Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 45

Tråd: Biltema Håndrens

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #38
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av rogern Vis post
    er det mulig og dra denne litt over på generelle biltemaprodukter? gode/dårlige erfaringer med annet utstyr de selger.

    er ganske fornøyd med: endel av verktøyet dems bla skrallenøkla(fått bra med juling) , luftdreven minisliper, trillbart arbeidsbord, rustfrie bolter, tynner, bremserens

    er ikke såå mye jeg kommer på som har skuffa meg. de fleste vet vel som regel hva som er noe og kjøpe der og hva man bør handle andre steder.

    kjøpte polsko til batteriet der. de knakk når jeg sku stramme boltene til klemma. så ut som stratos inni
    Hvis du ser på "Forhandlererfaringer" finner du en egen tråd om Biltema, hvor du kan skrive om kundeservice, produkter osv..

    Er lettere hvis man holder denne tråden til det angitte produktet Altså Biltema Håndsåpe

    Kjøpte selv en 1. liters boks (vil ikke kalle det en kanne) med denne sandkornede såpen forrige uke. Har ikke annet å si enn at den funker knall! Fjerner så godt som alt fra hendene, uten at den ødelegger huden. Som nevnt over er sandkornene mye finere enn de fra Würth, så er mer skånsom mot hendene. Brukte den fra Würth før, men synes denne fungerer like bra! Det beste er jo at man sparer 300,- på å kjøpe denne, kontra den fra Würth, som koster 350,-

    Så når det kommer til sandkornet håndsåpe: Biltema is the shitt
    Sist endret av Daniel V; 11/10/10 kl 14:07
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •