Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  27
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 51 til 68 av 68

Tråd: D5 4x4

  1. #51
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. des. 2009
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    1.217
    Antall takk

    Standard

    merkelig at ingen reagerer når folk er missfornøyde med sine gamle volvoer og oppgraderer de, men om noen er missfornøyd med nye volvoer og vil fikse og oppgradere på de, da begynner alle å lure hadde blitt mye mas om alle skulle gått inn i tråden til folk som bygger gromme biler og lurt på hvorfor de ikke bare kjøper seg M3 eller noe siden de er så missfornøyd med volvo

  2. #52
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Folk har forskjellige meninger på forumet og det må vi bare tolerere. Men folk må allikevel holde seg saklige og respektere andres meninger.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  3. #53
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Har vel aldri vært snakk om noen oppgradering her. Det hele handler vel mer om en kar som desperat prøver å ødelegge en helt grei familiebil mens han kontinuerlig snakker dritt om volvo`s kjøreegenskaper.

    MEN - at folk reagerer handler vel litt mer om måten ting blir lagt fram på enn hva som faktisk blir gjort av vedkommende.

    Hadde man oppholdt seg inne på et BMW-forum, slengt dritt om egenskapene og prøvd å kjøre i filler en helt grei bil så tenker jeg at man hadde fått så hatten passet.

    Sebbe; det er vel først og fremst for at folk er fornøyde med bilene sine at de koster på og oppgraderer/forbedrer dem. Ingen bruker vel penger på en bil man i utgangspunktet ikke liker?

    En annen ting, det er faktisk ikke bare volvo det er mulig å forbedre kjøreegenskapene på. Det selges da jaggu meg senkesett, stabstag osv til både BMW, VW og stort sett alle andre bilmerker.

  4. Takk Texascom takket for denne posten
  5. #54
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. des. 2009
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    1.217
    Antall takk

    Standard

    det er jo det jeg mener, at man er fornøyd med bilen, men at det er enkelte deler man ikke liker med dem, for eksempel liker tydelighvis ikke tbo hjulopphenget på bilen sin, men jeg ser lite poeng i å spør hvorfor han kjører volvo om han hater det så mye, det at han kjører volvo viser jo at det er noe han liker med bilen, men at det også er ting han ikke er fornøyd med, akkurat som omtrendt alle andre biler.

  6. #55
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Folk kan gjerne få lov til å hate bilen sin men de bør vise en viss respekt for andre som ikke mener akkurat det samme.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  7. Takk volvobrage takket for denne posten
  8. #56
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Karl: er det å kjøre litt fort over en fartsdump å ødelegge bilen sin? Hadde den ikke tålt 40-50kmt over en fartsdump med snø på så hadde ikke volvo hatt lov å selge bilen i norge.
    Sebbe har skjønt det! Jeg liker bilen fordi den er trygg å krasje med. den har 4x4 så jeg kommer meg opp bakker, umåket med mye snø.
    Men når jeg forteller om hvor utrolig dårlig oppsatt disse bilene er så er det galt?

    Kan ikke heller folk som ikke liker å lese slikt bare droppe å lese om dette?
    Så kan de som vil heller ta seg bryet og lese om det?

    Hvorfor kjører per turbo sin bil når han bytter ut det han kan på den?
    Hvorfor får ikke Morgis høre hvor idiot han er som bytter ut det "fantastiske" hjulopphenget sitt bak med awd? Var han ikke fornøyd med dette?
    ChrML er vell den største drittsekken som har fjernet den stive akselen og montert på en IKKE volvo personbil turbo?
    Men neida... Men hvis en annen har lyst til å SKRU AV STABILITETS kontrollen! Da blir det RAI RAI!
    Hvis dere er så jævlig fornøyd med alt volvo gjør. så kjøp gjerne en maken bil og ha det godt med dere selv.

    Bare noen måneder etter at Kina kjøpte opp volvo. Så begynner folk her inne å oppføre seg som kinesere! Prøver å dysse ned folk som sier sannheten

    Kommunist svin



    The Sven: jeg hater ikke bilen min. Men jeg hater mange deler ved den. Å det prøver jeg å utbedre.
    Men mye av det blir ikke å dele her på forumet mer
    One Ring to rule them all

  9. Takk Morgis takket for denne posten
  10. #57
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Sven Vis post
    Men folk må allikevel holde seg saklige og respektere andres meninger.

    Nettopp! derfor er det synd at noen av dere moderatorer skal ødelegge tråder med å komme med sånne fjerne utspill. Kanskje rydde opp litt innad i den gruppa?
    Hva med å fjerne en del helt "fjerne" tråder fra avansert trimming og flytte de der de hører hjemme? isteden for å skrive piss på andre deler av forumet..
    One Ring to rule them all

  11. Takk Mr. Crepsley takket for denne posten
  12. #58
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Det var ikke poenget heller. Du må gjerne oppdatere med alt du gjør på bilen og jeg (og mange med meg) kommer til å følge det med interesse. Men en må regne med å bli hakket på når en ikke tåler litt kritikk, men bare blir usaklig og kaller folk for bitch og er opptatt av å forklare folk hvor dumme de er. Det handler igrunn bare om gjensidig respekt.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  13. #59
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Nettopp! derfor er det synd at noen av dere moderatorer skal ødelegge tråder med å komme med sånne fjerne utspill. Kanskje rydde opp litt innad i den gruppa?
    Hva med å fjerne en del helt "fjerne" tråder fra avansert trimming og flytte de der de hører hjemme? isteden for å skrive piss på andre deler av forumet..
    Det er kritikk vi kan ta til oss
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  14. #60
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Jeg håpet det med bitch skulle bli tatt med en smule ironi.. det var derfor jeg la på en slik kjempe på slutten
    One Ring to rule them all

  15. #61
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    VCCN medlemsnummer
    5
    Innlegg
    5.183
    Antall takk

    Standard

    Det at du syntes enkelte aspekter ved bilen ikke er så bra er jo greit, men det folk reagerer på er at du nesten konsekvent er negativ til Volvo.

  16. #62
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Det med bitch var dessverre bare et eksempel. Du har mye fornuftig å komme med på forumet men av og til kunne nok også du veid dine ord bedre. Er nok en del som mener jeg ikke helt er rett mann til å si det men

    Oppfordringen fra meg er bare å vise respekt for andres meninger på forumet, så legger jeg ballen død

    BTW TBO, du må få han late passasjeren din til å orke å gå ut av bilen og filme litt utenfra
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  17. #63
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Karl: er det å kjøre litt fort over en fartsdump å ødelegge bilen sin? Hadde den ikke tålt 40-50kmt over en fartsdump med snø på så hadde ikke volvo hatt lov å selge bilen i norge.
    Sebbe har skjønt det! Jeg liker bilen fordi den er trygg å krasje med. den har 4x4 så jeg kommer meg opp bakker, umåket med mye snø.
    Men når jeg forteller om hvor utrolig dårlig oppsatt disse bilene er så er det galt?

    Kan ikke heller folk som ikke liker å lese slikt bare droppe å lese om dette?
    Så kan de som vil heller ta seg bryet og lese om det?

    Hvorfor kjører per turbo sin bil når han bytter ut det han kan på den?
    Hvorfor får ikke Morgis høre hvor idiot han er som bytter ut det "fantastiske" hjulopphenget sitt bak med awd? Var han ikke fornøyd med dette?
    ChrML er vell den største drittsekken som har fjernet den stive akselen og montert på en IKKE volvo personbil turbo?
    Men neida... Men hvis en annen har lyst til å SKRU AV STABILITETS kontrollen! Da blir det RAI RAI!
    Hvis dere er så jævlig fornøyd med alt volvo gjør. så kjøp gjerne en maken bil og ha det godt med dere selv.

    Bare noen måneder etter at Kina kjøpte opp volvo. Så begynner folk her inne å oppføre seg som kinesere! Prøver å dysse ned folk som sier sannheten

    Kommunist svin



    The Sven: jeg hater ikke bilen min. Men jeg hater mange deler ved den. Å det prøver jeg å utbedre.
    Men mye av det blir ikke å dele her på forumet mer


    Hehehe,kommunistsvin, du er helt rå

    Sånn som du driver å horer med bilen din virker det litt som om du prøver å ødelegge den. Reagerte mest av alt på et utsagn Sebbe kom med at det var snakk om foredling. Kan ikke se at du har gjort noe som helst for å gjøre den bedre.

    Det er vanskelig å la være å lese noe som du skriver for du er jo en underholder av rang. Blir litt som med Northug Jr. Jeg liker ikke langrenn men hver gang han er ute med kjeften leser jeg, ler godt av hele greia og har en mening om det etterpå.

    Ellers er jeg enig med The Sven her, du må få filmet fra utsiden, det blir mere gøy å se på.

    P.S. Stabilitetskontrollen er der for å hjelpe deg med å holde bilen på veien men du synes jo den er så trygg å krasje med så du vil vel gjerne fortsette med det da *Spøk*

  18. #64
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Poenget er vell å ikke ødelegge den ved å slippe å kjøre av veien? Men når man ikke får retta opp bilen til riktig posisjon så er det litt vanskelig. Klart volvo vil at man skal krasje RETT inn i et tre og ikke med B stolpen først.. men hadde vært fint å kunnet velge dette selv

    Selv om jeg ikke har lagt ut bilder av "bedre bremser oppgradering etc" så betyr ikke det at det ikke er gjort noe
    Men slissa skiver med litt pynt på er montert sammen med greenstuff klosser
    (ja. greenstuff er ikke noe å skryte av. men det var nå bedre en de slitte originale :P)
    One Ring to rule them all

  19. Takk Morgis takket for denne posten
  20. #65
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Når du skrev "Jeg liker bilen fordi den er trygg å krasje med" så hørtes det ut som om dette var noe du gjorde til vanlig og det måtte jo apes litt med

    Du må jo legge ut bilder av bremseoppgraderingen din da, så får du skryt. Er ikke alle som gidder å kjøpe slissa skiver og dyrere klosser.

  21. #66
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Poenget er, når ein tråd går over i personangrep, så blir tråden stengt. Det har ingen betydning at dei som er involvert er inneforstått med det. Vi skal ikkje ha desse trådane på forumet, som endar kun i kvalm.

    Folk må for all del gjere kva dei vil med bilane sine, og for all del rapportere om det, men om går til personangrep på folk som meinar noko anna - er det stopp.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  22. #67
    Registrerte brukere Olav'en sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Voss - Hordaland
    Innlegg
    412
    Antall takk

    Standard

    Slutter folk å rakke ned på TBO fordi han er ærlig så ser eg fø meg att han lar ve å forsvara seg

  23. #68
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Ærlig og ærlig fru Blom... Om man kjøper en xc70 med forventninger om at den skal oppføre seg som en WRC-bil så har man bommet fullstendig. Med såpass peiling som TBO hevder han har var han vel fullstendig klar over hvordan bilen kom til å oppføre seg før han kjøpte den.

    Han må selvsagt få ha sine meninger om bilen og dens egenskaper men når han setter ting såpass på spissen som han som regel gjør så må det forventes at folk reagerer. De fleste som kjøper en slik bil og bruker den til det den er beregnet for er vel i grunn stort sett fornøyd.

    Det er vel ikke at han forsvarer seg etterpå som er problemet, det er vel måten han har en tendens til å gjøre det på

    Personangrep er no no som Gaupe sier og om man har gode argumenter skal det heller ikke være behøvelig å ty til slikt i en diskusjon.

  24. Takk Morgis takket for denne posten
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •