Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 381

Tråd: Nilsson's Volvo 240GL, kone240 og GLT. Nytt "prosjekt"

Hybrid View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere Nilsson sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Tretten
    Innlegg
    943
    Antall takk

    Standard

    Blir strake vegen til Kristiansand, og stavanger tenker jeg, er dyraparken og kongeparken som er hovedmålene der, resten er rein "tur" kjøring, så der kjører vi hvor det er mest og se, blir jo over hardangervidda også. Vi ville helst fortsatt langs kysten og til molde og atlanterhavsvegen, men det har vi verken tid eller budsjett til i denne omgangen. Også er det måte på hvor mye tolmodighet guttungen har, sjøl om han liker å kjøre bil


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Volvo 240GL 1990
    Volvo V70 D5 AWD 2005
    Opel Kadett 1970

    X Volvo 940 1998

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nilsson Vis post
    Blir strake vegen til Kristiansand, og stavanger tenker jeg, er dyraparken og kongeparken som er hovedmålene der, resten er rein "tur" kjøring, så der kjører vi hvor det er mest og se, blir jo over hardangervidda også. Vi ville helst fortsatt langs kysten og til molde og atlanterhavsvegen, men det har vi verken tid eller budsjett til i denne omgangen. Også er det måte på hvor mye tolmodighet guttungen har, sjøl om han liker å kjøre bil


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Blir en flott tur da og hardangervidda er fint blir en fin opplevelse for han har selv mye gode minner fra en sliten 240 med campingvogn fra jeg var unge

  3. #3
    Registrerte brukere Nilsson sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Tretten
    Innlegg
    943
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Blir en flott tur da og hardangervidda er fint blir en fin opplevelse for han har selv mye gode minner fra en sliten 240 med campingvogn fra jeg var unge
    Ja, satser på han blir fornøyd
    Husler godt vi var på mye turer selv når jeg var mindre, både 245 og Golf 1 diesel


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Volvo 240GL 1990
    Volvo V70 D5 AWD 2005
    Opel Kadett 1970

    X Volvo 940 1998

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •