Vis full versjon : Motor og gir
Sider :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
- Stempel fra B230K brukes til turbo/like som turbostempel i FT/FK? (2 svar)
- Bytte gummiputer motor? FK (0 svar)
- Rett girolje til M47? (6 svar)
- B230F bruker MYE bensin og ryker svart (3 svar)
- Slakk kulelagerturbo...? (0 svar)
- elservo? (2 svar)
- Orginal topp pakkning (4 svar)
- Chip til Volvo 940 med B204FT (1 svar)
- Enkel trim av 850 T5 2.0 (0 svar)
- Bytte oljetur til turbo (11 svar)
- Dårlig drag i 940 turbo diesel (2 svar)
- Topp pakning b230fk (6 svar)
- walbro pumpe (1 svar)
- Oljeanbefaling til XC90 D5? (4 svar)
- Oljenivå på automat (2 svar)
- Blande kjølevæske Hjelp ??? (3 svar)
- hjelp! m90 kasse! (3 svar)
- B20 92 borring (5 svar)
- Tåler B230F at reg.reim ryker? (7 svar)
- erfaring med racing motor oljer?? (2 svar)
- Pussig skrue på eksoshus (2 svar)
- alvorlig tikking. hjelp? (1 svar)
- 3 toms lmm (0 svar)
- Hvor får man tak i Volvo fickdata? (12 svar)
- B230 ET Ladetrykk og fuel. (3 svar)
- Turbostempel til 2,5 sekkser (B6254) ?? (7 svar)
- Garrett turbo (9 svar)
- Vekt på motorer? (7 svar)
- Hva betyr feilkode 1-1-2 LH 2.4 (2 svar)
- Volvo penta veiver. (2 svar)
- Hvilken Tps på electromotive??? (1 svar)
- B230ft bensinfilter hjelp! (0 svar)
- 3" amm (0 svar)
- Penta veiv, hvilke råder og stempler (4 svar)
- gruppe a turbo (12 svar)
- innmat til b21et (6 svar)
- Clutch D24 (8 svar)
- Slavesylindre (2 svar)
- Vibrasjoner ved tung belasting (13 svar)
- hjelp meg med mitt prosjekt? weber turbo! (1 svar)
- Bytte turtallsperre 940 (2 svar)
- Regreim 16v (4 svar)
- hvordan få tidligere ladetrykk på 16v (5 svar)
- Feilkode 1-1-3 "Insprutningsventil fel" Hva betyr det? LH2.4 (7 svar)
- Plages med for mye suppe, (4 svar)
- Volvo 940 drukner på tomgang/går for fet (0 svar)
- hvor kjøper eg billigest forsterka trykk og lamell plate? (2 svar)
- Justerbart kamdrev - noe å ha? (1 svar)
- Hvilken h råder stempler til t5r motor... (14 svar)
- Bytte ut B230F med B230FK (3 svar)
- Kompresjonstrykk b230fk (6 svar)
- trenger litt hjelp med zf kassa (10 svar)
- B230FK blir kaldere ved lav belasting og i nedoverbakker (2 svar)
- b5254 overhaling (6 svar)
- Denne oljen anbefalt? (6 svar)
- D24 for Volvo 240 (3 svar)
- Er dette en ekte Holset ? (1 svar)
- Råd om olje på B230 16v Turbo 400hk (1 svar)
- Clutch slurer, lurer på hvorfor! (7 svar)
- Dumpventil på FK (4 svar)
- 940 b230fk bortimot 300hk oppsett (1 svar)
- Manuell på b6304 oppsett (1 svar)
- Dyser spørsmål (14 svar)
- Katalisator og sprak-cut? (0 svar)
- Volvo 240 turbo mister turbotrykket på turtall (2 svar)
- Plages med ZF på rødblokk [problem funnet] (22 svar)
- Evap ventil (1 svar)
- Noen som har grenrør til salgs? :) (0 svar)
- Clutch som lukter svidd kretskort? (3 svar)
- Spakstell til zf (11 svar)
- Lager til M90 girkasse (24 svar)
- bærelager b19 (4 svar)
- Chip til 16v turbo (3 svar)
- Bmw zf olje? (3 svar)
- Oljespørsmål 10-50 evnt 10-60 på 850 R (0 svar)
- Vann til turbo b230fk. Er det trykk, eller må vannet renne "fritt"? (7 svar)
- valg av Blokk (36 svar)
- B230FK drukner på tunggang (0 svar)
- turbo til 230ft (1 svar)
- B6304s og b6254f topp, forskjell. (3 svar)
- Hvilken holset turbo er dette? (1 svar)
- Custom enkelmasse 6,5kg svinghjul og M90 (12 svar)
- Nullstille adapsjonen til motorstyrenhet (15 svar)
- Girkasse travers automat og manuell 960 (3 svar)
- Turbotrykk volvo 850 (1 svar)
- Grenrør (1 svar)
- Problem med M90 m/forsterka trykkplate (3 svar)
- Har det noe for seg at justere opp bensintrykket når man kjører på lavt turbotrykk? (0 svar)
- Oljekjøler? (1 svar)
- Samme splines på 850, og m90 clutch? (1 svar)
- Er det et must med oppjustert bensintrykk på 300 oppsett? (11 svar)
- hvordan utveksling på 84 mod 240 automat bakaksel ?? (12 svar)
- Tenker å friske opp min B230fk (8 svar)
- ventil klaring på A-motor (3 svar)
- valg av toppakning på b230fk med "300" oppsett (4 svar)
- Enkelmasse svinghjulsbolter (0 svar)
- Fornuftig "forvaltning" av automatgirkassa på XC90? (7 svar)
- Mellomaksler - lengde, 200, 700, 900 (2 svar)
- Justering av gassarturbo - 240 (5 svar)
- garrett trim 60 large (1 svar)
- Originale FK dyser uten formotstand? (6 svar)
- V70 atuomat til manuell HJELP (34 svar)
- Turbo blir rød ved normal kjøring. b230ft (fk turbo) Feil tenning. (LØST) :) (16 svar)
- noen som har en god olje og anbefale på trimma 230e motor (3 svar)
- hvor langt holder 968dysene? 4"lmm (8 svar)
- trykk plate (1 svar)
- B20 remhjul mm/tommer motor. (3 svar)
- Hvilken clutch M90 Diesel (1 svar)
- Hvem selger dyser? (4 svar)
- B21ET blokk med slitekant og stygge sylindre, hone eller må det borres? (1 svar)
- Lage til extern wg. (4 svar)
- Remappe ECU selv? (6 svar)
- Tips og råd ved valg av utveksling (9 svar)
- 110 oktan på b230 (7 svar)
- Utforing av clutcharm og hvilken lamell M90 med enkelmassesvinghjul ? (3 svar)
- Chippe bort EGR og Startsperre på B230FK (11 svar)
- Størrelse på fk-dyser (1 svar)
- tåler volvo 240 automatkassa turbomotor ? (17 svar)
- B6304F feilkode 1-1-3 og 1-1-5. Feilkoder borte, motoren går! (50 svar)
- Trøbbel med 3" LMM (4 svar)
- BEE-R Rev limiter på 5 sylindring.. (0 svar)
- B20 med su (1 svar)
- Årsmodell for forandring på B230? (5 svar)
- fin eller grov splines på m45n min ?? (5 svar)
- Gå over til 2.5" eksos (3 svar)
- Pakning til org. oljeretur. (3 svar)
- dreing av 16v stempler (1 svar)
- How to: dump ventil FK?? (9 svar)
- Hvor kan man få kjøpt bakpotte med 3" inn og 4,5"/115mm ut? (5 svar)
- Uvanlig bøy på bladene på eksos turbin hjul garret t03/t04 (4 svar)
- Spørsmål ang clutch b230fk med M90 (3 svar)
- etter montering av turbo B230FB (2 svar)
- 016 lmm på 300 hk (5 svar)
- 300 hk kitt (0 svar)
- B230FK Går ikke skikkelig, snart prøvd alt!? (5 svar)
- Mellomaksling volvo 740 (2 svar)
- 940 Grenrør (3 svar)
- Klokke på bensintilførselsslange b230fk (7 svar)
- høy tomgang, og treig ned fra turtall B230FK (3 svar)
- billig å enkel trim av b230. noen som har noen bra tips ? (1 svar)
- B5254 T2 motor (1 svar)
- vann kobling til turbo. 240 B230FK (2 svar)
- M90 mellomaksel spm (2 svar)
- Blokkmontert fordeler og 16v topp (13 svar)
- Trigger lh2.4 (5 svar)
- Bensinproblem volvo 740! (4 svar)
- Clutch spm..... Igjen (6 svar)
- hva slags tikking er dette? (3 svar)
- 530 ventilfjær/brikker Hjelp!! (2 svar)
- Forskjell på B230E og B200E? (9 svar)
- Ny turbo til B230FK (4 svar)
- spiller det noen rolle hvilken side stikkakslingene sitter? (5 svar)
- Pyramidering spørsmål. (3 svar)
- Pentaveiv til B230FT (0 svar)
- M90 og tredjegir (9 svar)
- Hvilken turbo er dette? (13 svar)
- Servopumpe fester (6 svar)
- T-kam på B230F motor??? (8 svar)
- B230fk ryker og låser seg (0 svar)
- 4 Puck kløtsj til M90? (7 svar)
- Chip, lmm og dyser til 300 oppsett? (4 svar)
- Er underspyling nødvendig? B6304 -->turbo (14 svar)
- Motorolje b20 (1 svar)
- B230F går og går ikke på tomgang,, (14 svar)
- Spørsmål om orginal lambda (3 svar)
- Hvordan montere åpent filter på 1998 V70 2.0 T (1 svar)
- Spm ang bensinsystem og fuelcell (5 svar)
- Montere oljetemp måler : sensor i bunnplugg ? (7 svar)
- Garrett versjon av turbonetics T3 super 60 (13 svar)
- Servopumpe lekkasje! (0 svar)
- Dobbletmassesvinghjul effekt? (1 svar)
- topper til rødblokk ? (1 svar)
- b20 stopper når den blir varm ;/ (1 svar)
- Spørsmål ang trimming med BSR (3 svar)
- B234f i 740 - how to do? (4 svar)
- b230 trykkplate på b21? (1 svar)
- hvilken vei skal tallene på rådene i B230 snu i blokka? (6 svar)
- Justerbar btr (5 svar)
- bytte bort 19t mot t3/t4 (0 svar)
- Klapring fra turbotrykksmåler og trykkregulator (1 svar)
- Mister bensintrykk b230fk, 242 (9 svar)
- Justering av tenning b230fk (3 svar)
- H-råder (4 svar)
- Diesel til turbo diesel (0 svar)
- forskjell t5 2.0-2.3 L (0 svar)
- 242 speedometer på getrag 265 (0 svar)
- Konvertering b230ft til b204ft (9 svar)
- Bmw 618 trykkplate (16 svar)
- B230AT ladetrykk (3 svar)
- hvordan får jeg av lager på diffklump uten å kappe med vinkelsliper (3 svar)
- valg av matepumpe? (3 svar)
- Slavesylynder bmw zf kasse (1 svar)
- vdo sin dobble oljetrykksgiver (2 svar)
- Innkjøring av turbo? (2 svar)
- justere clutch på m90 (3 svar)
- B230FK, verdi på den? (61 svar)
- girkasse feste 240 (0 svar)
- Oljekanaler (1 svar)
- Godkjenne B21ET uten papirer? (5 svar)
- overgang fra pyramide kant på ft manifoil til vanlig T3 (11 svar)
- Er det forsjell på 300hk chiper??? (3 svar)
- Natriums avkjølte ventiler? (27 svar)
- Rsport eksos (0 svar)
- Forhandler i USA som har overhalingsdeler til rødblokk (0 svar)
- lekker olje motor, volvo 940 (13 svar)
- Olje ut påfyllingslokket. Trimma Ft (4 svar)
- Jabbajohn's motorspørsmål! Startproblemer b230AT (46 svar)
- B20 Turbo godkjenning (0 svar)
- Godkjenne B234f+T i 200-serie, trenger skikkelig svar. (14 svar)
- 940 D24TIC, div info om trim? (6 svar)
- Grønne 968 dyser på orginal FK?? (4 svar)
- Hva er gasfiler?? (3 svar)
- Weber på B19 motor (2 svar)
- Fra M46 til M90 i 740 D24?? (0 svar)
- Valg av girkasse, 180hk+ mulig turbo senere. (3 svar)
- Trakter til su gassere (1 svar)
- Oppkobling av bensinpumper (1 svar)
- Spørsmål til dere som har prøvd 300 oppsett. (22 svar)
- Bensinpumpe går fort, så saktere og saktere (8 svar)
- Godkjenning av trim 940 LT (13 svar)
- Bmw kasse på D24 i 740? (0 svar)
- Honing av motorblokk (5 svar)
- B23 svinghjul med triggerkrans? (12 svar)
- B230FK, plukke iser og overhale, what to do? (8 svar)
- Hvilken turbo burde B230FK hatt? (215 oppsett) (48 svar)
- aut kassa på 2004 S80 (1 svar)
- B230FK lader max på turbotrykk?? (5 svar)
- Kam (1 svar)
- Anbefalte tennpluggsledninger? (8 svar)
- Automattull og gassheng på 855 (0 svar)
- utveksling bakaksel (6 svar)
- bra å billig bensinpumpe til 740 med f+t? (0 svar)
- Noen som har erfaring med B21ET med LH 2.4 fra fk? (33 svar)
- Om606 og m51d25 i Volvo 2/7/900 serie ? (31 svar)
- Vinkel på turbo, haster! (1 svar)
- kjøre b230fk som b230f motor (5 svar)
- Overhale startmotor (0 svar)
- Innsugsflens alu 16v (2 svar)
- Spørsmål anngående 6er hvitblokk og turbo (3 svar)
- Kobling av wastegate med 2 vacum nipler (1 svar)
- 531 topp?? (4 svar)
- Bygge om fra wireclutch til hydralisk clutch hvordan? (6 svar)
- b230fk, stille dumpventil? (5 svar)
- Kjølevannstråden - farge betyr ingenting (45 svar)
- hvem kan kappe,vri,sveise clutchhuset mitt? (4 svar)
- Skifte av svinghjulssensorer (6 svar)
- Spore motor nr opp mot reg nr. Er det mulig? (27 svar)
- bygge om mellomaksel-lager 240 (2 svar)
- Billig lett trimtips?? (71 svar)
- feilkoder 2,3 t5 (0 svar)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.