Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 65

Tråd: Inspirasjon, volvo 780

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    Den du har har det vært litt for mange kokker i salaten på fra før så den er "ødelagt" som originalbil.
    Samtidig så er det jo en ypperlig bil å lage kjøremaskin av. Automatgir og sur v6 er ikke akkurat drømmen for de som liker noe som er koselig å kjøre med.

Har du noen gode planer for hemåsänk på den?
    Min er som du sier ødelagt sånn orginalmessig. Egentlig en slik jeg ønsket å kjøpe også, da jeg verken orker å dasse rundt i v6 eller 230Ft. Går dritt begge 2. Ft kan bli okei om man vil bruke en del penger på de. Planen min aller først er bare å sette i stand den FT motoren som står der (male opp, alt av pakninger, simringer osv nytt). Blir ikke noe versting. Helt vanlig trøtt 230Ft med husmortrim, men med m90 istedefor det automatgreiene. Har skaffet kasse som ligger klar. Pedal sett er ordnet i bilen osv. Blir hvitblokk senere i tid. Men rødblokk nå først så man kanskje får brukt bilen litt til sommern.

Har en del planer klar på bilen allerede. Men blir liten tid til bil for tiden. Har kjøpt hus som koster en del millioner, holder på med salg av bolig her jeg bor nå. Pakker ned diverse osv. Blir nok en del updates når jeg har overtatt nye huset, fått tatt de tinga som trengs der osv. Tenker til sommern er jeg tilbake for fult da har jeg egen passe stor garasje har både varmepumpe å sentralstøvsuger I garasjen fliser på en indre del av garasjen oxo faktisk. Så blir spennende det her

Sitat Opprinnelig postet av jacobsen Vis post
    Fetteren til fatters har en sort 780 stående på låven like utenfor Trondheim. Har tenkt lenge på å sjekke den ut
    Hva med å ta turen med et kamera ? hadde vært morro å sett 780 er gromt!
    Sist endret av SirKim; 15/11/15 kl 12:37

Lignende tråder

1. Motor inspirasjon
    By kapli in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 0
    Siste post: 18/07/11, 03:14
  2. Noen som har bilder av volvo s70? trenger inspirasjon:)
    By spørck in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 17
    Siste post: 10/09/10, 13:19
  3. Hjelp! Bilder til inspirasjon 242 søkes
    By Børge Vikebø in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 19
    Siste post: 11/05/10, 14:08

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine