Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Side 3 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 169

Tråd: Sammenkomst i Oslo/Akershus ?

  1. #51
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Rakk du å jobbe innimellom asså? Hehe. Godt du tar tak i saken Raymond!
    Dette høres jo veldig veldig lovende ut! Godt det er såpass hyggelige herremenn å få tak på.

    Anslagsvis tror jeg det kommer til å ligge mellom 10-50 biler, om vi har det 1 gang i mnd. Vi har jo prøvd slike "Høsttreff" og "vårtreff" tidligere, og det har jo kommet endel da, men mtp at dette blir ganske "regelmessig", kan det fort hende det er litt opp og ned. Så å legge seg mellom 10 og 50 biler tror jeg er realistisk.

    Håper virkelig dette går bra. Og syns vi burde sette "rules of conduct" (altså regler for "oppførsel") der vi sier klart ifra at vi ikke vil ha burning, sladding, og unødvendig høy musikk på treffene. Hvem vet, kanskje vi en gang til sommeren får dratt igang noe "DB-drag", om det er endel som har bygd anlegg. Ser for meg gode muligheter for promotering av klubben om vi allierer oss med Bilia. De har vel slike "prøvedager" på bilene sine om sommeren? Der hadde det jo vært knall å fått et "treff" og stilt ut endel av våre egne biler, under et banner. Er jo ikke bare gamle biler her, og det er muligheter for at andre har lyst til å dele på kunnskapsnivået her på forumet.

    Om ikke jeg sikter litt høyt, da.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  2. #52
    A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    VCCN medlemsnummer
    2931
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    det som hadde vært greit før mailen til QPark blir sendt er jo å sette opp "rules of conduct" for å vise dem at vi vil ha et særriøst treff der vi bare prater
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  3. #53
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    helt enig, å ha et slags manifest, der alle deltagere oppfører seg etter det. kanskje til og med si at hvis det skulle forekomme burning eller andre ulovligheter, at vi er villig til å hjelpe til med å finne ut hvem som gjorde det.

    noen andre som har noe å tilføye før jeg sender mailen? kommer til å prøve å sende mailen i løpet av helga, så den er inne før kontortid på mandag.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  4. #54
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Vi kan prøve å lage en litten liste/avtale, men da foreslår jeg at vi kommer med forslag alle mann.

    Regner med alle er enige i at man kan la være å måtte burne og "vise seg frem" på en slik dag? Fremme klubben som en seriøs klubb og ikke som en fjortissklubb?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  5. #55
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Fy faen jeg skal spinne og herje! Woohoo, burnehjul here i come!
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  6. #56
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    en liten liste hadde vært smart, jeg kan sette sammen noe, og så kan folk legge til punkter ettersom folk vil.

    keen på å ta en kaffe idag, joakim? eller er du altfor opptapp med avkommet?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  7. #57
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Dette er bare et forslag, jeg har selvfølgelig ikke autoriitet til å kunne utestenge folk, eller at dette er noe som faktisk vil skje, men det er, etter min mening, et forholdsvis effektivt virkemiddel. Jeg synes og at vi burde si oss behjelpelige i forhold til politiet, skulle noe ulovlig skje, slik at vi er på godfot med alle, i tilfelle noen skulle ha noe imot det.

    I samme slengen kan det jo muligens være en ting for alle som dukker opp, å ha en kopi av ordensreglene med sge i bilen, da underskrevet med navn og evt regirstreringsnr på bilen, så det fremstår så seriøst som mulig, skulle politiet dukke opp.

    Jeg vet noe av det virker veldig pretensiøst, men dette er bare et forslag.
    -------------------------------------------------------------------------

    Regler for Oppførsel ved møte i Volvo Car Club Norway

    Spesifikt for Oslo/Akershus

    Dette gjelder planlagte, tillatte møter i VCCN, på en fastsatt plass, i henhold til tillatelse fått av eventuell grunneier.

    VCCN er en seriøs klubb for bilinteresserte, og ønsker å fremstå som lovlydige, seriøse mennesker. Medlemmene er ikke ute etter å plage noen, hverken på veien eller i nærheten av en treffplass, derfor er disse reglene utformet. Ved brudd på reglene, eksempelvis "burning", tar ikke VCCN ansvar for handlingen, men vil være behjelpelig til å finne ut hvem som utførte det, i forhold til Politiet eller grunneier. Vi ønsker å ha en plass der vi kan treffes på jevnlig basis, og er ute etter et sunt forhold til treffplassens naboer og forbipasserende.

    1) Såkalt "burning", altså hjulspinn med følgende støy, røyk, lukt og merker i veidekke, er ikke godtatt på et VCCN-treff.

    2) Unødvendig høy musikk, som kan være sjenerende for naboer og forbipasserende, er ikke godtatt på et VCCN-treff.

    3) Unødvendig bruk av lyseffekter (les: fjernlys, strober, og annet sjenerende lys) er ikke godtatt på et VCCN-treff.

    4) Inntak av alkohol eller rusmidler som ikke hører sammen med bil og bilkjøring, er ikke godtatt på et VCCN-treff.

    5) Vold, hærverk, ramponering osv, all ulovlig aktivitet og oppførsel, er ikke godtatt på et VCCN-treff.

    6) En kopi av ordensreglene, med underskrift og kjennemerke på det kjøretøyet medlemmet velger å dukke opp i, skal være med på oppmøte, for å identifisere vedkommende som et seriøst, lovlydig medlem av VCCN.

    Brudd på reglene resulterer i bortvisning fra området innenfor den begrensede autoritet VCCN har, alternativt tilkalles politiet. Ved gjentatte brudd på VCCNs Regler, kan det resultere i utestenging fra klubben, midlertidig eller permanent.

    Ved oppmøte, godtar det enkelte medlemmet reglene, og innser at dette er en bindende kontrakt mellom det enkelte medlemmet og VCCN.


    Navn (blokkbokstaver)
    ---------------------

    Underskrift:
    ---------------------

    Kjennemerke på kjøretøy:
    ------------------------


    -----------------------------------------------------------------------
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  8. #58
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Eller bare stå på en random parkeringsplass å droppe nazi-reglene?
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  9. #59
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    jaja, men det virket som at hvertfall noen hadde ønske om et litt mer seriøst møte. dette var kun et forslag, hvis du ikke vil ha et fast sted å møtes en gang i måneden, foreksempel, er det ingen som tvinger deg, Henrik.

    Og det er jo like greit å innse det, hvis vi har et fast møtested, eller møtes i det hele tatt, og noen idioter burner, drekker og plager omgivelsene, er det noe som kun vil føre til at vi IKKE kan ha et sånt arrangement. Politiet i Lillestrøm er hvertfall ganske hissige på gummi i veien.

    Og jeg synes ikke noen av de reglene var for drøye? Det meste går jo kun på å ha et greit forhold til norsk lov og omgivelsene våre. Jeg kan se den med at alle skal ha med seg en kopi av reglene, men utover det burde ikke dette være vanskelig å innrette seg etter.
    Sist endret av mrstfu; 25/09/10 kl 09:34
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  10. #60
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Det innlegget over med at jeg skal spinne og herje, var ironi. Men er jo bare å stille opp på det lokale råne stedet. Hvis det ikke er plass i Lillestrøm så har vi det i Kongsberg
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  11. #61
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    sorry, men jeg orker ikke kjøre til kongsberg ass. det virker bare som at vi (hvertfall en del) ønsker en fast treffplass, så lenge vi ikke kolliderer med arrangement på Åråsen, synes jeg den plassen er helt kurant.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  12. #62
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    helt enig raymond. syns dette er langt fra naziregler. Det går kun på at vi ikke skal være til sjenanse for noen, da vår interesse er meget svartmalt fra før. Er jo også bare ren folkeskikk å ikke spille musikk for hele området. Slikt får den skakkjørte russen ta seg av.
    Burning er jo også forbudt og førerkortamputerende, så om noen absolutt må burne får de ta det på vei til eller fra. Dessuten er det ikke veldig imponerende med stillestående spoling heller.

    Det skulle jeg gjerne gjort raymond, men jeg må i verkstedet og få lakkert no drit. Du kan jo komme dit om du vil juge litt?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  13. #63
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skedsmokorset, akershus
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    synes dette høres bra ut jeg. at dette faktisk kan gå igjennom har jeg trua på

  14. #64
    A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    VCCN medlemsnummer
    2931
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    de reglene syns jeg ser bra ut, men overaska over at ingen i styret har kommet å komentert noe nå i det siste sånn at det blir gitt klar signal for det.
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  15. #65
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    helt enig, Finstad, hadde vært fint med noe slags godkjenning fra styret her, så jeg føler meg litt mer offisiell

    har liksom følt jeg utgir meg for noe jeg ikke er når jeg sier jeg "ringer på vegne av VCCN".

    det jeg kunne tenkt meg er en regelliste utarbeidet av styret, som godt kan gjelde alle slike treff over hele landet, slik at hvis noen velger å ha en sammenkomst, og samtidig presentere seg som medlemmer av VCCN, så ka de følge det reglementet, og gjerne ha en kopi i bilen. det blir jo selvfølgelig for drøyt KREVE dette, da det er vanskelig å kontrollere, men hadde antakeligvis bidratt til at vi virker litt mer seriøse i forhold til politi og samfunnet rundt oss.

    Den lista jeg "utarbeidet" må jo selvfølgelig inneholde hvilken treffplass det er snakk om, og en underskrift eller kontaktinformasjon til vedkommende som har gitt oss klarsignal. hvis ikke er det jo ikke noe problem for oss å forfalske en tillatelse.


    har trua på dette, trur det kan være noe i det.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  16. #66
    A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    VCCN medlemsnummer
    2931
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    en ting som kan stå i reglene i stedet for å kreve at medlemmene har det i bilen er at alle medlemmene oppfordres til å ha reglene i bilen for at klubben skal framstå litt mere særriøs
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  17. #67
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Enig, Finstad. Bra karer, fortsett med sånne konstruktive innlegg og forslag. Hadde vært gøy å få til dette!
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  18. #68
    Registrerte brukere Bear sin avatar
    Medlem siden
    12. jan. 2010
    Sted
    Nes i Akershus
    Innlegg
    355
    Antall takk

    Standard

    gleder meg til første treff, all creds til de som står på for å få til detta

  19. #69
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    creds driter jeg i, har du penger?


    hehe, har sendt mail til QPark, kan legge ut en kopi her. Det hadde jo vært fint om styret hadde gitt sitt samtykke til dette prosjektet, for å si det sånn, men skulle ikke tru det er noe problem, bare vi faktisk oppfører oss.

    mailen kommer ut om ikke lenge.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  20. #70
    Registrerte brukere SkjenneM sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    Asker
    Innlegg
    388
    Antall takk

    Standard

    er det lenge til det kommer en bestemt liste over mulige locations? hadde vært fint å fått til en avstemning
    -Martin Skjennem
    -Volvo 850 R 96'
    -Oslo

  21. #71
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Tror vi prøver på Åråsen først, også får vi se hvordan det går.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  22. #72
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Tror vi prøver på Åråsen først, også får vi se hvordan det går.
    trur det er smart, ettersom langt ifra alle er innom denne tråden, eller i det hele tatt klar over tiltaket. Hvordan vi sprer nyhetene hvis vi skulle fått tillatelse, er en annen sak, men det tar vi da.

    Mailen er som sagt sendt, blei litt borte i matlaging og klesvask, men her er den i sin helhet


    ---------------------------------------------------------------------------------


    Heisann, mitt navn er Raymond Lysaker, jeg skriver på vegne av Volvo Car Club Norway (VCCN), spesifikt avdelingen i Oslo/Akershus. VCCN er en landsdekkende klubb for Volvoentusiaster, med over to tusen individer registrert. Jeg har ikke tilgang på de eksakte tallene, men i Oslo og Akershus er vi rundt 150 medlemmer, hvorav rundt 50 aktive.

    Vi er en gruppe bilentusiaster som i en lengre periode har lett etter et sted å kunne møtes for en bilprat, og vi kom da ganske fort i tankene på parkeringen bak Volvo/Bilia ved Åråsen Stadion i Lillestrøm. Etter en lang telefonjakt, fikk jeg høre av daglig leder på Bilia, Håkon Måland, at dere drifter denne parkeringsplassen. Er dette tilfelle? Vi er nemlig ute etter en plass å stå på, med tillatelse fra grunneier / driftsansvarlig for parkeringsplassen.

    Det vi er ute etter er et fredelig og sunt forhold til naboer og forbipasserende, uansett hvor vi mått havne. Vi er ikke ute etter å plage noen, vi er heller ute etter å ta en hyggelig prat med likesinnede, og da ryktet vårt er ganske svartmalt allerede, vi blir jo ofte sett på som "rånere", er tilbudene og mulighetene våre få, og svært begrenset. Vi kunne selvfølgelig bare dukket opp og tatt oss til rette, men vi er som sagt ute etter å bli tatt seriøst og å ha et sunt forhold til grunneier/drifter. Vil presisere at dette ikke er et såkalt "streetmeet" der ungdom i bil generelt møtes for å "råne", for å bruke det uttrykket.

    Vi har hatt mye intern snakk om dette, og da vi ønsker å bli tatt så seriøst som mulig, har vi blitt enige om en del regler vi skal følge, skulle vi fått tillatelse til å bruke plassen. Dette er regler vi kommer til å følge uansett hvor vi havner.



    1) Såkalt "burning", altså hjulspinn med følgende støy, røyk, lukt og merker i veidekke, er ikke godtatt på et VCCN-treff.

    2) Unødvendig høy musikk, som kan være sjenerende for naboer og forbipasserende, er ikke godtatt på et VCCN-treff.

    3) Unødvendig bruk av lyseffekter, fjernlys, strober, og annet sjenerende lys er ikke godtatt på et VCCN-treff.

    4) Inntak av alkohol eller rusmidler som ikke hører sammen med bil og bilkjøring, er ikke godtatt på et VCCN-treff.

    5) Vold, hærverk, ramponering osv, all ulovlig aktivitet og oppførsel, er ikke godtatt på et VCCN-treff.



    Skulle noen av deltagerene på et slikt treff bryte reglene, vil vi innenfor den begrensede autoriteten vi har, be vedkommende slutte med det, evt fjerne seg fra treffet. Skulle det forekomme lovbrudd, av noe slag, vil vi gjerne hjelpe politiet på alle mulige måter, da vi ønsker å bli tatt seriøst også av politiet, slik at de blir vant til et fast treffsted for klubben vår.

    Av erfaring fra tidligere treff av samme type, har vi funnet ut at vi får størst oppmøte ved en noenlunde fast dato en gang i måneden. Dette er enda ikke en dato vi har satt, vi ser for oss at den muligens blir litt fleksibel, da vi i utgangspunktet har sett for oss en dag fra mandag til torsdag, litt utpå kvelden, mellom 18.00 og 20.00 en gang, slik at vi for eksempel har en stående avtale om siste onsdag hver måned, eller lignende. Vi vil selvfølgelig undersøke om det er arrangementer på Åråsen, slik at vårt treff ikke kommer i konflikt med noe annet. Vi har snakket om antallet biler som kan komme til å dukke opp, og kommet frem til at tallet kan variere mellom 10-50 biler. At det dukker opp 50 biler er vel heller sjeldent, da det som regel er noen som har planer eller ikke har mulighet, men vi ekskluderer ikke muligheten.

    Kan legge til at samtlige jeg snakket med i prosessen ved å finne driftsansvarlig for denne parkeringsplassen, blant annet Owe Halvorsen hos Advokatfirmaet Owe Halvorsen & Co og daglig leder på Bilia Håkon Måland, virket veldig positive til tiltaket, sistnevnte ba meg føre videre at han hadde gitt tillatelse til tiltaket, hadde han hatt muligheten.


    Jeg håper vi kan komme frem til en avtale, og en representant fra dere er selvfølgelig velkommen til å komme innom og kontrollere, evt delta i møtet, skulle det være ønskelig. Planen er å holde dette som et rent Volvotreff, men vi skal kunne gjøre et unntak for driftsansvarlig for treffplassen, skulle vi få tillatelse til å stå der. :-D

    Håper på raskt svar, med vennlig hilsen




    Raymond Lysaker


    -----------------------------------------------------------------------------------
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  23. #73
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Bra skrevet, Raymond. Får håpe noen av "de store gutta" kommer innom og sier hva de syns om saken snart.

    Håper Q-park har et hyggelig svar.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  24. #74
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    takker, Pølsa

    Håper QPark har et hyggelig svar ja, jeg har aldri hatt noe annet enn tull (les: små gule remser med regning på under vindusviskeren) med dem. Det jeg kom til å tenke på, hvordan er det mulig å melke dette med tanke på presse? Er det noe å hente på å få en liten artikkel i RB foreksempel? Kan jo dra nye medlemmer til VCCN, bare vi ikke gir inntrykket av at det er "free-for-all"treff.

    Kan jo hende en eller annen stiv kar i dress vil ha bildet sitt på trykk sammen med en bråte bra Volvoer


    sender en PM til gaupe ang styrets velsignelse.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  25. #75
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Da bør vi avtale så det kommer litt folk, og ikke bare er 5-6 biler der om det skal inn i RB..

    Kanskje Bilia/Volvo Norge kunne hatt interesse i det.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

Side 3 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •