Opprinnelig postet av
eMTea
MS er jo et DIY sprut, enten man kjøper det ferdig loddet eller i KIT. Uansett, med et billig sprut, som dekker et så stort spenn av sensorer/triggermønster og motortyper, så for å holde kostnadene nede, nødt til å bli litt lokale modifikasjoner for at det passer i "din bil"
Nå har jo MS3 en mye bedre prosessor enn 1 og 2. Og for dem som ønsker noe heftig "out of the box" så er MS3PRO nettop kommet på markedet, og de kretsene som folk hadde problemer med, er nå erstattet med dyrere kretser som har mye bedre mottak av triggersignal o.l.
MS3 kommer i en vanntett boks, med nye vanntette kontakter, og eneste grunnen til at sluttbrukeren skulle få behov for å gjøre noe arbeid inni den boksen, er for å bytte batteri på realtime klokken. Prisen er mye over dobbelt av std MS, $1199, men fortsatt er det billig, hvis du prøver å finne konkurrenter med så mange muligheter, så vil du se at det ikke er så lett å få til..
Jeg for min det har hatt litt barnesykdommer under igangsetting av mitt MS3 sprut, i en A4 1.8tq, men alle feilene har jeg selv vært skyld i.
- Magnar Tharaldsen, Tapatalk@iPhone -