Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 119

Tråd: M.Engelsen's Volvo c30

Hybrid View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere -Tommy sin avatar
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    736
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gull pilen Vis post
    hvis det er det har noen missforstått, det finnes da ikke noe sportslig med en 1,6liter....
    Tro det eller ei, er faktisk en kjørevillig liten sak det der. Hadde selv en C30 1.6D i familien før og hadde mye moro med den. Selvom jeg kan innrømme at etter at jeg kjøpe en S40 med 2.0D så ble det en liten nedtur hver gang. Men absolutt en moro liten sak!

  2. #2
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av -Tommy Vis post
    Tro det eller ei, er faktisk en kjørevillig liten sak det der. Hadde selv en C30 1.6D i familien før og hadde mye moro med den. Selvom jeg kan innrømme at etter at jeg kjøpe en S40 med 2.0D så ble det en liten nedtur hver gang. Men absolutt en moro liten sak!
    va ikke for å irritere på meg noe men irriterer meg litt at bilprodusenter kan kalle noe med en 1,6liter sport...
    hadde hørtes mye bedre ut om de sa feks 1,6d med sportsunderstell siden det er det det er!!!
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  3. #3
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gull pilen Vis post
    va ikke for å irritere på meg noe men irriterer meg litt at bilprodusenter kan kalle noe med en 1,6liter sport...
    hadde hørtes mye bedre ut om de sa feks 1,6d med sportsunderstell siden det er det det er!!!
    Kan hente mye ut av en liten motor bare se på Mazda med sin Wankel ikke mer enn 1,8 men kan greit få ut 800hk av de Snasen bil det der har selv sansen for de selv om jeg ikke hadde trodd det da de kom ut Gleder meg til fortsettelsen

    Selv har jeg siklet på denna http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=26606573
    Sist endret av Revell; 10/02/11 kl 08:51

  4. #4
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Revell Vis post
    Kan hente mye ut av en liten motor bare se på Mazda med sin Wankel ikke mer enn 1,8 men kan greit få ut 800hk av de Snasen bil det der har selv sansen for de selv om jeg ikke hadde trodd det da de kom ut Gleder meg til fortsettelsen

    Selv har jeg siklet på denna http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=26606573
    nå er wankel noe spesielt da...
    greit de kan føles sportslig å kjøre men det er igjen grunnet SPORTSUNDERSTELL og ikke fordi bilen er noe sportsbil/grom motor...
    noe som en bil som blir kalt sport burde ha i mine øyne...
    v50en min som er en 2 liter diesel med sportsunderstell heter ikke sport men er nå dobbelt så sportslig som en 1,6....
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •