Hehe, sant nok
Kan se ut til at jeg er i ferd med å splitte, men er redd jeg bare ødelegger godset hjullageret skal være festet til..
tips: sett alt sammen igjen, sett på hjulet og ta skikkelig fart over en fartsdump. da kan det tenkes at det løsner :-)
Joachim Aarnes
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styreleder
--
C40 P8 Twin Ultimate 2023
Jeg setter fanken ikke dette sammen igjen uten nytt hjullager på!
Har du noe større av metall du kan legge mot hjullageret og slå på - får kanskje litt mer kraft på det da en med en meisel , hender disse sitter noe enormt godt -heynes boka sier bare skru ut dem 4 skruene og ta ut lageret - skulle stått ha frysespray - gass for oppvarming -evnt trykklufthammer Skulle hatt skype funksjon på forumet så du fikk litt mer selskap når du skrudde
2016 XC 60 D5 220 hk Rdesign
Har Vida / Dice.
Tja, utfordringen er vel mest å komme til med slegga, i og med at det skal slås ut mot meg, og hjulbuen begrenser hvor stor sving jeg får på den. Akk, begynner å bli sliten, trøtt og sulten nå Vil bare få driten av og på med nytt!
- XC70 2004
Tenkte mest på en slager på sånn 1,5 kg ikke slegge men nå fikk du det løs . Ta deg en pause og en røyk før du fortsetter -går enklere da , så slipper du og glemme noe også når du setter det sammen igjen
2016 XC 60 D5 220 hk Rdesign
Har Vida / Dice.
Tenkte bare å dele et tips ang. bolter som ikke vil... Skrur endel påhengs og der løsner de ofte litt og så vil de ikke mer pga salt. Løsningen her er IKKE å dra videre utover...
Spray rikelig med wd40 og jobb skruen INN igjen. Så mer wd40 og ut igjen. Inn-Ut hele tiden. Da kommer den litt mer hver gang.
Når solen går ned, kaster selv små menn lange skygger.
xc60 D4 181 hk R-design 2014
XC70 2006 D5 4C sumsum
Sånn, da fikk jeg tatt etterkontrollen i går, og alt er i skjønneste orden.. Nå er det snart deilig vårvær, og man kan endelig begynne å starte litt nye prosjekter med å gjøre bilen fin og deilig til sommeren