Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 26 til 50 av 134

Tråd: NYE originale R-Sport setetrekk til salgs NY TRÅD!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Exclamation NYE originale R-Sport setetrekk til salgs NY TRÅD!

    Hei, jeg har nå laget en ny og forhåpentligvis mer oversiktlig salgstråd for Originale R-Sport setetrekkene som var en 8 sider lang tråd med div pjatt i...

    Det går fremdeles ann å bestille NYE ubrukte Originale R Sport trekk via meg.
    Leveringstiden varierer litt mellom 4-8 uker, avhengig av sesongen og mengde trekk som er under produksjon. Disse sys nemlig fra bunn av til hver bestilling! Altså ikke noe ”lagerstøv” eller slikt.

    Pris komplett sett: 4300,-
    Pris trekk kun framstoler med nakkeputetrekk: 3500,-
    pris trekk kun bakseter med nakkeputetrekk: 2500,-
    Pris trekk til nakkeputer foran (2stk): 500,-
    Pris trekk til Nakkeputer bak (2stk): 500,-


    Komplett sett vil da si trekk til framstoler og bakstoler + nakkestøttetrekk.
    Alle priser er uten frakt. Dessverre har det vært flere prisøkninger de siste to årene + frakt og transport og toll(TULL!) har økt noe enormt.
    255kr i frakt egenenmbalert norgespakke kommer som sagt da i tillegg til prisene over her. henting er ingen problem, også levering innenfor visse avstander\møtes kan ordnes etter avtale.

    Rene nakkeputeordre kan sendes som vanlig brevpost eller sporbar norgespakke (165kr) om ønskelig.
    Komplette sett eller deler av komplette sett\ stoler sendes Kun som Egen Embalert Norgespakke med sporingsnr.

    PS: i visse tilfeller kan jeg ta en vurdering på pris om du skal ha flere sett, eller om du har noe kult å bytte som jeg eventuelt trenger selv, eventuelt prøver å skaffe selv som samleobjekter. (for tiden er dette Roma rattet i "ny" tilstand)

    Om du er interessert sender du enten en PM, enklest om du leser annonsen her inne så jeg ser om du er medlem eller ikke.
    Eller via mail: oystein.troan krølletegnet yahoo.com
    Tlf nr mitt er: 41409403
    Ta gjerne en tlf om du lurer på noe, helst ikke send sms med spørsmål, ta det helst over tlf, mail eller pm.
    Jeg trenger da i bestillingen beskjed om type bil\ modell, årsmodell, sedan eller stv og fargetype som ønskes.

    Ekstra info:
    For 240 (ev også 740?): Nye typen nakkestøtter kom på modellåret 1986, de som er buet slik som på 940.
    Enkelte har forespurt den plast saken som står bak nakkestøtten på enkelte modeller, denne følger ikke med, se bildet av hvit plastsak…

    Hvilke modeller får man R-Sport trekk til?
    200, 700, 900, 800 og som man ser av den listen min helt i bunn her… tydeligvis også til S60 og V70 av nyere karosseriet…
    Der 200, 700 og 900 har ekstra innebygget sidestøtte i setene foran, samt 940 Sedan har litt ekstra innebygget sidestøtte i trekkene bak også.
    Alt fra og med 800 serien har ingen ekstra innebygget sidestøtte i trekkene

    alle farger er fremdeles å skaffe.

Lignende tråder

  1. Bilder av røde R-Sport setetrekk?
    By Aartun in forum Karosseri, interiør og bilpleie
    Svar: 1
    Siste post: 10/03/11, 12:20
  2. Bytte av setetrekk!
    By OleIdole in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 3
    Siste post: 03/12/10, 00:07

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •