
    Det er jo faen ikkje anna en klaging og kvalme frå deg, å du kritiserer TBO?!
    So sjå no te helvette å få den feite ræve di opp av stolen å vis att du er so forbanna perfekt som du utgjer deg for å ve!
    Går heilt fint an å bli kvalm av sånne jevla teoretikara som deg...

    just my 2 cents.

    Stå på Kodja, blir bra det her
    Jasså, skal vi begynne med personangrep også ?
    Ganske sikker på at kodja setter pris på å bli irettesatt, slik at han har muligheten til å få varige koblinger f.eks.

    Jeg trenger ikke å bevise noenting jeg, har fagbrev og jobber som elektriker.

    Apropos klaging og kvalme så skal vel ikke akkurat du være den som skriker høyest?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  22. #2596
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    er du bil elektriker da???
    litt forskjeller ute å går der....
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  23. #2597
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Power Vis post
    men kan si du kunne trengt et snabbkurs i bruk av skøtehylser da.. du skulle hørt va jeg sa til deg i tlf f.eks? hehe

    kan hjelpe deg (merk: SOM FAGMANN!) med utbedring om du vill, så slipper du frem å tilbake fra andre brukere om hva som er rett, bedre å galt..
    joa jeg hørte det med å legge de med overlapp blant annet men det var ikke lang nok kabel uten å lagt de oppover mot kontaktene på selve dysa til å gjøre det. burde kanskje plukka bort plasten rundt. og da brukt krympestrømper rundt akkurat de der med lim på. ta med deg noe slikt å kom over å koble om så vi får med lim på. ev drar vi å henter M90 til deg også...

    den kabelskotanga jeg brukte VAR fra biltema, eller clas ohlson, husker ikke, men den fungerer... NOT... har 3 stk liggende og alle blir jo rammeskeiv uten å se på de engang. ønsker meg skikkelig kabelskotang til bursdan leatherman fungerer Alltid til alt man skal gjøre. (bra den er standard Goverment issue) og tro meg: jeg reiv ganske godt i kabelen for å kjenne om den kunne være laus på noe vis. så tror den skal stå relativt godt fast med den krafta jeg dro. eneste jeg føler jeg burde endret på er krympestrømper med lim og uten isolasjon på hylsa. og jada sikkert brukt ei greiere kabelskotang men kablene sitter som støpt heldigvis.

    ang å lære av andre, noe jeg for all del gjør med all den lesingen og forhåndsspørsmålene jeg stiller rundt omkring...
    gi meg EN tråd der dette er gjort skikkelig dokumentert og forklart der jeg BURDE sett 100% hvordan det skal gjøres og kunne fulgt selv for arbeidet... det tørr jeg påstå IKKE finnes her inne... og det er nettopp derfor jeg prøver mitt beste med mine forutsettninger og kunnskaper å lage litt how to til de andre som starter fra scratch som meg. har lest meg GRØNN på forumet her og lever omtrent innpå her, men så langt kan jeg ikke si at dette har vært gjort før på et vis som går å følge og lære av!

    jeg dealer heller ikke mobiler til småjenter... for noe usaklig å komme med midt oppi alt... jeg jobber i et bedriftsmarked. som selger til småfeite skjeggete skallede gamle gubber og dertil også besserwisser forskere som i alle fall har for mye iQ til å vite hvordan en tlf skal slås av og på når den ikke fungerer. gaaaaah den der Måtte jeg få ut kjente jeg!!!

    Dere Elektrikere kan godt lage en guide for hvilke deler og materialer dere anbefaler til koblingsutstyr og legge ut en plass, med utstyr som er å skaffe for menigmann og ikke via elektrogrossist, som vi da ikke har tilgang til. Da hadde jeg garantert vært å skaffet deler derrifra før jeg startet med dette men det har jo ikke kommet enda etter godt over flere år i forumdrift hos dere elektrikere heller, så da blir det litt vanskelig for en allmenfaggubbe å vite at det og det finnes å få tak i der og der og fungerer mye bedre i lengden.

    ang om det er koblet riktig med dysemotstandene "agro-": vell..
    Mr. Crepsley sier det er riktig utført.
    logikken min sier også det er riktig. hvis den tykke kabelen er til hjernen og skal ha riktig motstand så går jo det via signalet der, strømmen er jo konstant som jeg skal kunne skjønne. man skal begrense og gi riktig dysemotstand inn til hjernen, altså da som jeg kan tenke meg til så skal jo dysemotstanden sitte slik på vei inn til\fra hjernen etter å ha styrt dysen og ikke fra strømsiden.
    V90 kom med et koblingsskjema her som da tilsier det jeg har gjort er feil og skulle koble til motstander på strømsiden.
    R.G. sier også det er feil.
    A->FK guiden jeg har fulgt slik den har noe verdi ang dysemotstanden(not!) sier at jeg har koblet riktig etter bekreftelse på forhånd av ArneR på den tråden, når jeg la ut bilde med spørsmål om hvilke kabler jeg skal koble eller ikke og hvordan de skal kobles.
    så håper noen kommer med riktig svar for her er det 50\50% om det er riktig. og skal man følge lærdommen og guiden så finnes det ikke noe annet koblingsstykke ved dysene på LH2.4 ledningsnettet som ligner der 4 blir til 1 og den fra midten skal gå inn i dysemostanden og dele seg ut til 4 til dysene. blir bare mer å mer forvirret jeg.

  24. #2598
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    den kabelskotanga jeg brukte VAR fra biltema, eller clas ohlson, husker ikke, men den fungerer... NOT... har 3 stk liggende og alle blir jo rammeskeiv uten å se på de engang. ønsker meg skikkelig kabelskotang til bursdan
    Hei Kodja. Det de snakker om er en den skikkelige fra biltema. Den til rundt 170kr mener jeg å huske. Den tynne du snakker om her er, som du og sier, bare søppel.

    Med en skikkelig kabelskotang så får du klemt perfekt hver gang


    Lykke til videre!
    2011 Renault Scenic 1.5DCI | 200X Peugeot Partner 1.6 hdi | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic

  25. #2599
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Wrasko: ok, har de en tykkere og bedre? har ikke sett den jeg, burde nesten ha gjort det så ofte jeg er oppom og plukker med meg småtteri men... skal skaffe meg asap om de har jeg

  26. #2600
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    Wrasko: ok, har de en tykkere og bedre? har ikke sett den jeg, burde nesten ha gjort det så ofte jeg er oppom og plukker med meg småtteri men... skal skaffe meg asap om de har jeg
    http://www.biltema.no/no/Verktoy/Han.../Kabelskotang/

    2011 Renault Scenic 1.5DCI | 200X Peugeot Partner 1.6 hdi | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic

Side 104 av 206 FørstFørst ... 4 54 94 102 103 104 105 106 114 154 204 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •