Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  12
Side 3 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 110

Tråd: uheldig xc90 eier på broom.no

  1. #51
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimove Vis post
    For så vidt ikke
    Men at noen plages mer enn andre, skjer også på andre biler.

    At du fikk en så dårlig opplevelse med Volvo er utrolig synd for det er en sabla god bil når den funker
    Helt enig i at det er en hærlig bil når det funker,faktisk så god at vi vurderte ny volvo å satse på mer flaks en med forgje bil.

  2. #52
    Registrerte brukere Ivar Hestø sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Ytre Namdal, Nord-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    43
    Innlegg
    329
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av javist Vis post
    Det tallet på 135motorer har jeg liten tro på,da hadde ikke disse motorene hatt et så dårlig rykte,ei heller vært et så het tema i båttidninger samt blant båtfolket som har disse motorene.

    Det er ikke slik at yanmar og andre merker er feilfrie,de har bare en langt lavere feilprosent en vp,samt et bedre servicenettverk når det går galt.

    Båtsesongen er kort,og hvor gøy er det å få ødelagt en hel sesong grunnet at volvo må ha motoren din til fabrikk før de er villig til å sette inn en ny,dvs de stoler ikke på sine egne forhandlere og mekanikere.

    Skrev ikke at volvo skulle ha motoren din før de erstatta, men at de ville ha den gamle etterpå, for å feilsøke å finne evt feiler for å få utbedra. De sendte uten problemer ny motor før de fikk den gamle. Tallet henta jeg faktisk ifra båtmagasinet, så tolk det som du vil.
    Audi A4 B8 Quattro 11`
    VW Transporter 4-Motion 10`

    Suzuki Bandit 600 97`
    Polaris Sportsman 500 11`
    X-Volvo V70 T5 97`
    X-Volvo V50 2.0 R-Design 09`

  3. #53
    Registrerte brukere Dalaræcing sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Brumunddal, Norway
    Innlegg
    394
    Antall takk

    Standard

    Er faktisk drosjesjåfør selv på heltid, og har kjørt v70 D5 awd aut, og jeg har aldri hatt problemer med den, riktig nok litt software oppgradering av kasse og skifting av foringer i forstilling, som disse bilene spiser. Denne kjørte jeg 130000km før eier byttet den inn med en VW touran 1,9tdi, aut. Jeg har nå passert 256000 med denne Touran og har skiftet følgene: 4 Aut girkasser(pga defekt styre enhet), 3 Turboer, 5 motorledingsnett(pga, ledninger ligger i klem ifra fabrikk, og disse slites av, og resultatet er død bil i 80km/t) 12 Dieselvarmere(brenneren i kammeret sier god tur og hele må byttes) 3 sett med dempere og bakstillings foringer. Min sjef har nå sagt att neste bil er Volvo, fordi VW er i lengden ikke billigere i drift, men det er Volvo, kanskje litt dyrere servicer og software oppdateringer, men jevnt over en mye bedre bil. Så det er ikke alle drosjesjåfører som mener att Volvo ikke holder, jeg har faktisk bevist det motsatte for meg selv og min sjef. Nå er riktignok xc90 en bil med mer feil en v70, men ingen slår VW på dårlig kvalitet for mye penger.
    Er faktisk enig med han ene har att hvis du bare melder deg inn på ett Volvoforum for å hakke ned på det 90% av brukerne har elsker, så kan du egentlig melde deg ut av forumet. Prøv det samme på ett BMW forum eller VAG forum, du får nok di samme tilbakemeldingene der. Dessverre har nok du fått en Mandagsbil!
    Når maiskorn dør, får de englevinger og blir til popcorn.

    ♫..♪..♫..♪..♫..♪..♫..♪..♫..♪.. ♫..♪..♫..♪*..♫

  4. #54
    Registrerte brukere Thomas242 sin avatar
    Medlem siden
    23. mars 2010
    Sted
    Bærum
    VCCN medlemsnummer
    233
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Dalaræcing Vis post
    Er faktisk drosjesjåfør selv på heltid, og har kjørt v70 D5 awd aut, og jeg har aldri hatt problemer med den, riktig nok litt software oppgradering av kasse og skifting av foringer i forstilling, som disse bilene spiser. Denne kjørte jeg 130000km før eier byttet den inn med en VW touran 1,9tdi, aut. Jeg har nå passert 256000 med denne Touran og har skiftet følgene: 4 Aut girkasser(pga defekt styre enhet), 3 Turboer, 5 motorledingsnett(pga, ledninger ligger i klem ifra fabrikk, og disse slites av, og resultatet er død bil i 80km/t) 12 Dieselvarmere(brenneren i kammeret sier god tur og hele må byttes) 3 sett med dempere og bakstillings foringer. Min sjef har nå sagt att neste bil er Volvo, fordi VW er i lengden ikke billigere i drift, men det er Volvo, kanskje litt dyrere servicer og software oppdateringer, men jevnt over en mye bedre bil. Så det er ikke alle drosjesjåfører som mener att Volvo ikke holder, jeg har faktisk bevist det motsatte for meg selv og min sjef. Nå er riktignok xc90 en bil med mer feil en v70, men ingen slår VW på dårlig kvalitet for mye penger.
    Er faktisk enig med han ene har att hvis du bare melder deg inn på ett Volvoforum for å hakke ned på det 90% av brukerne har elsker, så kan du egentlig melde deg ut av forumet. Prøv det samme på ett BMW forum eller VAG forum, du får nok di samme tilbakemeldingene der. Dessverre har nok du fått en Mandagsbil!
    dieselvarmere er et kjent problem på disse bilene. i disse dager er det faktisk ingen av dem igjen i europa. Flere måneder ventetid på å bytte defekt.

    Når det gjelder begrepet mandags-bil så har jeg noen tanker om det.

    En serieprodusert bil kan umulig variere så mye kvalitetsmessig. Jeg mener det er brukerfeil som gjør at noen biler går mer i filler enn andre....

    Tips til alle med forholdsvis nye biler som går i filler hele tiden. kjøp ny bil med garanti så slipper dere kjemperegninger på ting som går i filler....
    Volvo 242 '82

  5. #55
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Averøy, Nordmøre
    Innlegg
    806
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av MrX Vis post
    Her virker det som at alle drosjene er Volvo.
    er akkurat slik her også, skjønner ikke hvor han har fått ifra at volvo ikke holder.
    er jo akkurat likt med de ALLER FLESTE bilmerker, men du kan jo ta toyota som eksempel, siden du mener det er så bra!
    volvo har flere ganger kalt inn ett lass av biler pga produksjonsfeil, og utbedret dette. toyota har aldri innrømmet produksjonsfeil, og har tilogmed byttet motorer på service på div. biler, uten at eier fikk vite om det. (kjenner mannen som bytta motoren, så det er fakta)
    so ved å kjøpe volvo, så får du vite hva feilen er, og det blir reparert, om den er skjedd. kjøper du en annen bil, som feks. toyota, så kjøper du bil fra et konsern som er kjent for å prøve å skjule sine feil, og ikke opplyse kunder om hvilket produkt de får.
    dette er slik jeg har fått et inntrykk av at ståa er.
    97' Volvo S70 T5
    90' Volvo 240GL (F+T)Solgt:(

  6. #56
    Registrerte brukere Langedal sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Sortland
    Innlegg
    371
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av OlavS91 Vis post
    er akkurat slik her også, skjønner ikke hvor han har fått ifra at volvo ikke holder.
    er jo akkurat likt med de ALLER FLESTE bilmerker, men du kan jo ta toyota som eksempel, siden du mener det er så bra!
    volvo har flere ganger kalt inn ett lass av biler pga produksjonsfeil, og utbedret dette. toyota har aldri innrømmet produksjonsfeil, og har tilogmed byttet motorer på service på div. biler, uten at eier fikk vite om det. (kjenner mannen som bytta motoren, så det er fakta)
    so ved å kjøpe volvo, så får du vite hva feilen er, og det blir reparert, om den er skjedd. kjøper du en annen bil, som feks. toyota, så kjøper du bil fra et konsern som er kjent for å prøve å skjule sine feil, og ikke opplyse kunder om hvilket produkt de får.
    dette er slik jeg har fått et inntrykk av at ståa er.
    Jeg har innside informasjon som forteller at Toyota bytter girkasser over en lav sko uten å informere kunden også.
    Erik Langedal

    Mine biler: 3 generasjoner V70 og en 760 Turbo

  7. #57
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Ivar Hestø Vis post
    Skrev ikke at volvo skulle ha motoren din før de erstatta, men at de ville ha den gamle etterpå, for å feilsøke å finne evt feiler for å få utbedra. De sendte uten problemer ny motor før de fikk den gamle. Tallet henta jeg faktisk ifra båtmagasinet, så tolk det som du vil.

    Ok feiltolket av meg.

    Tallet du har hentet fra båtmagasinet som er sakset inn i tråden på baatplassen finner jeg lite troverdig,igjen med en så lav feilprosent så hadde ikke dette vært et slikt het tema ei heller så ville så mange vært skeptiske til vp,men det blir seff bare synsing.
    Sist endret av javist; 23/03/11 kl 01:05

  8. #58
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Dalaræcing Vis post
    Er faktisk drosjesjåfør selv på heltid, og har kjørt v70 D5 awd aut, og jeg har aldri hatt problemer med den, riktig nok litt software oppgradering av kasse og skifting av foringer i forstilling, som disse bilene spiser. Denne kjørte jeg 130000km før eier byttet den inn med en VW touran 1,9tdi, aut. Jeg har nå passert 256000 med denne Touran og har skiftet følgene: 4 Aut girkasser(pga defekt styre enhet), 3 Turboer, 5 motorledingsnett(pga, ledninger ligger i klem ifra fabrikk, og disse slites av, og resultatet er død bil i 80km/t) 12 Dieselvarmere(brenneren i kammeret sier god tur og hele må byttes) 3 sett med dempere og bakstillings foringer. Min sjef har nå sagt att neste bil er Volvo, fordi VW er i lengden ikke billigere i drift, men det er Volvo, kanskje litt dyrere servicer og software oppdateringer, men jevnt over en mye bedre bil. Så det er ikke alle drosjesjåfører som mener att Volvo ikke holder, jeg har faktisk bevist det motsatte for meg selv og min sjef. Nå er riktignok xc90 en bil med mer feil en v70, men ingen slår VW på dårlig kvalitet for mye penger.
    Er faktisk enig med han ene har att hvis du bare melder deg inn på ett Volvoforum for å hakke ned på det 90% av brukerne har elsker, så kan du egentlig melde deg ut av forumet. Prøv det samme på ett BMW forum eller VAG forum, du får nok di samme tilbakemeldingene der. Dessverre har nok du fått en Mandagsbil!

    At du har hatt relativt lite feil med drosjen din som du kjørte 130000km er vel og bra,at det beviser at volvo har bra automatkasser er så langt fra sannheten som det kan bli,noe dette forumet er et godt bevis på.

    At vag har slitt med tildels store kvalitetsproblemer har du aldeles rett i,men det gjør ikke volvo til en kvalitetsmessig bedre bil.

  9. #59
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Langedal Vis post
    Jeg har innside informasjon som forteller at Toyota bytter girkasser over en lav sko uten å informere kunden også.
    Skulle gjerne likt å se den biltesten hvor volvo kommer bedre ut en toyota hva angår kvalitet.

  10. #60
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av OlavS91 Vis post
    er akkurat slik her også, skjønner ikke hvor han har fått ifra at volvo ikke holder.
    er jo akkurat likt med de ALLER FLESTE bilmerker, men du kan jo ta toyota som eksempel, siden du mener det er så bra!
    volvo har flere ganger kalt inn ett lass av biler pga produksjonsfeil, og utbedret dette. toyota har aldri innrømmet produksjonsfeil, og har tilogmed byttet motorer på service på div. biler, uten at eier fikk vite om det. (kjenner mannen som bytta motoren, så det er fakta)
    so ved å kjøpe volvo, så får du vite hva feilen er, og det blir reparert, om den er skjedd. kjøper du en annen bil, som feks. toyota, så kjøper du bil fra et konsern som er kjent for å prøve å skjule sine feil, og ikke opplyse kunder om hvilket produkt de får.
    dette er slik jeg har fått et inntrykk av at ståa er.
    Nå har jeg hatt 5 forskjelige toyotaer,som aldrig har vært innom et merkeverksted i mitt eie kun fått olje og div filterskift samt bremser,dette er arbeidsbiler som har godt betydelig lenger en "fin" bilene våre,på tross av dette så er det nesten ikke feil på de.

    Om toyota velger å bytte komponenter uten å informere kunde så er det iallefall et betudelig bedre alternativ en å kverulere med kunden over hvem som skal utbedre en feil slik som volvo gjorde i vårt tilfelle.

  11. #61
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Averøy, Nordmøre
    Innlegg
    806
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av javist Vis post
    Nå har jeg hatt 5 forskjelige toyotaer,som aldrig har vært innom et merkeverksted i mitt eie kun fått olje og div filterskift samt bremser,dette er arbeidsbiler som har godt betydelig lenger en "fin" bilene våre,på tross av dette så er det nesten ikke feil på de.

    Om toyota velger å bytte komponenter uten å informere kunde så er det iallefall et betudelig bedre alternativ en å kverulere med kunden over hvem som skal utbedre en feil slik som volvo gjorde i vårt tilfelle.
    kjører hiace på jobb jeg også, og er IKKE imponert. detter jo fra hverandre dem også, og spiser hjul!

    men jeg vil jo si at det er bedre å ha en bil hvor feil blir sakt fra om, og rettet, istedet for hemmeligholdt for å ikke ødlegge ryktet.
    97' Volvo S70 T5
    90' Volvo 240GL (F+T)Solgt:(

  12. #62
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Thomas242 Vis post
    Skal det være nødvendig og gjøre noe utenom serviceintervallene produsenten anbefaler?
    Ihvertfall hvis det dukker opp symptomer på at noe er galt. Ulyder, hard giring gjerne kombinert med kølsvart girolje, og lignende. Nå har jeg heldigvis ikke opplevd å kjøre i stykker en automatkasse, men jeg innbiller meg at det merkes i forkant når den begynner å trenge flushing?
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  13. #63
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av OlavS91 Vis post
    kjører hiace på jobb jeg også, og er IKKE imponert. detter jo fra hverandre dem også, og spiser hjul!

    men jeg vil jo si at det er bedre å ha en bil hvor feil blir sakt fra om, og rettet, istedet for hemmeligholdt for å ikke ødlegge ryktet.

    Nå har vi et 30talls høyheiser i bedriften jeg jobber,mer solid bil skal du lete leeeenge etter.

    Hva syns du er best

    Alt 1. Forhandler gjør seg vanskelig,man må skrive mail til volvo norge for å få utbedret en feil som åpenbart burte dekkes under reklamasjonstid.

    Alt 2.Forhandler utbedrer feil,uten å mokke, men sier ikke hva som er utbedret.

  14. #64
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Ihvertfall hvis det dukker opp symptomer på at noe er galt. Ulyder, hard giring gjerne kombinert med kølsvart girolje, og lignende. Nå har jeg heldigvis ikke opplevd å kjøre i stykker en automatkasse, men jeg innbiller meg at det merkes i forkant når den begynner å trenge flushing?

    Det merkes i forkant ja,men da er det gjerne for sent desverre..

    Så lenge volvo ikke skriver brev til samtlige volvoeiere med automat som redgjør for problemet så vil problemene fortsette.

    Det samme gjelder renbrenning av diselvarmer,men nå er dette et komponent som volder problemer for flere bilmerker.

  15. #65
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Averøy, Nordmøre
    Innlegg
    806
    Antall takk

    Standard

    har aldri opplevd volvo som vanskelig, har bare gode erfaringer, men like å vite hva som wer gjort med bilen min, istedet for at jeg ved et eventuellt salg selger en bil som jeg ikke veit hva som er byttet på.
    ville du likt å kjøpt en bil du ikke viste hvilken stand den var i, og hva som er byttet?
    97' Volvo S70 T5
    90' Volvo 240GL (F+T)Solgt:(

  16. #66
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av OlavS91 Vis post
    har aldri opplevd volvo som vanskelig, har bare gode erfaringer, men like å vite hva som wer gjort med bilen min, istedet for at jeg ved et eventuellt salg selger en bil som jeg ikke veit hva som er byttet på.
    ville du likt å kjøpt en bil du ikke viste hvilken stand den var i, og hva som er byttet?

    Ser du har en 97mod v70,så da begrenser det seg vel mtp hvor mange reklamasjonssaker du har hatt opp mot volvo.

    Selvfølgelig ønsker jeg å vite hva slags stand en enventuel bruktil jeg kjøper er i,derfor tar jeg alltid naftest. De færreste selgere av bil sammler på kviteringe over hva som er gjort med bilen de skal selge,dette blir da en tillitssak,og om toyota gjør som det har blitt påståt så er jo dette et tillitsbrudd av dimensjoner,men jeg mener uansett at det er bedre en å krangle med kunden over hvem som skal betale hva.
    Sist endret av javist; 23/03/11 kl 20:04

  17. #67
    TurboNoob sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skien, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    384
    Innlegg
    1.555
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av javist Vis post
    Det merkes i forkant ja,men da er det gjerne for sent desverre..

    Så lenge volvo ikke skriver brev til samtlige volvoeiere med automat som redgjør for problemet så vil problemene fortsette.

    Det samme gjelder renbrenning av diselvarmer,men nå er dette et komponent som volder problemer for flere bilmerker.
    Såvidt meg bekjent så er det ingen bilprodusenter som egne dieselvarmere, men kjøper dem fra andre leverandører som Webasto, Ebersprächer osv. Så kvaliteten på dieselvarmere kan ikke tilskrives bilmerket.

    Vil en NAF-test avdekke om det er byttet girkasse, motor eller andre store komponeneter?
    2007 Volvo V70 D5 AWD
    1980 Volvo 244 DL, B230FT.
    [x]2012 Volvo V60 R-design
    [x]1997 Volvo 850 R
    [x]2004 Volvo V70 D5 AWD
    [x]1986 Volvo 240 GLT

  18. #68
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboNoob Vis post
    Såvidt meg bekjent så er det ingen bilprodusenter som egne dieselvarmere, men kjøper dem fra andre leverandører som Webasto, Ebersprächer osv. Så kvaliteten på dieselvarmere kan ikke tilskrives bilmerket.

    Vil en NAF-test avdekke om det er byttet girkasse, motor eller andre store komponeneter?
    Fullstendig klar over dette med diselvarmer,derfor jeg skriver at dette ikke kun er et volvoproblem som du ser om du leser innlegget en gang til,nå har riktignok levetiden på diselvarmer en hel del og gjøre med hvordan den er proggrammert,og dette styres jo av bilfabrikk.....

    En naftest vil gi en ganske god pekepinn på hvordan skikk bilen er i,det holder for meg.
    Sist endret av javist; 23/03/11 kl 20:29

  19. #69

    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    132
    Innlegg
    365
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av javist Vis post
    En naftest vil gi en ganske god pekepinn på hvordan skikk bilen er i,det holder for meg.
    Dem gjør feil dem også som alle andre.
    Ikke morro å bytte ut deler for 6000kr unødvendig... Det er kun delekost.
    - 2018 Volvo V90 CC D5 AWD Polestar
    - 2014 Volvo XC70 D4 AWD
    - 2009 Volvo V50 2.0D
    - 2020 Adria Alpina 763UK+
    x Div. Volvo

  20. #70
    Registrerte brukere Dalaræcing sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Brumunddal, Norway
    Innlegg
    394
    Antall takk

    Standard

    Hvis du har så store problemer med volvo generelt og ifølge deg en toyota skiheis elsker så kan du vel ta med deg Toyotan din og stikke til www.tscnforum.no/ - eller www.toyotaownersclub.com , er jo helt bak mål og melde seg inn her hvis det enste formålet med det er å skrive hvor dårlig fornøyd du var med din Volvo og Volvo verksted du brukte. Greit att noen klager , men finnes faktisk et eget underforum her som du kan klage i, bruk det istede!
    Når maiskorn dør, får de englevinger og blir til popcorn.

    ♫..♪..♫..♪..♫..♪..♫..♪..♫..♪.. ♫..♪..♫..♪*..♫

  21. #71
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Dalaræcing Vis post
    Hvis du har så store problemer med volvo generelt og ifølge deg en toyota skiheis elsker så kan du vel ta med deg Toyotan din og stikke til www.tscnforum.no/ - eller www.toyotaownersclub.com , er jo helt bak mål og melde seg inn her hvis det enste formålet med det er å skrive hvor dårlig fornøyd du var med din Volvo og Volvo verksted du brukte. Greit att noen klager , men finnes faktisk et eget underforum her som du kan klage i, bruk det istede!
    Huff da !

    Det var naturlig for meg og sette linken fra broom her da det er en naturlig plass og gjøre det for og høre erfaringen til andre volvoeiere,om du har personelige problemer med det så er det jo bare å skippe denne tråden,ganske enkelt egentlig.

    Forøvrig så har jeg vært medlem hos ts-ogn siden 2004,et glimrende forum med oppegående moderatorer som moderer vekk oppgulp av typen du kommer med.
    Sist endret av javist; 24/03/11 kl 00:03

  22. #72
    Registrerte brukere Dalaræcing sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Brumunddal, Norway
    Innlegg
    394
    Antall takk

    Standard

    Jeg vil gjerne høre ett godt grunnlag for å melde seg inn her, hvis formålet er å prøve og fortelle noen som setter volvo merket litt høyere enn en vanlig mann i gata, att du har vært uheldig med din bil og ditt lokale verksted. Det er ikke å børste under teppet att nyere Volvo har vært uheldig med sine aut kasser og motorer, men hvis det er hele grunnlaget, så vil jeg heller ha registrert meg der du synes du hører hjemme, om det er Toyota forum eller ei vet ikke jeg. Men oppgulp er dette ikke, bare en vennlig formoding att du kanskje ikke får så veldig mye "venner" her hvis dette er det eneste som du kommer hit for. Du kan jo prøve dette på ett annet forum. Jeg kan jo prøve det samme på ett Vag forum og klage og hakke ned på det merket, fordi jeg har hatt en rekke dårlige erfaringer med en Touran, da tror jeg faktisk att jeg hadde blitt "moderert" vekk.
    Når maiskorn dør, får de englevinger og blir til popcorn.

    ♫..♪..♫..♪..♫..♪..♫..♪..♫..♪.. ♫..♪..♫..♪*..♫

  23. #73
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Dalaræcing Vis post
    Jeg vil gjerne høre ett godt grunnlag for å melde seg inn her, hvis formålet er å prøve og fortelle noen som setter volvo merket litt høyere enn en vanlig mann i gata, att du har vært uheldig med din bil og ditt lokale verksted. Det er ikke å børste under teppet att nyere Volvo har vært uheldig med sine aut kasser og motorer, men hvis det er hele grunnlaget, så vil jeg heller ha registrert meg der du synes du hører hjemme, om det er Toyota forum eller ei vet ikke jeg. Men oppgulp er dette ikke, bare en vennlig formoding att du kanskje ikke får så veldig mye "venner" her hvis dette er det eneste som du kommer hit for. Du kan jo prøve dette på ett annet forum. Jeg kan jo prøve det samme på ett Vag forum og klage og hakke ned på det merket, fordi jeg har hatt en rekke dårlige erfaringer med en Touran, da tror jeg faktisk att jeg hadde blitt "moderert" vekk.

    Nå er overhode ikke målet mitt å få mest mulig venner her,jeg er oppegående nok til å skjønne at denne tråden ville skape litt harme hos enkelte,dvs mann banner ganske kraftig i kjærka ved å starte en slik tråd.

    Men det bør absolutt være mulighet for å ytre sine meninger på et forum uten å bli bedt om å pakke snippsekken å dra,det vitner om en relativt lav mental alder.

  24. #74
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    mange morsomme innlegg her nå
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  25. #75
    Registrerte brukere andreas sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    414
    Antall takk

    Standard

    Dagens +/- angåande XC90:

    På "the sunny side" så gjekk min XC90 gjennom kontroll i dag utan anna enn muntlig beskjed om at det var "litt slakk i styrekule v.s." så den burde kikkast på etter kvart.

    Men i går blei displayet i stereoanlegget heilt svart (alle funksjonar fungerar fortsatt), så der har ein vel eit nytt problem...

    Er nok ikkje den mest feilfrie bilen eg har hatt dette her, men det er definitivt den eg trivst best i.
    -06 VW Phaeton 3.0 TDI 4Motion
    -02 Jaguar X-Type 2.5 V6 AWD Aut.

    x -03 Volvo XC90 D5 AWD

Side 3 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 5 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Repotasje 850 awd på broom.no
    By jorg1 in forum Volvo i media
    Svar: 36
    Siste post: 24/05/13, 09:36
  2. Omtale Volvo på broom.no
    By Modellbilsamler in forum Øvrig Volvorelatert
    Svar: 8
    Siste post: 15/01/11, 03:09
  3. Litt uheldig med en Volvo:P
    By DanSteffen in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 8
    Siste post: 20/05/10, 20:14
  4. Utsagn fra broom.no - noen med samme erfaring?
    By henrik940 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 164
    Siste post: 03/03/10, 20:06

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •