Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  75
Side 35 av 35 FørstFørst ... 25 33 34 35
Viser resultater 851 til 860 av 860

Tråd: Kodja\ Byneset Customs 2000 C70 2,4 Turbo Safran SOLGT! :(

  1. #851
    Registrerte brukere Liland sin avatar
    Medlem siden
    02. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    443
    Antall takk

    Standard

    Da kommer jeg innom en dag å hører hvilke priser du har på understellsbehandling av en Golf.
    VW Golf 1,4 ACT
    X: Volvo C70 -01
    X: MB 230 CE -89
    X: Volvo V70 -99
    X: Volvo 240 -86

  2. #852
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Liland Vis post
    Da kommer jeg innom en dag å hører hvilke priser du har på understellsbehandling av en Golf.
    5200,- komplett med alt

    snart ferdig nå. shaina innvendig, polert med autoglym utvendig glanspolert enderør, polert trykkrørene til cooler, skal skifte klosser bak nå.

    og så må jeg vell prøve å få sjekka hvordan jeg får av frontfangeren og plasten der så den blir tipp topp. vært greit å fått unna det også i kveld så slipper jeg så mye dritt i morgen tidlig. vært godt med HELG nå... kommer for salg i løpet av helga på Finn.no håper jeg, så lenge jeg får fiksa de små tingene her nå

  3. #853
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard












































































    etter to laaange dager med vask rens og klargjøring er bilen nå fotoklar og klar for salg. lenkestag skiftet, klosser bak skiftet og hele bilen clayet og polert.

    får vell hive den ut på finn.no i morgen nå

  4. #854
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=52273875
    da er bilen lagt ut på finn.no

    den kommer også på trykk i Adresseavisen neste uke og uken etter løp å kjøp.

  5. #855
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    er det virkelig ingen interesse for denne bilen? kun ett bytteforslag er kommet på epost, en Corvette C4 og en som ringte men ikke dukka opp...

    vet det snart er vinter og høysesong for
    AWD
    ... men jeg trodde da virkelig denne skulle være litt mer lettsolgt

    jaja forsvinner den ikke før nyttår så får jeg avskilte og vinterlagre den og ta den fram til salgs til våren når denne Virkelig kommer til sin rett... eller beholde den til når\om G-Wagen syken gir seg, dog det kan jeg ikke forespeile meg akkurat nå hehe

  6. #856
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Det er mye penger for en gammel bil, det er der det ligger. Du må bare ha is i magen
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  7. #857
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Det er mye penger for en gammel bil, det er der det ligger. Du må bare ha is i magen
    Er sant det men dette er en klassiker den er bare ikke blitt gammel nok enda til.at.folk tenker sånn på de

  8. #858
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Helt klart en klassiker. Man må bare vente på rette kjøper. Innimellom tar det dessverre litt tid, og du er på helt feil årstid :(
    Sist endret av Daniel V; 12/10/14 kl 23:05
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  9. #859
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Den er i øvre prisklasse på helt feil årstid Jeg hadde blitt overrasket om det var så lett for å si det sånn
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  10. #860
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Bilen har nå i dag fått det jeg tror var de Rette eierene den ventet på!
    Ny eier bor i Sarpsborg og har en haug andre Volvo'er så denne får godt selskap. nevnes blant annet 100serie, s60, s80, 85 T5-R, C70 (2013') og nå min. Så tror denne kan få et par engasjerte nye eiere som kan løfte den opp videre fra der jeg følte det stoppet seg opp uten at jeg måtte kostet på mye penger.
    Ble levert fra meg med nytt Sønnak batteri, oljeskift og ny frontrute. Ny eier kjøpte heldigvis med custom stereoanlegget på turen så den fortsetter livet som et blikkfang bakfra enda på treff håper jeg.

    jeg tok et tårvått farvell i gårkveld, la alt i bilen og fant meg selv på plena foran og tok til tårene av alle gode minner og gleder jeg har had av den. særdeles lite problemer og eksepsjonelt mange gleder og turer. kan ikke si annet enn at kun et Autofil hjerte kan føle det sånn bare med å skilles fra en bil...?! det gikk helt ok til det sekundet bilen ikke var i syne lenger da de dro også. i det sekundet den rundet utkjøringen og ikke så den lenger fosset tårene ubegrenset fram i vissheten at den aldri (mest sannsynlig) kom til å bli kjørt av meg igjen... vemodigt! bilen har vært så god hele min tid og heldigvis kan jeg si: Jeg har Eid og had glede av å kjørt en av mine DRØMMEBILER! drømmen som 16/18åring ble oppfylt, realisert og forfulgt i mange år. Siden 30 november ser jeg har lommeboka vært fylt opp og tappet av mang en gang for å få realisert de små drømmene jeg hadde for akkurat denne bilen. Nå er det tid for ny eier å løfte den fram og opp fram til pensjonisttilværelsen kommer. X-er fingrene for at akkurat denne vil se det magiske tallet 30 med kvalitetene sine tilstede og fremdeles løftet opp noen hakk.
    Godspeed C70!




    siste bilder med den ikke fult så linjelekre G-klassen min. Beistet og skjønnheten side om side!


    til og med solnedgangen i går var preget av den kommende hendelsen... så rød har ikke solnedgangen vært på laaaange tider!


  11. Takk Madice takket for denne posten
Side 35 av 35 FørstFørst ... 25 33 34 35

Lignende tråder

  1. Svar: 5125
    Siste post: 25/07/19, 09:52
  2. 2000 V70 turbo
    By eriksivert in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 0
    Siste post: 30/10/11, 15:23
  3. Svar: 65
    Siste post: 06/01/11, 17:11
  4. How To Skinnpleie by Kodja/Byneset Customs
    By Kodja in forum Karosseri, interiør og bilpleie
    Svar: 0
    Siste post: 01/01/10, 19:15

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •