Holde på plass formene vell?
Sent from my GT-I9300 not using Tapatalk 2
Printable View
Bsbildeler får skrive "produktet trenger kraftig modifisering og 10 timer med symaskin for å passe bilen".
Sendt fra min Note II
Ja, passformen var ikke helt det store. Skal se litt nå hva jeg får gjort med den. Fikk klarsignal til å modfisere litt på den, så det blir nok gjort i løpet av helgen :)
Fett! Jeg har trua, liten runde med symaskinen til mor så er den strøken!
Du aner ikke hvor pro symaskin mamma har! Touchscreen med fargeskjerm og greier! Kan ikke bli annet enn bra! :) Satser på å få modifisert den litt på søndag! :) Nå tar jeg HELG! :)
Nå må jeg jobbe litt med meg selv for å like bilen din igjen.. I mine øyner er panser-bh noe som bare svært ytterst få tyske biler kler, med det riktige stuket..
Men hey, det var mine to øyner som snakket!:p får vertfall håpe du fikser en perfect fit form!:)
Jeg skal ikke ha det på permanent! Kun når jeg kjører til treff osv for å slippe steinsprut.
Det skal du ikke. Ikke hør på de. La den være på. På tide at noe tørr:p
enig med Martin her. blir fett om du får perfekt passform på den å fjerner det foran grillen ;)
ødla hele stuket! hvorfor ikke heller dippe det da?
panser bh passer overhode ikke på volvo syns jeg. helt greit på hitlerbrakker, men volvo nei..
Du kjørte ikke tilfeldighvis gjennom Gol i dag? Så en bil som var mistenkelig lik din litt øst for gol sentrum..
Gjorde ikke det nei :) Denne har ikke vært utenfor garasjeporten på 2 uker i dag den :)
Skal innrømme at lysten på nye hjul også er i tankefasen :) Har lyst på noe som ingen andre har, evnt. 18" :) Hmm.... :) Må uansett ha bilen på hjulstillingskontroll, samt få på den noen nye dekk. :) Nå stemmer det ikke helt foran der :) Har enda ikke fått sargene mine som jeg bestilte i april....
angående nye felger - odysseus er fete synes jeg ;)
Nå som du har tatt steget til panser BH, så er det vel ikke stort annet enn BBS eller andre klassiske felger som gjelder. Samt å slippe den så langt ned den går!
Jada, det er greie hjul det, men det er mye annet som jeg også tror kunne kledd denne bilen :) Noe litt utenom det vanlige er aldri feil :) Tenkte tanken av noen 19" Lenso BSX også, men vet ikke helt enda. Liker R-felgene mine også, men forandring fryder. Felger gjør liksom så utrolig mye med en bil! :) Samtidig liker jeg det "sportslige" stuket den har nå. Så det blir litt av en avveining det der. :) Heldigvis er alt sånt reverserbart :)
Ser Parts&Retards selger noen som er helt like, som lagerføres i helt opp til 19" :) Det frister! Litt mer senk, samt blankpolerte BBS-RS! Det tror jeg den hadde kledd :)
18" ekte BBS RS blir du lovlig blakk av ihvertfall! Hva med Fifteen52 Tarmac? Evt BBS Ch med overgangsspacere, ligger for det meste noen sett på blocket.se til OK pris. Har alltid hatt det for meg at 850 kler BBS Ch.
BBS RS på en 850 er ihvertfall helt bak mål. Da kan du like gjerne kjøre på stålfelger.
Tror det er en lyst på tysk bil som skinner gjennom her, Daniel? :p BBS RS og panser-bh? ;)
Ikke noen lyst på noen tysk bil :p Det hadde jeg 2 uker i fjor våres, så var det over :) Men er vel mest det at jeg er lei av å ha det samme som alle andre :) Det hagler inn i innboksen angående hvite R-felger: Hvor får man kjøpt? Hvor mye gav du? Sånne vil jeg ha osv osv. Er liksom ikke like kult lenger når folk sender meg bilde på Facebook og sier "Hei, jeg kopierte bilen din! :) Hva synes du? :)
Ikke det at de er helt like, men R-felger er jo ikke akkurat sjeldent :) Da gjelder det å åpne øynene, å se hva en kan få til med enkle grep, for å få noe som få andre har! :) Finnes jo ufattelig mye tøft der ute av hjul, og blir jeg missfornøyd er det jo bare å slenge på R-felgene igjen! :)
Da må en tenke nytt :p
Det er akkurat der du tar feil. ;) Gjelder å se mulighetene, og ikke bare begrensningene ;)
Det er lov til å gå utenfor boksen med en Volvo også. ;) Se på de nye modellene, hvor fine de kan bli med litt småtteri ;) Volvo er ferd med å bli noe nytt, og det er en positiv utvikling :)
Det er lov til å gjøre andre ting med en 850 enn å sette på senkefjærer, R-felger og R-fanger. Bare et utradisjonelt fargevalg på en felg eller motor er nok til at det ikke blir som hos alle andre. Husker du hvor skeptiske folk ble da jeg sa jeg skulle ha hvit og gullfarget motor? ;) Har utelukkende fått skryt for det i ettertid. Samme med de hvite R-felgene som jeg ble slaktet for da jeg foreslo det. Nå er det maange som vil ha det fordi de har sett det på min bil. :)
Det gjelder som sagt bare å legge et lite personlig preg på det, uten at det blir juggel :) Bare se på andersg sin 940 f. eks. Den skiller seg ut den! Anders har turt å gjøre ting med den bilen som mange her inne aldri hadde turt tenke tanken av. Hva skjer da? Jo den får MASSE positiv oppmerksomhet! :) Ingen har noe stygt å si om den, fordi den er unik. Hvor kjedelig er det ikke å gå rundt på et treff hvor alle bilene er like? :) Det må være lov å åpne øynene å gjøre ting litt unikt uten at folk skal være så sykt konservative! :)
Ta en titt her du. ;)
Når du har fått de rene legger du på en voks eller forselger så er det lettere å holde de rene. Anbefaler Swissvax Autobahn. 50ml av denne holder lenge.
Har du ektremt skittende felger så kan du bruke bla. en av disse Autowheel, Rim7, P21S powergel eller IronX. For å fjerne asfalt bruker du Prickbort. Det meste står i guiden jeg linker til.
Stiller meg litt bak Christian. RS'ene, og eventuelle replikaer, kler biler med mer klassisk utseende veldig godt. Men syns det passer dårlig på mer "moderne" biler.
Hva med f.eks Rotiform NUE eller noe? Er litt hipster-felg det og, men skal en skille seg ut så er det vel vanskelig å unngå :p Har ikke sett de på noen Volvo jeg iallfall, tror de kunne blitt fine på din.
De hvite hjulene er ikke vanskelig å holde rene, det er mer det at du ser alt av veistøv, bremsestøv og alt annet. Har SW Autobahn på min, og de er lette å få rene igjen, bortsett fra at de blir fort støvete igjen :)
Jeg har det kun fordi dette ikke er en bruksbil :p Hadde ikke falt meg inn på en bruksbil. Da hadde jeg nok blitt mentalt syk :p Vasker jo denne etter hver tur, og hvis jeg skulle gjort det på bruksbilen, så hadde livet blitt ute på plassen sammen med høyttrykksvaskeren :p
Som nevnt tidligere i tråden, BBS CH!
Bbs ch eller som nevnt Daniel, fifteen52 tarmac ser bølle ut.
Hvite R felger er rett å slett nydelig! Pen bil :)
Om du ikke går for noen av de nevnte, kunne jeg virkelig tenke meg å se 18" Zito Navarro på en 850. Kanskje ikke det største spranger fra Pegasus, som er "enda en" femeiket felg, men svarte bananer å deilige Navarro er. Mener Anders hadde de på V60en sin på Tyrigrava for et par år siden.
Eller var det en annen? Går litt surr i alle Andersene som er på forumet her.