Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  101
Side 3 av 31 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 ... SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 753

Tråd: Lightyear: 855 R '96

  1. #51
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    javel? har alltid hatt inntrykk av at det gikk sånn hånd i hånd jeg, på gamle Hiacen jeg hadde, veide bilen 1920 + 75 fører (jeg veier mer) og hengervekta iflg vognkort var satt til 2 tonn blank.

    men det er egenvekt + fører iflg vognkort? altså ikke hva den faktisk veier, men hva den veide når den var speller ny?

    nye regler dette eller?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  2. #52
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    javel? har alltid hatt inntrykk av at det gikk sånn hånd i hånd jeg, på gamle Hiacen jeg hadde, veide bilen 1920 + 75 fører (jeg veier mer) og hengervekta iflg vognkort var satt til 2 tonn blank.

    men det er egenvekt + fører iflg vognkort? altså ikke hva den faktisk veier, men hva den veide når den var speller ny?

    nye regler dette eller?
    Det som står i vognkortet ja, er ikkje sikker når desse reglane vart innført, men det er ikkje så mange som kjenner til dei:

    http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+...+mindre+henger
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  3. #53
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. juli 2010
    Sted
    Bergen, Hordaland, Norway
    Innlegg
    501
    Antall takk

    Standard

    Detta ligner SKUMMELT mye på den pappa bygde/retta opp for en del år tilbake... Mener han solgte den i 98 eller 99 også... Veit du om det har vært bytta frontparti på bilen? :P

    Anyways, looking good!
    Bor du nær Bergen og vil ha bilder av bilen din? Send meg en PM!

    '98 Volvo V70 2.5TDi - '86 Yamaha XT350
    x: '91 Audi 80 1.8 - '00 Audi A3 1.8T Quattro - '76 Volvo 244 1.9DL

  4. #54
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Et bilde sier mer enn tusen ord :(



    Et par timers uskyldig gateparkering på Kalbakken for et par uker siden. De tusen ordene som gikk gjennom mitt hode da egner seg ikke på trykk
    Så konklusjonen er at hengerfestet blir på bilen ihvertfall en stund til.

    A

  5. #55
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Ang hengerfeste, jeg har vurdert å ta det av, vurderer det fremdeles, men det virker som at hver gang jeg bestemmer meg for å ta det av, blir jeg påkjørt i ræva. Har blitt kjørt på 3ganger nå (av damer alle gangene, no offence) og hver gang har det kun vært å gå ut, konstatere at skiltet eller fangeren til den andre bilen har en stygg bulk på seg, hilse pent, sette seg i bilen, og lovprise svensk stål opp i skyene.
    Ja, som de siste bildene viser så blir mitt på bilen en stund til, eller kanskje det ikke er så farlig nå som fangeren er helt drept, er noen andre skader der også som er fikset etter beste evne

    A

  6. #56
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Og det er ei JÆVLI fin balje du har, fint å se andre som liker rødt.


    Meeeen, det kan hende jeg kjøper noe annet neste gang. Liker volvo sin T5Rgrønne....
    Takk! Rødt er konge når man klarer å holde bilen pen. Jeg snuste noe alvorlig på en veldig fin olivengrønn T5 før jeg kjøpte min, hadde aldri tenkt tanken på en rød volvo før denne dukket opp, det var svart og grå som stod på min liste.
    Idag har jeg også fått veldig sansen for hvit 855, har sett at det kan bli meget pent.
    Blir det 850 neste volvo også? Kan ikke annet enn å anbefale en med turbo ihvertfall

    A

  7. #57
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nybakken Vis post
    Detta ligner SKUMMELT mye på den pappa bygde/retta opp for en del år tilbake... Mener han solgte den i 98 eller 99 også... Veit du om det har vært bytta frontparti på bilen? :P

    Anyways, looking good!
    Sånt er jo litt skummelt å høre, området er ikke så helt feil heller.
    Ble det byttet panser i denne prosessen? Mitt ser ihvertfall ut til å være originalt fra fabrikk siden det står 609 på undersiden.
    Har egentlig ikke tenkt over dette, men hvilke skader og hva var det som ble byttet? Har egentlig ikke sett noe som tyder på at den har blitt retta eller bygd opp, han gjorde kanskje en veldig bra jobb
    Var en dame i Førde som hadde denne bilen fra 98 frem til forrige eier kjøpte den. (Dame bak rattet er nok årsak til at alle orignalfelgene ser ut som de gjør pluss endel andre småskader).

    A

  8. #58
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Ja, som de siste bildene viser så blir mitt på bilen en stund til, eller kanskje det ikke er så farlig nå som fangeren er helt drept, er noen andre skader der også som er fikset etter beste evne

    A
    den er da ikke helt drept! dette ordner vi, sandpapir, kanskje sparkel, primer, lakk og klarlakk. er det metallic du har?

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Takk! Rødt er konge når man klarer å holde bilen pen. Jeg snuste noe alvorlig på en veldig fin olivengrønn T5 før jeg kjøpte min, hadde aldri tenkt tanken på en rød volvo før denne dukket opp, det var svart og grå som stod på min liste.
    Idag har jeg også fått veldig sansen for hvit 855, har sett at det kan bli meget pent.
    Blir det 850 neste volvo også? Kan ikke annet enn å anbefale en med turbo ihvertfall

    A
    Ja for faen, kanskje en v70, men ikke noe nyere. har blitt så kjent med disse bilene på de aller fleste punkt nå, at jeg orker ikke noe ny bil å bli kjent med helt ennå. Blir antageligvis en 855, synes den er marginalt penere å se på enn v70. Blir ingenting svakere enn en GLT (20ventiler sugis) og aller helst med turbo, selvfølgelig. har lurt på en 2.0 LT, da disse er forholdsvis lett å trimme, og er ikke oppført med så jævli mye hester... En T5 eller R er fort dyrt forsikringsmessig.

    Og hvit 855 er sexy! fettern min har en hvit 855 2.0 LT, som er ganske kvass (her jeg har fått 2.0LT fascinasjonen fra) med en chippa T5-R hjerne, litt større turbo og eksos, har såvidt jeg vet rundt 290 HK. går som et UVÆR, og har kjørt fra flere T5R mens jeg har sitti på. Bilen i seg selv er jævli fin, med unntak av rødt panser fra en delebil (skal lakkes om ettehvert), den har grå originale Rfelger i 17tom, og sota runter bak Bstolpa. Vanlige mann i gata ser ikke annet enn en hvit volvo stasjonsvogn, og den er ikke senka mer enn 25mm originalt, så den er ganske "sleeper"... akkurat det jeg vil egentlig. Fin, men ikke lyse motorsport liksom....

    Sånn som din, egentlig!
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  9. #59
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Tja, tror det blir en easy-fix av fangeren, har en liten plan med bakenden på bilen, den involverte egentlig en annen fanger fra en donor men nå tror jeg bare jeg kan bruke den originale. Liker ikke å gjøre noe med bilen som ikke er reversibelt siden det er en original R. Tar gjerne imot tips/hjelp på hvordan man kan gjennomføre en enkel rep av den for det irriterer meg noe sinnsvakt

    Da har jeg sett fettern din mange ganger Og han har sett min T-røde, hvis han ikke sover bak rattet da? Ser ut til å bli en meget pen bil.
    Du vet kanskje hvem som kjører den svarte T5R'en som går i området også? Har sett den flere ganger, ser ut til å være en original 95 modell?

    Kult at det er andre som også syns 850 ser bedre ut enn V/S70 Som svigerfar så klokt sa i sommer så ser x70 mer feminin ut enn 850 Han hadde et poeng..

    A

  10. #60
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Tja, tror det blir en easy-fix av fangeren, har en liten plan med bakenden på bilen, den involverte egentlig en annen fanger fra en donor men nå tror jeg bare jeg kan bruke den originale. Liker ikke å gjøre noe med bilen som ikke er reversibelt siden det er en original R. Tar gjerne imot tips/hjelp på hvordan man kan gjennomføre en enkel rep av den for det irriterer meg noe sinnsvakt

    Da har jeg sett fettern din mange ganger Og han har sett min T-røde, hvis han ikke sover bak rattet da? Ser ut til å bli en meget pen bil.
    Du vet kanskje hvem som kjører den svarte T5R'en som går i området også? Har sett den flere ganger, ser ut til å være en original 95 modell?

    Kult at det er andre som også syns 850 ser bedre ut enn V/S70 Som svigerfar så klokt sa i sommer så ser x70 mer feminin ut enn 850 Han hadde et poeng..

    A
    svigerfaren din høres ut som en grepa kar, er dama di pen i tillegg? isåfall kan jeg godt overta

    for all del, v70 er en fin bil, en VELDIG fin bil, men det er et eller annet med det at resten av karosseriet er såpass firkanta, at de buede lyktene ikke passer helt inn. jeg har sikla på en v70 R
    AWD
    , og kan godt hende jeg kjøper meg e sånn en gang, men inntil videre har jeg ikke det absolutt største behovet for
    AWD
    , så jeg klarer meg meed grevling, og da er det uten tvil 850/855 som gjelder.

    Fetteren min sover ofte bak rattet, men han kan sin volvo, så han har sikkert lagt merke til deg. Og hvem som kjører den originale svarte vet jeg ikke, det er en idiot som har en rød 855 med Rfront, og linselykter som jeg prøver å finne ut hvem eier, går oppe i nittedal, ser ut som en strøken bil... men sånn gåår det, hardt liv.

    neste gang du kjører undercover får du bare blinke og stå på, nå ser du enda enklere at det er meg, Darth Vader står i hattehylla og ser på deg
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  11. #61
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    ang enkel rep, hvis du skal ha akkurat samme fargenyansen på den, må du antageligvis til en lakkerer... hvis du tåler å se en nyanseforskjell når du kommer helt innpå, samt vite at den er der (det er det jævligste) er det ikke noe problem å slipe ned, sparkle, slipe ned litt til, grunne, og lakke over med boks lakk. er det metallic?

    torshov har en del grei lakk, for ikke å snakke om mobirek i lillestrøm...
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  12. #62
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Er ikke metallic på T-rød nei

    Har en boks med original volvo lakk her, men hvilken sparkel eller fyller kan man bruke? Er en gammel skade rett rundt samme hjørne så det får bare bli enkel rep i første omgang.
    Har desverre liten tid til bilen pga oppussing og sånt. Men neste uke skal jeg bytte de skeive bremseskivene bak, er LITT lei av vibrerende bil ved bremsing kan man si Har lyst til å få på 302mm skiver foran også nå men tror jeg venter litt med det hvis de 280mm skivene som er der nå fortsatt er rette.

    A

  13. #63
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Har desverre liten tid til bilen pga oppussing og sånt.

    A
    Jeg kan... "passe" på den jeg

    Ang sparkel, jeg har kun lakkert plastlister rundt om på bilen, her har jeg bare brukt primer, ikke sparkla noe... Men skulle tru du finner noe mer enn dugandes på Torshov eller Mobirek, kanskje til og med Biltema... Har sparkla mye vegg og høl, så mitt råd til deg er å ta det rolig og pent. Kan sikkert lønne seg å vaske området skikkelig først, og la det tørke. Gå over området, også litt utenfor der skaden er, med litt halvgrovt sandpapir, ideen er å gi sparkelen et skikkelig underlag å feste på. Ta av alt av "grader" som stikker ut fra sårene i fangeren (plastrester som er halvveis slitt bort), klin på sparkel, men ikke for mye (her må du føle deg litt frem i forhold til hvilken sparkel du bruker) sånn at det ikke drypper pga vekta til sparkelen, når du har fått på nok til å opprette fangerens opprinnelige form, puss og puss og puss til du blir fonøyd.

    Deretter et godt lag med primer (her finnes det og mye rart, men hold deg unna plastprimeren til Torshov (i serien dupli color), den river balle.

    Primer på lakkboks er nesten like tyntflytende som lakk, så ta flere tynne strøk, med kanskje et kvarters mellomrom (se an bruksanvisningen), og få et bra dekke med primer. Etter det er det bare å dra på flere tynne lag med basefarge, så du har et godt fargedekke. Jo flere lag du har på, jo mer steinsprut tåler den, spiller kanskje ikke så stor rolle siden det er bak.

    Når fargen er tørr (jeg liker at den er gjennomherdet, det tar fort et døgn) er det bare å gjenta lakkprossessen med klarlakk, og du vil få et resultat du må ganske nærme for å kunne se forskjell på. Ideelt burde du lakke hele fangeren, så du ikke får nyanseforskjeller, men det er ikke store greiene, annet enn at lakken du kjøper, stemmer overens med lakk-koden til bilen, dvs fargen den hadde når den var ny. Bilen din er 14 år gammel, så noe fargeforskjell vil det være, men som sagt, ikke skremmende mye.

    Men hvor hen i Oslo bor du? har du garasje? Så tar jeg med meg kaffetrakteren og ser på deg jobbe.

    Skulle jobbet i veivesenet, vett
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  14. #64
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    her skjed det lite gitt.... solgt Ren eller?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  15. #65
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Jobber, jobber også driver jeg å pusser opp et gammelt hus, så desverre blir det alt for lite tid til bil nå Men nei den blir aldri solgt, kjøper heller en bil til hvis det skal bli nødvendig
    Det har skjedd litt, bla. nye vinterdekk men originalfelgene er så dårlige at det blir nok nye 17" også
    Håper å få gjort litt mere med bilen om ikke så lenge, men så kommer denne j**la vintern og jeg har bare et hundehus til bilen så det er kaldt å gjøre noe hjeme ihvertfall

    A

    Edit: du er hjertelig velkommen til å se på meg jobbe på bilen, lettere å komme igang med å gjøre noe da. Kaffe trenger du ikke ta med for det har jeg masse av

  16. #66
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    gjør gjerne det en dag, let me know. er spent på denne bilen din.

    kan ta med litt ost og vin, også kan vi ta en manikyr og snakke litt om følelsene våre.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  17. #67
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    gjør gjerne det en dag, let me know. er spent på denne bilen din.

    kan ta med litt ost og vin, også kan vi ta en manikyr og snakke litt om følelsene våre.
    Manikyr? Kvesse klørne på nærmeste vifte eller reim

  18. #68
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    jeg tar med hekkesaks og biltema sprøyte! har lakk, du kan velge mellom hvit, rød, svart eller signalgul! (fakta, det var like før vinterfelgene mine ble signalgule)
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  19. #69
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    En ørliten oppdatering er det jo. Vindavviserne er kommet på igjen, og jeg er fortsatt uenig med meg selv om det utseendemessige med disse Funksjonsmessig er det helt konge å ha de der, fortsatt litt uvant med stor A-stolpe..



    A

  20. #70
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Så en liten leksjon i parkering, det var fullt på de tre nærmeste radene så hvor parkerer man da?



    Familiefedre kan klare å kjenne igjen denne P-plassen med det utrolig dårlige "dekke", ikke kos å kjøre med lav profil og stiv bil her nei

    A

  21. #71
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    faen, hvor er det? har sett den plassen før, klarer ikke plassere den! bra parkering, forresten. er ikke lett å ha lang volvo.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  22. #72
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    En kompis av meg har en bra politikk på parkering, konsekvent ulovlig fordi det går minst 20 parkeringsbøter på 1 bulk. Men så betalte han mer for bilen sin enn jeg har i huslån da

    Denne P-plassen er nesten ti mil fra Oslo Typisk familiested, det er en plass til nedenfor buskene bak bilen min men da må man nesten ha offroader eller ikke bry seg om bilen sin (sånn som 75% av familiefedrene).

    A

  23. #73
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    En kompis av meg har en bra politikk på parkering, konsekvent ulovlig fordi det går minst 20 parkeringsbøter på 1 bulk. Men så betalte han mer for bilen sin enn jeg har i huslån da

    A
    hah, genialt. det skal begynne med, når jeg kjøper meg Koenigseggen hvertfall.

    og hva er unnskyldninga di for å være oppe midt på natta?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  24. #74
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. jan. 2010
    Sted
    Stavsjø
    Innlegg
    872
    Antall takk

    Standard

    En ordentlig 850R er bare lekkert, har lyst til å eie en slik en dag gitt
    Har du noen interiørbilder? Sett igjennom tråden din men ingen bilder av lekre R-seter osv.
    2005 Volvo S80 D5 Summum
    1995 Volvo 855 T-5R
    X Volvo V70 2.5T
    X Volvo 854 GL

  25. #75
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nero Vis post
    En ordentlig 850R er bare lekkert
    +1!
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

Side 3 av 31 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •