Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 331

Tråd: VolvoJenta86 sin 850 :) SOLGT.

Hybrid View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere VolvoJenta86 sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Segalstad, Oppland, Norway, Norway
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Trist å høre, skjønner deg godt men fortsatt trist :(

    Og vi skal ta en alvorsprat sånn ca ett år etter at den forlater deg, er nysgjerrig på om det "alle" tidligere 850 eiere sier stemmer
    Er desverre bare slik at man kommer til ett punkt der man tenker økonomisk og framover i livet:/ hadde jeg hatt råd så skulle jeg så gjerne beholdt den, for jaggu har den bilen vært gullet mitt. Hatt den i 5 år, og ikke akkurat hatt mye problemer nei! Så ja, tror jeg vet hva jeg kommer til å si i den alvorspraten 850 er og blir en jææævla god bil
    *Born to cruise volvo*

  2. #2
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av VolvoJenta86 Vis post
    Er desverre bare slik at man kommer til ett punkt der man tenker økonomisk og framover i livet:/ hadde jeg hatt råd så skulle jeg så gjerne beholdt den, for jaggu har den bilen vært gullet mitt. Hatt den i 5 år, og ikke akkurat hatt mye problemer nei! Så ja, tror jeg vet hva jeg kommer til å si i den alvorspraten 850 er og blir en jææævla god bil
    Må samstemme i mengden her. Jeg har kjørt uhorvelig mange 850er, og uansett hvor slarkete og jævlig de har vært, har det alltid vært følelsen av at dette er godt sammenskrudde biler, som i seg selv er det beste kompromisset mellom komfort, ytelse, kjøreglede og vedlikeholdsletthet jeg har opplevd.

    Jeg skal akseptere at du selger 850en, forutsatt at du lover å komme tilbake til Volvo senere i livet, fortrinnvis850?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •