Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  12
Side 7 av 9 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 151 til 175 av 205

Tråd: rswinburne: Supra 240

  1. #151
    Registrerte brukere Mafaioz sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2011
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    280
    Antall takk

    Standard

    dritbra:P Må følges med på
    Volvo 244 B230F ]Blåførti prosjekt Solgt

  2. #152
    Registrerte brukere Tveite Performance sin avatar
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Voss
    Innlegg
    1.388
    Antall takk

    Standard

    Ser veldig bra ut detta.
    Volvo 740 2JZ GTE-VVTI

    Takk Til:

    Bcb og L-m-r

  3. #153
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Steen Vis post
    Bgynnre og gå fremover nå ja!

    Ser ut som om du begynner og få teken på sveisinga og!

    Stå på videre!

    teken og teken, tror man skal holde på med dette noen år før man kan si man har teken, men henger nå hvertfall sammen og ser ikke HELT hønsedritt ut :P

  4. #154
    Registrerte brukere Martin.S sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Horten\Vestfold
    Innlegg
    2.675
    Antall takk

    Standard

    Tøft prosjekt allså. Ser ut til å bli meget bra. Plasmabrenneren du nevnte noen sider tilbake burde du absolutt kjøpe, det er god saker

  5. #155
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Martin.S Vis post
    Tøft prosjekt allså. Ser ut til å bli meget bra. Plasmabrenneren du nevnte noen sider tilbake burde du absolutt kjøpe, det er god saker
    Ja blir til å handle den, men koster jo heroin her til lands, så får bestille en fra statene og satse på at de er driftsikre :P

  6. #156
    Registrerte brukere Martin.S sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Horten\Vestfold
    Innlegg
    2.675
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av rswinburne Vis post
    Ja blir til å handle den, men koster jo heroin her til lands, så får bestille en fra statene og satse på at de er driftsikre :P
    Drift sikre er de. Vi har en PMX 1650 på jobben og den er det aldri noe feil med. Kun blitt gjort noe med når noen har mistet stålbiter på slangepakka og klipt den av Det er greit å unngå, bare den koster 12000!

  7. #157
    Registrerte brukere Frigstad Racing sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Lillesand
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    Er jo noen gromme maskiner da som tåler juling gleder meg til update her (snart?)
    feit den radiatoren, er det 3" tykkelse eller?

  8. #158
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Frigstad Vis post
    Er jo noen gromme maskiner da som tåler juling gleder meg til update her (snart?)
    feit den radiatoren, er det 3" tykkelse eller?
    både intercooler og Radiator er 3" tykke, så ting er flyttet RIMELIG langt fram for å få plass til både v70 vifte og motor.

  9. #159
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    blei skikkelig fint med dørkeplater i gulvet foran.
    hvor langt bak i forhold til orginal sitte stilling må du når du har stående pedalboks?lurer på detta for er usikker på om jeg skal ha stående eller hengende
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  10. #160
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Gleder meg til å se denne ferdig! MÅ jo bli rått!
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  11. #161
    Registrerte brukere Amundsen T5r sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Nordkisa
    VCCN medlemsnummer
    1183
    Innlegg
    1.601
    Antall takk

    Standard

    Moseby: Hvorfor ikke bygge pedalboksen framover i gulvet hvis du skal ha stående? På en måte felle ned der det skrår opp... :-)
    Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..

  12. #162
    Registrerte brukere Audun sin avatar
    Medlem siden
    15. juli 2010
    Sted
    Akershus
    Innlegg
    624
    Antall takk

    Standard

    drit tøft prosjekt! stå på, ser ut til at du gjør et godt arbeid med bilen ikke veldig fan av japser , men så lenge det ser ut som en volvo så går det hehe
    White smoke racing- Volvo 740 tic
    prosjekttråd: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=15947

  13. #163
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Amundsen T5r Vis post
    Moseby: Hvorfor ikke bygge pedalboksen framover i gulvet hvis du skal ha stående? På en måte felle ned der det skrår opp... :-)
    har tenkt på det også, men får se hva det blir til.noe blir det i værtfall! hehe
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  14. #164
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    har tenkt på det også, men får se hva det blir til.noe blir det i værtfall! hehe
    Problemet er ikke pedalene, men pumpene, de stikker såpass langt ut bak på pedalboksen, og hvis dere tar en titt på hva som er bak gulvet framme i den skråen så skjønner dere hvorfor det ikke BARE er å flytte den ;P jeg gidder hvertfall ikke kappe i vanger, forsterkninger og dritt.

  15. #165
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    vil tippe man flytter selve pedalen en 20cm fram i forhold til orginale pedaler. eneste problemet jeg kan se er at girstanga kan bli litt langt framme. men vi får se, har løsninger på det også hvis det skulle bli ett problem.

  16. #166
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    bakover i bilen, ikke fremover selvfølgelig :P kan måle når jeg kommer hjem, hvis noen er intressert, men kommer jo ann på type pedalsett også selvfølgelig.

  17. #167
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    ta og mål litt er du snill.ja er jo derfor jeg spurte om hvor langt bak dem komm med tanke på at pumpene kommer på fremm siden av boksen.
    med tanke på at det blir langt fremm til girspak skal nok gå bra er ikke så stor av meg!hehe
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  18. #168
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    ta og mål litt er du snill.ja er jo derfor jeg spurte om hvor langt bak dem komm med tanke på at pumpene kommer på fremm siden av boksen.
    med tanke på at det blir langt fremm til girspak skal nok gå bra er ikke så stor av meg!hehe
    Skal ta noen bilder og mål og poste når jeg kommer hjem, ett skift igjen nå så er det hjem :P
    Tror også det skal gå greit da jeg ikke er så stor jeg heller, sånn til info så løftet jeg pedalsettet 50mm opp slik at jeg fikk det lenger opp i skråen og dermed lenger fram, kjennes hvertfall veldig rett ut når man tørr ratter, men blir spennende å se, blir nok rart med stående pedaler istedet for hengende, men man blir jo fort vant.

  19. #169
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    ja så du bygde dem litt opp.bestilte meg stående pedalboks i stad så da får vi se!hehe
    du veit ikke om noen som har ei 2jz bunnpanne med bak sump og pick up røret til pumpa?motoren jeg får er fra aristo så sitter sump foran på den og det går jo ikke så bra.hehe
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  20. #170
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    hør med drift it as i kristiansand, kan hende 1jz bunpanna passer også, de har sikkert noe sånt liggende. jeg kjøpte motor av de og da med baksump og yoke til mellomakslingen, prima folk å handle av :P

  21. #171
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    ok takk !da får jeg høre med dem yoke`n følger med så slipper og leite etter det.
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  22. #172
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    jaja, har ikke skjedd allverdens i jula er jeg redd, blir mye mat og selskap

    Men bilen er hvertfall ferdig inni nå så alt av stoler og sånn er revet ut igjen og man kan begynne å klargjøre for lakkering inni der.
    Fikk handlet nye Bilstein Racing coilovere til bak, litt spent på åssen de funker, er jo bare høydejustering på de og ser litt kjipe ut for prisen på nesten 8 lapper, men vi får prøve de å se, bilstein pleier jo ikke lage noe dritt så funker sikkert til herje sladde stilen som jeg er ute etter. men får vel prøve å sette på noen slicks å se om en klarer å henge på selveste anders østlien også, virker dødfødt men må jo prøve :P blir bilstein framme også, men da kanskje i form av myranes sine slik at man kan få rørlenkarmer senere.
    er dårlig til å ta bilder desverre, men skal prøve om jeg ikke kan få knipsa litt mer. blir nok ivrigere til å ta bilder når bakstillinga er på plass og bilen er lakkert. Skal til igmab så fort jeg har fått svar fra de på at de har delene på lager og hente komplett 4 link sats, wattlink og Sellholm knivkrengere. komplett bakstilling med diff og alt kommer på 37-38000 kroner så dette bør faenmeg være tight som en 15 åring. :P

    så til noe jeg fikk tatt bilde av:

    Slik så bakre kanal hjørne ut (ikkje bra)


  23. #173
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    Kappet bort det råtne og sandblåste den rusta som var, var overraskende at det bare var overflate rust, så ut til at jeg måtte bort å kjøpe indre kanal også å bytte litt av den også, men det var fint blankt stål etter litt blåsing :P Biltema sandblåseren er forresten bare noe lort, må få handla meg en skikkelig trykkblåser. noen som kan anbefale noe der ??? Etter det var sandblåst og sveise delen var tilpasset tok jeg å spraya på noe 3M Sveisegrunning, Ble ikke noe sveising i går for var så seint, liker å være i garasjen ei stund etter jeg har sveisa sånn at man er sikker på at ikke heile sulamitten brenner ned mens man sover, så får se om jeg får lurt meg ut en tur i dag å gjort litt, men kan jo hende kjerringa har andre planer, vi får se :P



  24. #174
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    Fikk puntktet det sammen og vridd det på plass så det fluktet som det skulle med orginal profilen.



    Ferdig sveiset og klar for litt sparkel og lakk, skulle egentlig tinnsparklet overgangen, men har ikke sånn. Har noe Terotex hulroms stoff man får sprøyte på baksida når alt er lakka.


  25. #175
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    Da er bakstillings delene henta, Var hyggelige folk på IGMAB, kom med gode råd og alt var en fryd, bortsett fra prisen, men det blir jo sånn når det er spesial.







    Det jeg er mest spent på er disse bilstein demperne, synes de ser superkjipe ut til den prisen de koster, men
    funker det ikke så er jeg sikker på öhlins har noe som virker :P

    så må man desverre på jobb til mandag så får starte på bakstillings prosjektet med friskt mot når jeg kommer hjem igjen.

Side 7 av 9 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •