Vis full versjon : Motor og gir
Sider :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[
18]
19
- Oljetrykkmåler, hvilke gjenger på y-splitt? (0 svar)
- Gnist (230et) (2 svar)
- bygge hjullager bak (240) (3 svar)
- kjøre med A kam eller kjøpe noe annet? (2 svar)
- an koblinger (1 svar)
- Turbotrykk som synker (9 svar)
- enkelsmasse svinghjul på m90 (36 svar)
- spm ang oljesandwitch (2 svar)
- Sette inn oljekjøler. (2 svar)
- B230K med 531?? (14 svar)
- Detroit locker (1 svar)
- getrag...? (6 svar)
- Lamda sensor regulating slæsj diagnostic (1 svar)
- AW71 vil ikke opp i overdrive (11 svar)
- Motorstyringslampen lyser igjen.. (1 svar)
- forgasser turbo (18 svar)
- Oljekjøler blir ikke varm (6 svar)
- Må topp-pakning og bolter byttes ved "demontering" (3 svar)
- Xs Power (9 svar)
- Kinarør og orginal 940 turbo! (11 svar)
- Ny oljepumpe, mer kapasitet? (0 svar)
- Ombygging av forgasser. (1 svar)
- Toppakning B230FK motor. (8 svar)
- bytte til gamlere topp. (13 svar)
- b21 og b23 (aq140/145) "uttak" på toppdeksel?? Hva gjør jeg? (2 svar)
- hvordan se vilken motor? (2 svar)
- Getrag eller M90? (35 svar)
- Kamvalg (8 svar)
- Forslag til turbo på 2,0t (9 svar)
- Drivlinje S60/V70R? (3 svar)
- Braqett til wastegateklokke (2 svar)
- B230a (3 svar)
- hvilken clutch må jeg gå over til? (20 svar)
- clutch sats? (12 svar)
- Automatkassa på 960 2,5l 24v. (12 svar)
- turbo (0 svar)
- ulyd fra clutch/girkasse? (3 svar)
- olje på M47? (19 svar)
- et stempel vs fk (8 svar)
- hvilke chip er dette? (6 svar)
- Spjell åpner ikke fullt (9 svar)
- hvordan stille inn clutch ? b230f (25 svar)
- Bilen er tungstarta. men når den starter går den finst men om jeg jir litt gass dør den:P Går nå:D (37 svar)
- ford edis 4 feilsøking, haster!! (0 svar)
- Vakuum og bensin (5 svar)
- Toppakning (3 svar)
- Tenningsrekkefølge på 6 sylindret? (5 svar)
- Ustabilt ladetrykk (24 svar)
- Ytelse b21 med k-kam og dobbel gasser? (37 svar)
- Grenrør 4-1 til EVO motor! HVORHVOR???? (14 svar)
- Slitasje på kam? (7 svar)
- Motorfester til rettstilling av motor? (13 svar)
- Aussie Locker deler? (3 svar)
- spm angående lmm og dyser (2 svar)
- BW55 automatkasse slurer på 3dje gir! (6 svar)
- 1997 v70 2,0LT B5204T2 Chip (3 svar)
- Coil til 240 med oppskremt B230FK (LH 2.4) (18 svar)
- Montering av kinaturbo på 940 (20 svar)
- forskjellen på hestekrefter og newtonmeter? (31 svar)
- clutch til getrag 262? (6 svar)
- hvilken olje på m90? (14 svar)
- orginale dumpventil på orginal FT/FK turbo (51 svar)
- hvordan få av bensinslange inn på fuelrail ?(b230) (6 svar)
- Passer denne clutchen ? (5 svar)
- ang. olje etter gåen toppakning (13 svar)
- Steg 3 turbin og hus (A/R.63) på T3 fra 740? (9 svar)
- hvordan stille inn kam/reg. reim etter bytte (4 svar)
- Problem med 240. (17 svar)
- hvordan måle om topp er skjev? (11 svar)
- 850R clutch på b230? (5 svar)
- Volvo V 70 R-Designe 2010 (13 svar)
- Lettet svinghjul B230 (8 svar)
- b230et hvem tennplugg anbefaler dere? (7 svar)
- hva tror dere om dette oppsettet? (2 svar)
- 160 topp???? b19a? (15 svar)
- Noen som vet hvor de selger et slik innsug (3 svar)
- Erfaring med Greddy boost controler (3 svar)
- 8v 405 topp vs 531 (3 svar)
- oksigensensor=? (6 svar)
- B19a (20 svar)
- Rød kjølevæske ( Long life G30 ) (13 svar)
- Olje til Bakaksel med Truetrack (27 svar)
- Skade i diff? (36 svar)
- RENNER olje ut i mellom topp og blokk (14 svar)
- Hvilken turbo på volvo 740? (6 svar)
- dump lokk til org volvo turbo. noen som har tegning eller mål? (8 svar)
- Bytte pakning på oljeretur på turbo, b230et (5 svar)
- 240 med b230fk går dårlig. (19 svar)
- 3" lmm til motronic? (6 svar)
- 16v topp på B230F 92mod? (11 svar)
- e85 (24 svar)
- Olje på 960 M90? (8 svar)
- A-kam VS. VX3-kam (28 svar)
- Turbo FT / FK (50 svar)
- Er B230F blokk akkurat lik B230FK/FT ? (5 svar)
- Svinghjul at b230ft Lh.2.2 (7 svar)
- noen som har Diameteren på hulle til olje retur i org fk blokk? (6 svar)
- B230AT ossen turbo? (7 svar)
- Hydraulisk Clutch (4 svar)
- Hvor hardt skal mutrene på svinghjul strammes? (4 svar)
- Olje sprut i motor rommet. B230FK (14 svar)
- kammer rødblokk (8 svar)
- Tips til oljeretur? (103 svar)
- automat gir lockup (2 svar)
- Justere kickdown på ZF girkasse (automat) (8 svar)
- se slitasje på clutch? (5 svar)
- lett trimma v70 kutter (4 svar)
- lh 2.2 Turbo!? (6 svar)
- Overhaling av motor. (2 svar)
- Fusker og blir varm... B230FT (2 svar)
- Gjenger på oljetur (0 svar)
- ZF girkasse? info? (6 svar)
- Turbo B230et? (11 svar)
- B230F med A gasser? (7 svar)
- Stempelringer - hvor kjøpe? (11 svar)
- Topp fra F på FK? (24 svar)
- Radiator (8 svar)
- Kjølevannstemp føler (28 svar)
- turbo (5 svar)
- Forslag til girkasse med rettskårende drev. (35 svar)
- Weber gassere? (3 svar)
- M46 OD, holder den? (9 svar)
- Bmw ZF med rettskårende drev? (15 svar)
- Bosch nr. på 3" lmm. (16 svar)
- Lambda. LH2.4 (14 svar)
- "Lade for kråka" (15 svar)
- Start og stopp (27 svar)
- Endestuss til eksos (22 svar)
- bytte av topp, vil ikkje starte. (16 svar)
- Pinjonglager gått til h******? (53 svar)
- bensin tilf. (2 svar)
- Borre opp oljetur til turbo i blokka (6 svar)
- Kompressor kit b23-b230 (3 svar)
- bytte av motor, nye motoren sviver ikke (20 svar)
- Volvo V6 (10 svar)
- Bensinproblemer... volvo 240 med b230ft (12 svar)
- Svalpeplate i bunnpanne (32 svar)
- noe løst i toppen? b230fk (95 svar)
- Gjenger på org fuel rail (1 svar)
- Hvor kjøpe TD06 20G? (8 svar)
- Bytte av motor (0 svar)
- Trutrack i 1041? (23 svar)
- K-blokk (127 svar)
- Spesialchip til Volvo 960 (3 svar)
- spm ang dyser. (25 svar)
- Hvilket nett er dette og hvilket nett skal brukes? (27 svar)
- Maling til motorblokk (37 svar)
- B23A starter ikke. Lukter bensin av eksos. (15 svar)
- Motorolje (0 svar)
- Div. spørsmål omkring bygging av b230AT (48 svar)
- Hva er denne til? Getrag 262cr (2 svar)
- 2,5" eksos (25 svar)
- B230FX henger på gassen!? (24 svar)
- kobling av ell vifte. (3 svar)
- hull i skjøt på wastgate slangen. (3 svar)
- svinghjuls giver. (0 svar)
- blir det ventilkræsj ved gåen reg.rem på b230k? (24 svar)
- er dette en b230fk blokk ? (14 svar)
- B21A svinghjul på b230? (3 svar)
- lette F svinghjul (12 svar)
- Skal ha nye bensinpumper.. men hva slags? (18 svar)
- M47 med OD (22 svar)
- Kuggerhjul (3 svar)
- Hvordan får man ut denne? (Se bilde) (6 svar)
- B230 AT fjusking på wakum og tenning (25 svar)
- Viking Ecotrim Vs Ecomax (16 svar)
- B230F +T Budskjettbygge (12 svar)
- Kjøre uten lambda? (14 svar)
- Hvor kan jeg kjøpe oppheng til lydpotte? (4 svar)
- Mulig å hooke på oljetemp og oljetrykk på turslange til turbo? (33 svar)
- Hone sylindere med biltema verktøy? (9 svar)
- Demontere ventiler og kamaksel. (38 svar)
- Hvordan vite hvilken kamaksel man har? (6 svar)
- hvordan bensin pumpe i 240 med ft motor (2 svar)
- Info om Komp i de forskjellige motorene (1 svar)
- Utløsningslager ved TP-618 ? (4 svar)
- Oljeskift diesel motor (9 svar)
- hadde m90 hardy kobling? (8 svar)
- Pakning som passer greit mellom eksosmanifold og topp på portede topper? (53 svar)
- hvilke modeller hadde b234 og 204? (6 svar)
- Hvilken dyser erstatter originale FK? (2 svar)
- motoren dauer. (28 svar)
- Forskjell på kam i F og FK? (17 svar)
- Løse cylinder foringer (110 svar)
- Hva "må" jeg ha for å starte ft maskin i 240 (12 svar)
- gullboks - automat vs manuell (35 svar)
- LMM og dyser lh2,4 (2 svar)
- V40 2.0 ville plutselig ikke starte (1 svar)
- Alu-intercooler løsninger på Volvo 940 med AC (15 svar)
- Hvordan få ut stikkakslinger på 740? (3 svar)
- Lei AWD ras? begynn å spar :D (5 svar)
- Kompressor på rødblokk (35 svar)
- 230F turbo konvertering (37 svar)
- Mål på flens til manifold B230FB (0 svar)
- hvor å skaffe eksos flens? (13 svar)
- Org. sperrer til 700 og 900 (5 svar)
- Turbo til b21et (25 svar)
- 240, B230F, LH2.4 - Svinghjulssensor var defekt ja! (11 svar)
- B230K til B230A (7 svar)
- b23e vs b230e (7 svar)
- 2.5liter veiv eller 2.7liter (45 svar)
- Ny bensinpumpe (25 svar)
- Rengjøring av alu motor? (24 svar)
- Erfaring med just. kamdrev på b21et? (42 svar)
- alternative turbo dyser (8 svar)
- Olje på M47 (21 svar)
- Bilen fjusker mellom 3-4000 (4 svar)
- B6304F/FS i bil som ikke er levert med det originalt? (19 svar)
- Stikkakslinger på m59 og m56. whats the difference ? (3 svar)
- 740 bensinpumpe NA vs turbo (10 svar)
- får ikke start på b230fk (2 svar)
- Hvor bestiller folk ventiler (4 svar)
- Eksosflens, b230/b19? (6 svar)
- Slipesett og stempelringer (4 svar)
- Smøre dumpventilen? (1 svar)
- natruimsfyllt ventil (13 svar)
- Råd angående eksosanlegg! (sport) (20 svar)
- Slange og alu rør kit (49 svar)
- hvitt under oljelokk b230 (4 svar)
- bytte av simmering til kammen på b230fk (12 svar)
- Hvor kommer getrag kassene fra? (9 svar)
- Hjuloppheng, fremkommelighet og komfort. (422 svar)
- høyt bensinforbruk på fk lh 2.4 noen som vet? (15 svar)
- Motorbytte (14 svar)
- Hvordan får jeg ut klokka i bakakslingen? (10 svar)
- M40 kasse (5 svar)
- Trenger hjelp med Strømberg forgasser! (1 svar)
- eCharger - noe som funker? (24 svar)
- Getrag "260" fra BMW 525 E34 over på 242 med rødblokk...?? (29 svar)
- LH2,4 på B21A (2 svar)
- M46J vs. M46P. (34 svar)
- Montere oljekjøler på Ft. (10 svar)
- bunnpanner, tips og triks (4 svar)
- S60R KKK24 Turbo på B230FK/FT (9 svar)
- plassering av katalysator (12 svar)
- r-sport turbo (3 svar)
- b230E vil ikke gå rent (9 svar)
- Utveksling bakaksel (245SE auto) (3 svar)
- Alternative motorer i 2/7/900-serie (12 svar)
- Overhaling av getrag 260 (0 svar)
- Hva står turbobetegnelsene for? (6 svar)
- Rustfritt eksosanlegg (16 svar)
- Kraftig bensinforbruk på B230FK LH 2,4 (17 svar)
- Harde trykkplater og thrustlager på B230 (31 svar)
- Chipping av LH-2.2 (18 svar)
- koblingssjema eller forklaring k-jet til lh2,4 i 740gle (5 svar)
- kina turboer (121 svar)
- Hvor mye skal jeg gi for chip til motronic? (3 svar)
- Trimming for ukyndige... (50 svar)
- K-Jet til LH 2.4 noen forskjell? (7 svar)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.