Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  15
Side 2 av 18 FørstFørst 1 2 3 4 12 ... SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 440

Tråd: Agrostar: Volvo 245 - Eks varebil / 855 - Eksnazi

  1. #26
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Ehh, uhm, hmm. Blir ikkje M90 her med det første Kreket har ein sånn på 945' og eg blir ikkje venn med den alltid. Så eg får halde meg til M46 og 47 til eg får for mykje tid og vil bygge om det og. Først er det motor som må skaffast, funderar på å hente i Sverige når klubben skal til museumet.

  2. #27
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard


    Yay =)

  3. #28
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Da er det vistnok komme ei pakke til meg ifra statane og, forhåpentleg med eit fint rele inni.

  4. #29
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Da var ein kommen seg heimatt, men ikkje utan problem Var plutseleg utan servo når eg kom til Kaupanger. Viste seg å vere skruen som går igjennom staget på motoren og servoen som hadde reist ut av sporet sitt og gjorde at servoreima var slakk og fin... I og med at staget på servoen ikkje var gjenga, så har det vel vore ein mutter der, noko det ikkje var når eg handla bilen når eg tenker meg om Men no er det påkommen ein låsemutter så får håpe eg slette dette på ei stund. Når eg tenker meg om, så trur eg dette er det første havariet eg har hatt sidan eg kjøpte bilen i april 08!

    Ellers så var det 2-trinns vifterelet komme og det såg fint ut
    Sist endret av Agrostar; 19/02/10 kl 21:00

  5. #30
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Når ein tek heil dag fri for å vere hos lege, blir det litt tid til overs


    Viftegrillen er kappa minst 15cm smalare


    Og delvis montert, båra nye og avlange hol i samme høgde som dei som var på grillen så eg kunne bruke opp igjen håla på radiatoren


    Ser jo heilt greitt ut tykjer eg.

    Så fekk eg lyst til å teste ut ryktet om at vifta kan stoppast med fingrane når den ikkje ligg inne:



    Men de folkens, korleis har de festa vifta nede? Keik på 945' til kreket, der var det nokon tappar på vifta og nokon hol i karosseriet som dei for nedi. Finnst det andre alternativ enn strips?

  6. #31
    Registrerte brukere bigswede sin avatar
    Medlem siden
    19. jan. 2010
    Sted
    Haugesund
    Innlegg
    692
    Antall takk

    Standard

    Du havna her tilslutt, du med Festleg å følge med på arbeidet du gjer med bilen
    Instagram: stuvikbaardsen

    Comfort Sport Advanced

  7. #32
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Du og ser eg Blei litt lei av at Volvoforum skulle bryte isammen heile tiden så da vart det over hit. Men det er fortsatt eindel å ta igjen på alle how-to og sånt. Skulle gjerne sett alle folk sine finurlige løysningar på ting, noko det var eindel av før. Er ikkje alle som har komme over på vccn og dermed ikkje alle løysningar heller. Men men, med tid blir det vel bra med stoff her og

  8. #33
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Hadde meg ein tur til fjells, der ein Volvo kanskje eigentleg høyrer heime Legg og ved 2 bilder av bygda eg kjem ifra.








    Grøne ringen er der eg bur

  9. #34
    Registrerte brukere bigswede sin avatar
    Medlem siden
    19. jan. 2010
    Sted
    Haugesund
    Innlegg
    692
    Antall takk

    Standard

    Flott vinterstemning
    Instagram: stuvikbaardsen

    Comfort Sport Advanced

  10. Takk yengis takket for denne posten
  11. #35
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    For og sei det sånn, vinteren har ikkje vore sånn sålenge eg kan hugse Men det gjeld vel heile Norge.

  12. #36
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Da er elvifta oppe å går, om enn ikkje på autopilot, så på manuell styring Laga meg ein to-trinns brytar av ein setevarme brytar så eg får styrt begge trinna på vifta og, som skal byttast ut med ein som er meir profesjonell laga. Nede på vifta så ordna eg festinga med ein strips igjennom hol i viftekåpa og i eit hål på radiatoren.


    Sikringen til vifta, automatsikring faktisk!


    Plasserte relet der, tykte det passa bra inn


    Artig km-stand tykte eg


    Og at vifta dreg straum er greitt, når eg slår vifta ifra null til fullt så blir det grei dimming av kupelyset og motoren går tyngre på tomgang, høyrer det på eksosen Får håpe eg får det bittelitt heitare om vinteren no, og at det blir snedde om sommaren og.

    Men eg høyrde nokon sa at når du fjerna viskosevifta, så fekk vasspumpa lengre levetid?

  13. #37
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Ingen som hadde høyrt om vasspumpa nei :(

    Trur eg må framskunde kjøp av fk motor, så eg får 100A dynamoen. Tykjer spenningen blir litt låg no når eg sler på vifta

    Fekk ei pakke med diverse diodepærer ifra Dioder på fredag, som eg da dreiv å fikla litt med igår. Så nå er det komme 5/21w diodepærer øverst i baklyktene og, vurderar å byte om til halogen nede, da det må vere ein an utforming av glaset oppe som gjer at det lyser sterkare der enn nede. Med halogen nede og diode oppe skulle det bli likt kanskje. Hadde handla nye pærer til ryggelyset og, men dei eg fekk hadde fleire dioder som peikte rundt, istadenfor bak, så behaldt dei eg hadde sålangt, skal teste i mørket for å vere sikker.

    Blinklyset hadde eg fått tak i nokon med fleire dioder enn det eg hadde, men bak fekk eg dei ikkje inn i holet sitt xD Var for stor diameter Framme vart dei derimot sett i utan problem, og tykte det lyste meir opp i heile reflektoren, istadenfor rett fram, så det var positivt. Fekk og sånne lange diodepærer som står i skiltbelysninga og bytta dermed dei ut også, dei diodepærene eg hadde der var ein tanke for korte, så dei dreiv å snurra rundt og lyste ikkje alltid. Kupelysa vart og bytta ut med likeins.

    Kom på at eg ikkje har nemndt at eg har handla meg svart interiør til 245. Med "bestefar"dørtrekk som selgaren sa Skulle eigentleg berre ha det baki bagasjerommet, sidan mitt no er blått. Men når eg fekk det, baksete, framsete og eg trur dørtrekka for 1000kr så var ikkje valget vanskeleg.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  14. #38
    Registrerte brukere Dan Bay-Johansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Søgne, Vest-Agder
    Innlegg
    2.898
    Antall takk

    Standard

    Det med å ta av viskosevifta gir vannpumpa lengre levetid er vel i grunnen en ganske logisk tanke det. Er ikke mye kast det skal være i vifta før det begynner å ta på lagre og tettninger i pumpa.

    Så nå som du har fått el-vifte så har du vel strengt tatt ikke bruk for den andre...? Får jo samtidig mindre støy fra motoren vil jeg tro

    Men hvordan kjølingen vil fungere uten skal jeg ikke uttale meg om, kan jo være du må kjøre el-vifta på lavgir "hele" tiden da ??
    1976 Langførr med 6 på rekke !
    1977 Volvo 245 Turbo
    1990 Volvo 240 Stasj
    2013 VW Passat 4motion
    2004 Renault Trafic

  15. #39
    Registrerte brukere Tonytic sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Sør-Trøndelag, Stadsbygd
    Innlegg
    694
    Antall takk

    Standard

    har hørt det jeg også att man kan få lengre levetid på vannpumpa om man fjærner viskosevifta
    Volvo 850 2.0 Turbo X= 745 GLE

  16. #40
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Aha, så det er sånn det skal hjelpe på. Pumpa mi har no ein lekasje i pakningen sit på toppen av pumpa, men det har vore sopass lite at eg ikkje har brydd meg. Fyller på ein par gonger i året, mest om vinteren når pakningen krympar... Men på FK som skal få ein overhaling skal det tettast i alle retningar

    Viskosevifta ligg å kosar seg på gamlerommet mitt, og der skal den få vere Elvifta på fullt avgjer vel kanskje 2/3 av støyen til viskosevifta på fullt, så det er markbart det ja. Kjølingen fungerar no fint no, enda tempen fer opp å ned i alle retningar. Kan køyre på flata og motoren nermar seg raudt, kan køyre opp ein lang bakke og tempen stig berre litt... Og det med papplata framfor radiatoren. Men dei seier vel at om sommaren så treng ein kun vifta når ein køyrer i lange bakkar, drar tungt eller står i kø. Det vil tiden vise =)
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  17. #41
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard


    Biltema luftfilter som har stått der hur lenge som helst, nytt VOLVO attmed
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  18. #42
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av daain83 Vis post
    Det med å ta av viskosevifta gir vannpumpa lengre levetid er vel i grunnen en ganske logisk tanke det. Er ikke mye kast det skal være i vifta før det begynner å ta på lagre og tettninger i pumpa.
    Kan ikkje tru at dette skal ha mykje å seie, ja, det har litt å seie, det er klart. Men om ein ikkje har ubalanse i vifta, så bør det ikkje virke så mykje krefter på lageret heller. Det er nok veldig mykje krefter som virkar på lageret gjennom kilereima.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  19. #43
    Registrerte brukere Dan Bay-Johansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Søgne, Vest-Agder
    Innlegg
    2.898
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Kan ikkje tru at dette skal ha mykje å seie, ja, det har litt å seie, det er klart. Men om ein ikkje har ubalanse i vifta, så bør det ikkje virke så mykje krefter på lageret heller. Det er nok veldig mykje krefter som virkar på lageret gjennom kilereima.
    Sant det. Men er jo ikke akkurat noen uting å fjerne den skulle jeg mene =)
    1976 Langførr med 6 på rekke !
    1977 Volvo 245 Turbo
    1990 Volvo 240 Stasj
    2013 VW Passat 4motion
    2004 Renault Trafic

  20. #44
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    I og med at lykteviskarane mine har stått UNDER lykta heilt sidan eg kjøpte doningen så tok eg idag å fjerna både dei og slangane. Men korleis er den motoren festa, er det kun å løsne den store mutteren eller er det meir?








    31 mars er dette trekket å sjå på veg til Hamar og vil vere der heilt til 4 april...


    945' til kreket og. 98 B230FK M90 plommelilla
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  21. #45
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Hvordan funker ekstralysa? Fikk noen slike for litt siden men har ikke giddi og montert dem.

  22. #46
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av DieselDriver Vis post
    Hvordan funker ekstralysa? Fikk noen slike for litt siden men har ikke giddi og montert dem.
    Kven av dei? Hella Rallye 1000 eller 3000?
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  23. #47
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    De som sitter på 245.

  24. #48
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Vinstra
    Innlegg
    103
    Antall takk

    Standard

    Fin bil!
    kreket, haha! bra nickname!
    Mvh Ola

    1998 V70
    1994 Passat stv

  25. #49
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av DieselDriver Vis post
    De som sitter på 245.
    Er 3000 som eg monterte xenon i, lyser greitt, men som ein på bedre gardsdrift nemnte så har dei eit litt løge lysbilde med xenon. Må vere noko med utforminga av pæra og glaset som ikkje heilt passar ilag. Føler liksom at dei lyser meir opp nær, enn langt vekke. Men det er til gjengjeld veldig lyst og godt det du ser!

    Sitat Opprinnelig postet av VolvoOla Vis post
    Fin bil!
    kreket, haha! bra nickname!
    Danke schjøn

    Ja har kalla mor mi for kreket eit par år no, treng vel ikkje sei grunnen/ane xD
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  26. #50
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard



    Har de trua på dette Om du brukar fantasien litt så klarar du å sjå kva det er
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

Side 2 av 18 FørstFørst 1 2 3 4 12 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •