Looking good :)
Bare et lite spm, har du godkjent bilen din med senkesett? Får vel ikke godkjent coilovers?
Printable View
Looking good :)
Bare et lite spm, har du godkjent bilen din med senkesett? Får vel ikke godkjent coilovers?
Takk :). Er nok ikke mulig å godkjenne med coiloverene uten en tur til TUV i Tyskland og en lang papirmølle dessverre. Men det kunne nok blitt godkjent hvis man hadde fått dokumentasjon på fjærene. Det er hvertfall ikke noe i veien med karakteristikken etter hva jeg kan dømme i forhold til original fjør.
Så litt bedre ut nå ja, Christian. :)
http://www.chrml.net/media/bil/proje.../DSC04026T.JPG
ser at du har sykt mye mer plass til alt i motorrommet ditt siden du har ac, kompressorhuset mitt kommer ca 15 cm unna radiatoren! (:O), trur akkurat jeg klarer å få på luftfilterslangen min der, samt må finne ei løsning på icn min å, må antageligvis ha 2 stk 90 før å få trykklufta inn i den or acn. aha, er det slik at icn din står lengre inn en på biler uten ac? skal få slengt ut noen bilder av byttet mitt straks
Gjorde seg med nye fjærer gitt ;)
Fin høyde på bilen nå :D
Må bare spørre og mase litt til jeg, hva gjorde du med oljereturen ved flensen på turboen? For å feste slangen du laget i..
Aner ikke hvordan ml gjorde dette. men kjøp deg et gjengesett og gjeng opp returen på turbon. kjøp en slange med "skrue" i den ene enden og skru den fast med noe kobber skive imellom.
Gjenge opp et firkanta hull? :p
Hmm... demontere eksos, grenrør og turbo for å borre et firkanta hull rundt? Nei da gjør jeg det heller på vanlig vis (slik som chrml gjorde)
Regnet med du hadde turboen demontert hehe.
Tror han sveiste noe ala AN kobling fast på flensen til oljereturen.
Gjorde det sånn:
http://www.chrml.net/media/bil/proje.../IMG_5632T.JPG
Altså sveiset flensen jeg kjøpte fra Tess rett på flensen som skrus fast med pakning imellom på turboen.
du har så mye tap i den harde bøyen der ml :D
Se der ja :D
info på denne flensen? Gjenger og innvendig diameter?
Hvor stor bøy er det på slangen som du skrur på flensen?
Vi hadde ikke sånn DP på aiden grenrørene vi har testa. men mulig wg var / ble plassert annerledes på de.
Er en 90 grader på slangen der den er skrudd på flensen. Flensen er bare en vanlig flens med en eller annen form for tommegjenger jeg ikke husker, tipper det var 1/8". Kjøpte flensen fra KL-Racing.
Haha, faktisk ikke gått det eller med presspassning mot alt som er :p. Bortsett fra en da som får plass til 6" overalt uansett :D.
Hvor kjøpte du strømper til å legge kabler i? (motorrom)
Fin bil, men likte best under panseret :)