Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 514

Tråd: Bestilt S90/V90 noen?

Hybrid View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Helt klart greit å sette grenser Men det er greit å ha en ting i bakhodet, og det er å tenke i ettertid at "jeg skulle tatt med det allikevel".
    For det er mye dyrere å ettermontere utstyr enn å ta det fra fabrikk - om utstyret kan ettermonteres vel og merke.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. mai 2011
    Innlegg
    223
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Texascom Vis post
    Helt klart greit å sette grenser Men det er greit å ha en ting i bakhodet, og det er å tenke i ettertid at "jeg skulle tatt med det allikevel".
    For det er mye dyrere å ettermontere utstyr enn å ta det fra fabrikk - om utstyret kan ettermonteres vel og merke.
    Det er veldig fint å sette grenser. Det er jo mye gimmick'y greier en kan finne på å betale for (Elektrisk innfellbare speil var det første jeg tenkte på), som i tillegg kanskje er svindyrt å reparare (Elektrisk baklukemekanikk var det første jeg tenkte på nå).

    Bygg en bil som tar hensyn til 95% av behovene dine, så kan du ta de 10 av de 50 tusen du sparte og svi av på Teknikmagasinet. Får det sikkert like moro :-)

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2011
    Innlegg
    42
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av lyskespark Vis post
    Det er veldig fint å sette grenser. Det er jo mye gimmick'y greier en kan finne på å betale for (Elektrisk innfellbare speil var det første jeg tenkte på), som i tillegg kanskje er svindyrt å reparare (Elektrisk baklukemekanikk var det første jeg tenkte på nå).

    Bygg en bil som tar hensyn til 95% av behovene dine, så kan du ta de 10 av de 50 tusen du sparte og svi av på Teknikmagasinet. Får det sikkert like moro :-)
    Summene kan virke små hver for seg, men det baller fort på seg og blir mye penger ut av det. T5 gir meg mindre økonomisk spillerom i så måte, kunne blitt flere pakker om jeg gikk for D4.

    Intellisafe pakken var det jeg mente kunne kuttes, med valg av adaptive LED hovedlys som utstyrstilvalg i stedet for.
    BLIS
    har vold meg mer irritasjon enn nytte og vil ikke bli savnet. Systemet detekterer ofte feil under kraftig regn/snø og må deaktiveres når det blir stående i heng. Detektere ofte også på fysisk kjørefeltskiller, og ved bykjøring er det jo konstant varsling. Venstre speil har dødvinkelfelt, og jeg sjekker uansett høyre side dødvinkel manuelt etter gammel vane. HUD er fancy men det store klare tallene og kartet mellom speedometer og turteller gjør det uproblematisk å ha full kontroll på den informasjonen, uten at det stjeler for mye oppmerksomhet fra kjøringen.

Lignende tråder

  1. Eget underforum for ny XC90 og S90/V90?
    By lyskespark in forum Forslagskassen
    Svar: 5
    Siste post: 18/02/16, 14:18
  2. Noen spørsmål ang, S90/V90/960
    By Vegardb92 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 05/01/12, 23:48

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •