Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  36
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 75

Tråd: Biltema -stålomspunnen bensinslange!(svar fra dsb og videresendt statensvegvesen)

  1. #26
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Buy cheap, buy twice..
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  2. #27
    Registrerte brukere _tormod_ sin avatar
    Medlem siden
    11. mars 2010
    Sted
    Vallset/ Elverum
    Innlegg
    246
    Antall takk

    Standard

    Må slenge meg på her. Gjelder ikke bensinslanger, men bremseslanger i de to tilfellene jeg har vært borti. Kundene hadde montert nye slanger foran fra biltema 4-5mnd før eu-kontroll- begge bilene fikk mangel på morkne bremseslanger foran.
    Har også prøvd å snakke med de om dette (bare i butikken) men det er ingen som jobber der som har spesielt peiling på bil i det hele tatt, så fant fort ut at det var bortkasta å stå der å snakke til en 17-18åring som burde sittet bak kassa på kiwi.

  3. Takk lasse940, Tarell takket for denne posten
  4. #28
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    VCCN medlemsnummer
    243
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Rimelig håpløst å komme noen plass og si fra om ting. Hverfall når man ikke kun ønsker pengene tilbake men også ønsker at de ser nermere på produktet.
    Skremmende

  5. #29
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2011
    Sted
    randesund, kristiansand
    Innlegg
    107
    Antall takk

    Standard

    thumb's up lasse!
    bra folk tar tak i sånt!
    Team Habiak

  6. #30
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Biltema har en håpløst dårlig kvalitet på endel ting, men slik som det er med bensin og bremseslanger så er det jo faktisk livsfarlig å kjøre med og burde vært fjernet fra vareutvalget..
    Er det ingen offentlige instanser som man kan si fra til om produkter som faktisk er farlige?
    Jeg for min del kommer ikke til å kjøpe noe mer bremsedeler enn håndbrekksko fra biltema i fremtiden, har prøvd skiver foran og bak, og selv om de ikke er trafikkfarlige så er det skremmende dårlig kvalitet Er også skeptisk til andre bildeler fra Tema, og som i tilfellet med bremseskiver så blir det jo ikke billig når en skive er så skeiv at den ikke kan brukes etter bare noen mnd på bilen.

  7. #31
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    ta kontakt med forbrukerrådet og sette dem på saken. da blir det nok snart fjernet fra butikkene, hvis dem ikke kan garantere for sikkerheten når det gjelder slike deler
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  8. #32
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    VCCN medlemsnummer
    243
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Mail sendt til forbrukerrådet!


    I vinter kjøpte jeg bensinslange fra biltema. Dette ble montert på i januar 2011 og bilen ble ikke tatt i bruk før mai 2011.
    Kjørte tilsammen 150 km da det begynte lukte sterkt bensin inni bilen, begynnte feilsøke dette og fant da til min store sjokk at bensinslangen var full av sprekker hele veien og lekket bensin.
    Jeg henvendte meg til biltema's kunde behandlig og oppfordret de i å se nermere på saken da dette rett og slett er livsfarlig. Fikk tilbake melding om at de har solgt veldig mye av de slangene og ikke fått negativ tilbakemelding på disse. Etter jeg la ut en advarsels tråd på volvo car club norway's forum var det fler som hadde liknende erfaring med samme bensinslanger.
    Hvordan er reglene vedrørende kavalitet på varer som dette?
    Føler jeg ikke bare kan godta svaret jeg fikk av biltema "Vi skal følge etter på klager ang.Våre bensinslanger".
    Vedlagt følger et bilde av sprekkene i bensinslange!

  9. #33
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    vil tro dem kommer med et mere fornuftig svar enn biltema
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  10. Takk Øygard takket for denne posten
  11. #34
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Hvis andre har konkrete erfaringer med samme produkt så hjelper det helt sikkert at de også sender inn dette til "Rådet". Fint om slike elendige og farlige varer fjernes fra hyllene..
    Hvordan ville evt. erstatningskrav mot Feiltema ved skader vært? Kan jo i verste fall brenne opp både bil og mennesker med slik kvalitet :(

  12. #35
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    VCCN medlemsnummer
    243
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Hvis andre har konkrete erfaringer med samme produkt så hjelper det helt sikkert at de også sender inn dette til "Rådet". Fint om slike elendige og farlige varer fjernes fra hyllene..
    Hvordan ville evt. erstatningskrav mot Feiltema ved skader vært? Kan jo i verste fall brenne opp både bil og mennesker med slik kvalitet :(
    Ang. Erstattnings krav vill nok biltema påstått at bensinslangen var montert "feil" altså for nære en varmekilde, som de skrev i mitt siste svar fra bilteme litt lengre opp i tråden her. Jeg monterte selvsagt slangen der den ligger normalt fra bensinfilter og opp til fuelrail, og fra armatur til første svivvel kobling over bakaksel. slangene så feilfrie ut da de ble montert så helt klart de ikke tålte bensin/trykk og varmeveksling vi har i vårt klima her i skandinavia!
    Blir spennende å se hva "rådet" svarer på min mail.
    Så om dere andre som har liknende erfaring kan sende de en mail så hadde jo det vert kjempe bra
    Tenkte også jeg skulle kjøpe 1meter tilsvarende slange og legge på et glass med bensin og se hvordan den tålte det!
    Har tatt vare på alle slangene som morknet så jeg har konkret bevis å legge frem

  13. #36
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    gå til media som folk sier ja. glad jeg kjøpte bensinslanger og rør hos Tess jeg får håpe det holder bedre...

  14. #37
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av _tormod_ Vis post
    men det er ingen som jobber der som har spesielt peiling på bil i det hele tatt, så fant fort ut at det var bortkasta å stå der å snakke til en 17-18åring som burde sittet bak kassa på kiwi.
    17åringer har ikke lov å sitte i kassa på kiwi om det selges tobakk å alkohol heller... så de må nok fint vaske kopper hjemme hos mor ;p

  15. #38
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Jo.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  16. #39
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    VCCN medlemsnummer
    243
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Da fikk jeg i dag en litt mer "seriøs" svar fra biltema om at de nå sender saken videre til produktavdelingen.
    Legger ved hele henvendelsen til biltema Her så det blir litt mer oversiktlig.

    Hei
    Jeg handlet stålomspunnende bensinslanger med Art.Nr 52-451 hos dere i januar i år(2011).
    Disse ble montert på bilen i januar 2011 og bilen ble ikke tatt i bruk før mai i år(2011), etter få mil (150km) begynnte det lukte sterkt bensin ved kjøring.
    Begynnte feilsøking etter benisnlekkasje. Da jeg skjekket bensinslangene oppdaget jeg grove sprekker i benisnslangene med Art.Nr 52-451 (bilde av slangens tillstand lagt ved denne e-post).
    Dette er rett og slett livsfarlig da denne kunne ha røket og sprutet bensin på varme motordeler som igjenn ville resultert i en alvorlig motorbrann.
    Spessielt guffent er det å tenke på at dette kunne ha skjedd da jeg kjører min sønn til/fra barnehagen daglig med bilen.
    Håper denne "Oppvekkeren" vill skjerpe deres kvalitetskontroller ved innkjøp av varer fra levrandører.
    Vill legge til at det er kunn bensin 98 Oktan min bil går på ikke E85.

    Ønsker tilbakemelding på denne e-posten om hva for tilltak dere gjør vedr sikkerhetskontroll.

    Hej,



    Vilken butik är det du handlat i?

    Alla reklamationer sköts i butikerna, så jag vill sända ditt mail vidare till dem.



    Med vänlig hälsning/ Best regards,

    Hei annalena!

    Slangene ble kjøpt på biltema skjetten. Men problemet ligger vell ikke hos hvilke butikk slangene er handlet?
    Min mening er at problemet ligger hos dere generelt som en butikkkjede og deres kontroller av produkter dere innfører til deres sortiment i butikkene!
    en enkelt butikk i deres kjede kan vell ikke stå til ansvar for deres sikkerhets rutiner!
    Tror heller dere burde skjerpe deres sikkerhets rutiner betraktelig og tilbakekalle produktet før en alvorlig hendelse intreffer.
    Og dere utsettes for et eventuellt søksmål.
    Jeg sender ikke denne mail pga. En reklamasjon der jeg ønsker pengene mine tilbake, men som en advarsel om at her kan det intreffe en alvorlig ulykke der menneskeliv kan gå tapt grunnet en vare dere fører i deres sortiment.
    Jeg selv føler jeg har hatt en god håndfull flaks at slangen ikke førte til at bensinen antennte, og tørr ikke tenke tanken på hva som kunnet skje om den faktisk hadde anntent når jeg kjørte min sønn på 4 år til barnehagen en morgen!

    Ønsker videre oppdatering på hva dere gjøre med saken videre!

    Hej Lasse

    Vi har förståelse för din oro då läckage från bensin kan få stora konsekvenser.

    Biltema säljer slangarna i stort antal och vår erfarenhet är att produkten hittills hållit god kvalitet.

    Orsaken till att gummit torkar eller till och med smälter är att slangen monterats alltför nära en mycket het del av motorn.

    Stålklädseln av slangen kan felaktigt uppfattas som ett värmeskydd vilket det inte är utan istället ett skydd mot nötning.



    Vi tar förstås ditt brev på stort allvar och kommer vara särskilt observanta på eventuellt fler felanmälningar.

    Hei.
    Slangen er montert der den skal ligge originalt på en volvo 945, Altså på motsatt side av eksos. Slangen ble montert fra bensinfilter midt under bilen ca og frem til fuelrail. Ble også montert slange fra tankarmatur til første kobling over bakaxel.
    Så ingen av slangene er utsatt for høye tempraturer. slangene så også uskadd ut da de ble montert.

    Hej Lasse

    Tack så mycket för den förtydligande informationen, eftersom monteringen är utförd på korrekt sätt vidarebefordrar vi din information till vår produktavdelning.

    Där tar man hänsyn till denna i uppföljningen av produkten.

    Så da får man bare håpe de trekker tilbake bensinslangene og neste gang er nøyere på kvalitetskontroll av varer de tar inn.

  17. Takk Norhagen, Øygard takket for denne posten
  18. #40
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    VCCN medlemsnummer
    243
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Da fikk jeg svar fra forbrukerrådet!

    Takk for henvendelsen.

    Jeg forstår det slik at du har kjøpt en vare som har gått i stykker, og lurer
    på hvilke rettigheter du har.

    Det er forbrukerkjøpsloven som gir deg rettigheter i slike tilfeller.

    Det er to vilkår som må være oppfylt:
    a. Varen må ha hatt en mangel på det tidspunkt du kjøpte varen
    b. Du må ha klaget (reklamert) til selgeren innen de fristene loven setter.

    a. Er det en mangel på varen?

    Det er en mangel når varen ikke er i samsvar med de krav til art, mengde,
    kvalitet, andre egenskaper og innpakning som er forutsatt ved kjøpet. Det vil
    være en mangel når selgeren har gitt uriktige eller villedende opplysninger om
    varen. Det er også en mangel hvis varen ikke er i overensstemmelse med
    sikkerhetskrav og forskrifter som er fastsatt av offentlige myndigheter.
    Problemer som skyldes normal slitasje, ytre påvirkning eller feilbruk fra din
    side, vil på den annen side ikke være en kjøpsrettslig mangel. Forhold som
    skyldes manglende vedlikehold, feil bruk eller uhell i din eiertid er altså
    ditt eget ansvar.

    b. Har jeg reklamert innen fristen?

    Når du oppdager at noe er feil med en vare du har kjøpt, må du klage til
    selgeren innen rimelig tid. Det vil alltid være tilstrekkelig at du klager
    innen to måneder etter at du oppdaget feilen, men i praksis vil både du og
    selgeren være tjent med så rask tilbakemelding som mulig.

    I tillegg til at du må reklamere innen rimelig tid, er det noen klare frister
    for hvor lenge en selger er ansvarlig for et produkt han har solgt.
    Hovedregelen er at du må klage senest to år etter at du overtok tingen.
    Fristen er imidlertid fem år hvis tingen er ment å vare vesentlig lenger enn
    to år. Dette gjelder for eksempel dyrere varer som møbler, biler,
    radio/tv-apparat, mobiltelefon og byggevarer.

    Hva kan jeg kreve?

    Hvis det foreligger en mangel ved et produkt, kan du ha krav på følgende:

    1. Holde kjøpesummen tilbake, eller
    2. Reparasjon, eller
    3. Ny vare, eller
    4. Prisavslag, eller
    5. Heving av kjøpet, og/eller
    6. Erstatning

    § 29 i forbrukerkjøpsloven bestemmer at det i utgangspunktet er forbrukeren
    selv som kan velge mellom å kreve reparasjon eller ny vare. Valgretten er
    begrenset i de tilfellene hvor for eksempel kjøperens krav på ny vare er
    umulig å etterkomme (for eksempel på grunn av varens art) eller kravet påfører
    selgeren urimelige kostnader. Etter gjeldende rettspraksis er det antatt at
    dersom omleveringskostnadene er betydelig høyere enn reparasjonskostnadene, må
    du trolig akseptere at selgeren reparerer varen. I øvrige tilfeller vil det
    bero på en konkret vurdering av om kravet vil føre til urimelige kostnader for
    selgeren. Du kan be om at selgeren dokumenterer at det vil bli vesentlig
    dyrere å gi deg en ny vare sammenlignet med reparasjon.

    Selgeren må sørge for at omlevering eller retting skjer innen rimelig tid, og
    det skal skje uten kostnad for deg. For standard hyllevarer, kan vi gå ut fra
    at innen rimelig tid normalt vil være omlag 2-4 uker. Forøvrig vil hva som er
    rimelig tid, bero på en skjønnsmessig vurdering. Du må for eksempel regne med
    lengre tid når det er snakk om spesialvarer fra utlandet, sammenlignet med
    vanlige hyllevarer. Dersom reparasjonen tar mer enn en uke, har du som
    hovedregel krav på en lånegjenstand.

    Dersom selgeren enten ikke lykkes i å utbedre mangelen innen rimelig tid eller
    samme mangel oppstår mer enn to ganger, vil du kunne kreve prisavslag
    tilsvarende reduksjonen i varens verdi.
    Dersom mangelen ikke er uvesentlig, kan du i stedet for prisavslag kreve å
    heve kjøpet. Du må da levere varen tilbake til selgeren, og selgeren må betale
    tilbake kjøpesummen pluss forsinkelsesrente fra det tidspunktet du reklamerte
    på feilen.

    Dersom du har hatt et økonomisk tap, kan du i tillegg i en del tilfeller kreve
    erstatning fra selgeren. Du må da kunne dokumentere tapet. Merk deg at du
    plikter å begrense tapet, og at du ikke får erstattet tap i næringsvirksomhet.


    Hvordan går jeg frem når jeg skal klage/reklamere?
    Dersom du etter dette mener at varen har en mangel, og du og selgeren ikke
    kommer til enighet muntlig, bør du raskt sende en skriftlig klage til
    selgeren.
    Oversikt over rettighetene dine, veiledning til hvordan du skal klage og
    eksempler på standard klagebrev finner du på forbrukerportalen.no –
    http://forbrukerportalen.no/klageguide

    Husk å ta vare på en kopi av brevet du sender til motparten.

    Du kan lese mer om rettighetene dine ved forbrukerkjøp på våre internettsider:
    http://forbrukerportalen.no/temaer/kjop_fra_butikk

    Svar tilbake!
    Hei marianne!

    Har ikke hatt noen probemer ved selve reklamasjonen på varen.
    Saken er den at varen umulig kan oppfylle sikkerhetskravene gitt av myndighetene da bensinslangen ikke tåler bensin og sprekker, noe som kan resultere i en alvorlig ulykke da "bensinspruten" fra slangen kan treffe varm eksos/motor og antenne!
    Nå vet ikke jeg hva sikkerhetskrav myndighetene stiller til bensinslanger, ei heller hvor jeg skal henvende meg for å få denne varen til å bli tilbakekalt og ikke solgt over disk lengre, da produktet er rett og slett livsfarlig!

  19. Takk Lightyear takket for denne posten
  20. #41
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    VCCN medlemsnummer
    243
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Da fikk jeg svar fra forbrukerrådet!

    Takk for henvendelsen.

    Forbrukerrådet kan dessverre ikke gi konkrete råd eller behandle saker som
    ligger utenfor Forbrukertvistutvalgets (FTU) myndighet. FTU behandler
    forbrukertvister etter kjøpsloven, forbrukerkjøpsloven,
    håndverkertjenesteloven og angrerettloven.

    Det er mulig Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap kan være rette
    instans for slikt. Du finner de her: http://www.dsb.no

    Håper det kan være til hjelp.

    Med hilsen
    Mariann Karstensen

    Har nå sendt mail til Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap!

    Hei!

    I vinter kjøpte jeg bensinslange fra biltema med Art.Nr 52-451. Dette ble montert på i januar 2011 og bilen ble ikke tatt i bruk før mai 2011.
    Kjørte tilsammen 150 km da det begynte lukte sterkt bensin inni bilen, begynnte feilsøke dette og fant da til min store sjokk at bensinslangen var full av sprekker hele veien og lekket bensin. Slangene ble montert riktig på, der de originalt er montert på en volvo 945. Bilen er heller ikke kjørt på annet en 98 Oktan.
    Jeg henvendte meg til biltema's kunde behandlig og oppfordret de i å se nermere på saken da dette rett og slett er livsfarlig. Fikk tilbake melding om at de har solgt veldig mye av de slangene og ikke fått negativ tilbakemelding på disse. Etter jeg la ut en advarsels tråd på volvo car club norway's forum var det fler som hadde liknende erfaring med samme bensinslanger.
    Hvordan er reglene vedrørende kvalitet på varer som dette?

    Føler jeg ikke bare kan godta svaret jeg fikk av biltema "Vi skal følge etter på klager ang.Våre bensinslanger".

    Vedlagt følger et bilde av sprekkene i bensinslange!


    Så får man bare håpe dette fører frem

  21. #42
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. des. 2009
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    1.217
    Antall takk

    Standard

    opplevde det samme på min bil med vanlig bensinslange, den sprakk heldighvis inni tanken mellom pumpa og armaturet så bensinen kom ingen vei, men jeg mista jo bensintrykket og måtte taues hjem, utrolig irriterende. denne slangen hadde ikke stått på bilen mer enn ett par uker, men hadde ligget i garasjen i ett år kansje. har slanger fra hydroscan nå

  22. #43

  23. #44
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    ? femtgn
    1: J
    2: o
    3: .
    4: :
    5: )


  24. #45
    Registrerte brukere paal-andre sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2011
    Sted
    Oslo / Lambertseter
    VCCN medlemsnummer
    651
    Innlegg
    542
    Antall takk

    Standard

    hmm. kjenner jeg nå er skeptisk. kjøpte vanlige 8mm bensinslange på biltema nå i dag pga en lekasje.. kanskje ikke bytte ut den med biltema slange likevel ?=P
    X - volvo 240 92. B230fk - getrag 265
    X - volvo 245 84 b21
    X - Volvo 945 turbo
    X -Bmw 318 2L touring 2002
    Vovlo v70 2.4d

  25. #46
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    VCCN medlemsnummer
    243
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Jeg ville ikke stolt på slangen hverfall
    Om du velger å montere den burde du sjekke slangen daglig/flere ganger om dagen for å være sikker
    Ville heller brukt lit mer penger og kjøpt en på tess eller lignende

  26. #47
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    biltema bodø har satt salgsstopp på stålomspunnende bremseslanger og bensinslanger intill videre etter beskjed fra ledelsen. så ser nå ut til at biltema prøver å gjøre noe med saken. var der i går å pratet med dem, og det var visst et ganske høyt antall persjoner som har vert å reklamert på disse produktene..
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  27. #48
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    VCCN medlemsnummer
    243
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Jøss ikke dårlig kanskje biltema virkelig undersøkte saken og stoppet salget etter jeg mailet med de

  28. #49
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    mulig mulig var visst over 100stk som hadde klaget på dette
    så da er det vel på tide at det skjer noe.
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  29. #50
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    VCCN medlemsnummer
    243
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Åh steike og jeg fikk til svar at de solgte mange av de og ingen negativ tilbakemelding

Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste

Lignende tråder

  1. bensinslange dim 244
    By paal-andre in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 24/06/11, 14:57
  2. Bytte av bensinslange fra pumpe til filter 850
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 7
    Siste post: 30/04/11, 15:29
  3. orginal størrelse på bensinslange?
    By lasse940 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 13/10/10, 19:17
  4. Få svar på hva du spør om!
    By 940pearl in forum Forslagskassen
    Svar: 39
    Siste post: 01/07/10, 18:01
  5. hvordan få av bensinslange inn på fuelrail ?(b230)
    By cossykiller in forum Motor og gir
    Svar: 6
    Siste post: 29/04/10, 22:43

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •