Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  29
Side 28 av 28 FørstFørst ... 18 26 27 28
Viser resultater 676 til 698 av 698

Tråd: [SOLGT]Kodja's 945 LT worklog! SELGES!

  1. #676
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av solan Vis post
    Hvor får man kjøpt slike aluringer til speedometeret?
    lurer jeg også på. syns faktisk hele interiøret fikk et mega løft pga dem. gjorde seg veldig bra
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  2. #677
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Erlend242 Vis post
    .. og pointet er?
    Hvorfor i huleste hamperæva gidde å kverrulere om teksten er skrevet med caps lock?!
    Om du er intressert i bilen så gidder du vel ikke å irritere deg over at teksta er skrevet på en slik måte?
    Virker som om det er om å gjøre å irritere Kodja her. Uansett hva slags nytenking han er ute med, kommer det ALLTID noen som skal bare "vælve" ut; " Stygt som faan xD"
    Hvorfor gidde?`Kjenner at jeg selv blir noe forferdelig irritert når jeg leser slike kommentarer. For de som har vært her en stund, kjenner kanskje igjen litt av de tendensene som vi var borti i "Rockern" sin tråd om sin svarte 740 tic.

    Skjønner godt at Kodja tenker seg nøye om hver gang han legger ut en oppdatering. Han må jo hele tiden ta hensyn til at folk ikke skal "vælve" ut negative kommentarer. La da for pokker han selv velge hva som er pent eller stygt da? Greit nok, man skal få lov til å si sin egen mening, men et sted går vel grensen??!

    Takk for meg!
    Pointet er vel at en salgsannonse ser mye bedre ut hvis den er ryddig og pent skrevet, ikke noen som helst baktanke med å irritere Øystein. Jeg vet iallefall at jeg ikke orker lese annonser som er skrevet med store bokstaver, og hvis du titter i "Godbiter fra annonsesidene"- tråden så er det tydeligvis ikke bare jeg som finner dette som et irritasjonsmoment. Men du om det

    Anyways, lykke til med salget Øystein! Tipper det blir trist når/om den drar!

  3. #678
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Torra Vis post
    Å be deg skrive uten capslock er ganske konstruktiv kritikk vil jeg si.
    Tenkte ikke på deg Torra men de under som ALLTID er ute med slurva si samme hva pga de er inkompetente til nytenkning... og bare måååå kommentere negaivt om de kan og evner. useless! og ang savnet\tristheten med at den forsvinner... selvfølgelig blir det kjipt. er noen\les: utrolig mange arbeidstimer på denne bilen igjennom tiden jeg har had den. og det er brukt god tid til å planelgge innkjøpet og monteringen av de riktige delen menmen får jeg tak i en C70 i riktig type så er savnet fort glemt tenker jeg når jeg uansett de gangene jeg trenger stv har biler på jobben å bruke

    Sitat Opprinnelig postet av solan Vis post
    Hvor får man kjøpt slike aluringer til speedometeret?
    Jahn på SCSTYLING.no har koster ikke så veldig mye og hever standarden på interiøret MANGE hakk blir litt "nybil ich" av de! anbefales på det sterkeste! kan ev få tak i å montere på om du trenger bruker bare ei lita skei for å klemme inn kanten på aluringene bakfra så det sitter. må regne med litt svinn på blodsida pga skarpe kanter hehe

    Sitat Opprinnelig postet av Erlend242 Vis post
    .. og pointet er?
    Hvorfor i huleste hamperæva gidde å kverrulere om teksten er skrevet med caps lock?!
    Om du er intressert i bilen så gidder du vel ikke å irritere deg over at teksta er skrevet på en slik måte?
    Virker som om det er om å gjøre å irritere Kodja her. Uansett hva slags nytenking han er ute med, kommer det ALLTID noen som skal bare "vælve" ut; " Stygt som faan xD"
    Hvorfor gidde?`Kjenner at jeg selv blir noe forferdelig irritert når jeg leser slike kommentarer. For de som har vært her en stund, kjenner kanskje igjen litt av de tendensene som vi var borti i "Rockern" sin tråd om sin svarte 740 tic.

    Skjønner godt at Kodja tenker seg nøye om hver gang han legger ut en oppdatering. Han må jo hele tiden ta hensyn til at folk ikke skal "vælve" ut negative kommentarer. La da for pokker han selv velge hva som er pent eller stygt da? Greit nok, man skal få lov til å si sin egen mening, men et sted går vel grensen??!

    Takk for meg!
    i say thank you! sant som du sier! noen måååå bare ut med slurva, men de får tilbake med null hjelp når det kommer til stykke fra min side så de kan nå vell bare holde på

    jeg er en enkel sjel. de som behandler meg med respekt og god oppførsel får det samme tilbake!


    BTW: har fått tak på en spiller ny originalfanger som er lakkert i ritkig farge til bilen. så den originale addon leppa skal leveres til lakkering på jobb og monteres + skaffe SE skjørt før salg, har ikke sjel til å selge før dette er ordnet!

  4. #679
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    skal ikke lage annonse på finn.no elns da? er jo maaaaange flere som ser bilen da
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  5. #680
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    joda det skal dit også, men nå annonserer jeg i første omgang her til folk som har kjennskap til bilen og så legger jeg ut bilder og annonse der når ny framfanger og sideskjørt er på så bilen er litt penere å se til og ikke minst litt mer HEL med tanke på farge og slikt blå framfanger er ikke noe å legge ut til salg nå... men om litt når addonleppa er på så blir det vell flott, for de som liker original 940 front...

  6. #681
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Bytter du til original bakfanger og? Ser vel litt rart ut med den voldsomme bakfangern og originalt ellers
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  7. #682
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    salg?? hmh, den som bare hadde penger.. liker denna jeg
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  8. #683
    Registrerte brukere Vegardb92 sin avatar
    Medlem siden
    16. april 2010
    Sted
    Tomrefjord, Møre og Romsdal
    Innlegg
    713
    Antall takk

    Standard

    Hvordan er 960 setene å sitte i iforhold til 850 seter? Har lyst å ha enten 850 eller 960 skinnstoler foran i 240'en

  9. #684
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    da blir muligens Stereobygget solgt for 4000 med subber om ingen byr høyere enn 4000 for stereobygget baki uten 6x9"erene???? selges i løpet av uka for 4000 mest sannsynlig om ingen høyere bud!?

    bilen er forøvrig enda til salgs... og venter ENDA på nye sideskjørt fra LMR..... tatt over en mnd nå snart å vente på...

  10. #685
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hareid
    Innlegg
    971
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    da blir muligens Stereobygget solgt for 4000 med subber om ingen byr høyere enn 4000 for stereobygget baki uten 6x9"erene???? selges i løpet av uka for 4000 mest sannsynlig om ingen høyere bud!?

    bilen er forøvrig enda til salgs... og venter ENDA på nye sideskjørt fra LMR..... tatt over en mnd nå snart å vente på...
    må til tide purre på LMR sist eg bestilte skjørter tok det over 4 uker, så purret eg på å då hadde han oversett innbettalingen, kom der etter innen ein uke..

  11. #686
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    har purra og spurt men de får ikke skjørta laga før over nyttår\i jula liksom... lei ventetida... skulle gå 1 uke når jeg først betalte...

  12. #687
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    lundamo, melhus
    Innlegg
    605
    Antall takk

    Standard

    4000kr bare
    domt at jeg nettopp har kjøpt meg :P
    volvo 850 95mod SOLGT
    volvo v70 xc 99mod
    volvo 940 ft classic 97mod

  13. #688
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    ja selger for langt under kostpris bare for bygginga av de... men igjen.. jeg er lei stort å tungt anlegg... å en kollega som kan hjelpe meg senere tilbake i tillegg er verdt litt i seg selv når jeg selger til han om ingen slenger inn et høyere bud Nåh og casher ut!
    får ikke plass til 12" T1 i noen av bilenene mine uansett nå framover pga skal ha lette biler å kjøre med og plass. det tar litt vell mye ekstra vekt og skit dette så.

  14. #689
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    da er stereon borte fra bilen. strømkabler og alt demontert... spiller er ute. endeliiiiig! nå skal man begynne å planlegge monteringen i C70n istede...

    originalt sort bagasjeromspaneler og gulvplater i sort er montert inn. så bilen er standard stv til ny eier! ellers gjennstår det å trekke strømkabeler helt ut samt fjerne siste signalkablene for ipoden... begynner å bli lovlig kjedelig nå gitt menmen mer salgbar sikkert da som standard stv...

  15. #690
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    da skal addon og SE skjørt leveres til lakkering i morgen nå på jobb...spent på å se hvor mye finere bilen blir med lik farge på fronten + nye SE sideskjørt altså!!!

    btw... alle har vell fått med seg at denne selges nå?! legger den ut til mellom 60-70 000 på finn.no så fort skjørta har kommet på! prutbart! men håper å få solgt fort så jeg kan finansiere litt lakkering av 242n igjen snart... og ikke minst slipper å ha 3 biler stående i gården her... knallgod å kjøre. brukt liiite i vinter pga 2 andre gromvogner

    anbefaler å komme å se på om man er interessert asap! stereo er borte. men alt annet er her følger med ekstra panser, ac kompressor (kjøpte for 2 år siden nesten ny en for å ha i backup ) Rails følger med... hm var det mer da... jo en ekstra 13C fra 242n jeg bytta på følger med med justerbar WG.
    trepaneler rundt om alt. generelt... alt jeg har av 900 deler skal følge med til bilen da jeg har mistet interessen for 7\900 serien og heller satser fult ut på 242 og C70!
    har også skiboks som man får med på kjøpet om man vil som ligger og tar plass på gården her aldri vært montert på mine biler, men har liggi her en stund nå til ingen nytte...

    kort fortalt og oppsummerer. Drivverk, understell og eksos er oppgradert for mye effekt og krefter! kun motor jeg ikke har tukla noe med pga dette var bruksvogna mi og det var stereo som var fokuset her.
    780\dobbeldin midtkonsollenhet. 960 skrynkelskinnseter i sort med midtarmlene. chromringer i instrumentet. 3" DP og Racekat og 2,5 videre ut enten med Ferrita potte som følger med eller twinpipe som står på. sort interiør. grått dash og dørsider med sort plysh i. custom dørpanel på framdørene for komponent sett. IDP stag, Bilsteindempere og poly i forstilling. jjusterbare koni bak + fjærer var nye for 3 år siden. nye foringer i momentstag bak. 16" hydra på vinter med bra piggfri hakka dekk. 19" R felger følger med bilen til sommern. må ha spacere! takskjerm følger med. må bare koble til en spiller og strøm så har man underholdning baki også. grå plyshpaneler i taket. custom instrumentpod med volt, oljetrykk og temp + turbotrykk i midtre luftedyse. kan plukkes bort på 5 minutter og monteres standard lufteventiler om man heller vil ha det. ingen fysiske inngrep gjort for å ha dette på plass. bolt on utstyr som jeg selv har laget\designet og solgt flere av! fjærbeintårnstag fra SAM står også montert. har AC. kun originale deler brukt av meg underveis i mitt eie. 965 baklykter(uten innsvinget nederst på baklyktene og da med originalt hvitt felt på blinklyset) 4 kjørelys bak. 2 på hver side med andre ord for v70 look i lyset. hvite blink foran og på sidene også. nye lykteglass og frontryte foran for 1 år siden Eco måler i turtelleren (såkalt turbotrykksmåler)
    noe kosmetisk på bilen er det, men ingenting som ikke kan utbedres lett! kun snakk om tlc og litt garasjekos perfekt for X90 ombygging da den har alt! og det var også det som var plana mi med bilen før jeg endte opp med de to grommeste Cupe'ene volvo har levert... 242 turbo og c70 turbo

    selges da asap bilder kommer når jeg får på SE skjørta og nylakka addon-leppe. original sådan leppe ja!!! spiller ny ubrukt frontfanger blir også montert!

    absolutt en bil som fint kan oppgraderes til v90 med rette kosen. har jo alt man kan tenke seg og du slipper å bruke penger og tid på annet enn motoroppgraderingen. for alt annet ER oppgradert og påkostet av meg!

  16. #691
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard








    siste bilder med skjørt og ny frontfanger og org addon... selges asap. må bort så jeg får opp cash til 242n igjen bud ønskes!!! 41409403

    leveres med ekstra 13C turbo med justerbar wg, rails og div småtteri ekstra...
    litt småplukk på lakk og slikt er det jo på en gammel bil. men stiv som en påle på veien\understellet. så dette er suverent å skli rundt med!

  17. #692
    Registrerte brukere Oddwar sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    TRØNDELAG
    Innlegg
    918
    Antall takk

    Standard

    selge addon leppa?

  18. #693
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=35738307

    bilen er nå lagt ut til salgs!

    diskusjoner rundt bilen skal ikke foregå her what so ever...! interesserta tar kontakt på PM eller tlf 41409403. ring ikke sms. har mer enn nok å gjøre om jeg ikke må taste meg ihjæl!
    pruting foregår PÅ stedet og ikke over tlf med bil usett!

  19. #694
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. juli 2012
    Sted
    Braskereidfoss, Norway
    Innlegg
    144
    Antall takk

    Standard hei

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    det var alt som kommer på engelsk her fikk tillatelse til å COPY PASTE fra turbobricks sine sider der jeg laga tråden på nytt etter VF sin servercrasj sist
    videre blir det oppdatert både på Turbobricks og her, dog på norsk her da
    må bare legge ut denne! litt fornøyd med at mr. VOLVETTE synes bila mi er feit fy fader for noe bakfelger han har selv!!!


    da går det ann å kommentere de som lyster det. oppdateringen er ferdig for i dag! båndvidden sprengt sier dere? eh ja det tror jeg på!!! sorry men jeg er bildekåt sånn er det bare men det vet dere alle her!!
    hvor kjøpte du v70 vingen?

  20. #695
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    scstyling.no

    ingen interesserte i bilen? reiser på ferie nå... men selges så fort som mulig pga plassmangel og lyst til å få litt fortgang på 242n...

  21. #696
    Registrerte brukere R-israelsen sin avatar
    Medlem siden
    03. mai 2010
    Sted
    Røyneberg
    Innlegg
    1.132
    Antall takk

    Standard

    Hadde jeg bare hatt penger til å cashe ut så skulle jeg hentet bilen på dagen.. : (

  22. #697
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=37167181
    ny annonse på bilen. senket prisen 12000kr... løp og kjøp! må bort fort så jeg får flytta og gjort ferdig 242n!
    ev pruting ut over den allerede senka prisen gjøres kun etter man har vært og sett på den...

  23. Takk TurboHansen takket for denne posten
  24. #698

Side 28 av 28 FørstFørst ... 18 26 27 28

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •