Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 94

Tråd: Øygard sin 145 frå 1970. Til salgs

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Antall takk

Standard

Har ikkje blitt gjort so mykje her, berre litt smått. Prøvde å skifta perer i skiltlysa, det gjekk ikkje heilt bra. Det var rusta og fint so det knakk litt her og der so dei heng ikkje so godt fast so dei må eg få bytta ut. Bakluka var berre låst so no virkar den frå utsida og. Av ein eller an grunn går det ikkje å låsa opp når ho ikkje står åpen
    Originale speil, ny brytar til viskarane og hovedlysrele står høgast på lista no. Og so har eg tenkt å skifta motorolje. Kva olje kan anbefalast til ein sånn motor? Ser det har blitt brukt biltema mineral 10w-40 på den og eg trur kanskje ikkje det er det beste for han, sjølv om det dydlegvis har gått veldig fint til no. Ein ting til som har irritert meg litt i det siste er ein lyd som høyrdest ut som nåke metallgreier som var laust og låg og slo når eg kjørte på visse turtal. Heldigvis viste det seg å ikkje vera nåke verre enn grillen. Alle skruene var faste men det er to pinnar under den som går ned i kvar sitt hol i frontplata og dei bevegde seg litt og lagde litt lyd. Sidan eg ikkje fant nåke fornuftig måte å løysa det på tok eg ein krympestrømpe og kutta i to betar som var passeleg longe til dei pinnane og tredde dei utanpå, so no antar eg at grillen held kjeft, det finn eg ut neste gong eg skal ut og kjøra.
    På lørdag fekk bilen seg ein tur til Harstad får å henta ein 244 til ein an fyr her, før det har det vore mest korte turar, + ein tur til Tromsø og litt sånt.
    Eg berre pøsar på med bilde eg, folk likar visst det . So får dåke sei ifrå viss dåke har nåke eg treng (og det er til salgs) eller har nåke ant dåke har lyst å sei.

Først eit bilde frå her i nærområdet. Som dåke ser heiv eg på han nåken gule kjørelys eg hadde liggande, for å sjå korleis det såg ut. Det var bora hol i fangaren frå før so det var jo berre til å prøva Hakje bestemt meg for om eg vil ha dei der eller ta dei vekk igjen, derfor har eg heller ikkje kobla dei til.

Og so på vei te Tromsø

So var det turen til Harstad då. Fint ver og gode greier Me kjørte E6 og E10.

Turtalet blir jo litt unødvendig høgt då, med berre 4 gir. Det er mange fine veistrekningar her der det går an å halda ganske høg fart, men stort meir enn 100 km/t med denne giddar eg ikkje. Det blir jo ikkje net festlegare av at det er 14 år gamle piggdekk utan piggar som står på, so det blir bra med sommardekk for dei er berre 16 år gamle Bensinforbruket må eg sei meg godt fornøgd med, på litt lengre turar er det faktisk på nivå med 940en eg har heima, men på småkjøring brukar han ein del meir.

Einaste pausen på vei til Harstad var her, sidan eg hadde gløymt at det var strekningsmåling, so måtte venta eit par minutt for å vera sikker

Tilbake tok me med oss deta vidunderet frå 1979. Her ventar me på ferja over til Sørrollsnes eller kva det var, for me hadde lyst å ta ein an veg tilbake for å sjå oss rundt. Då kjørte me over eit par øyar med tunell og bru i mellom og opp til Sørreisa. Det var fint det, men veldig mykje telehiv. Heldigvis kom begge bilane uskada frå det

På andre sida av fjorden er veiane av den sorten som eg likar, og ilen takla det fint den og Litt mykje telehiv som sagt men ellers fint.

Tilbake i Bardufoss om kvelden
    Sist endret av Øygard; 05/04/16 kl 19:02
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135