Japp det gjør de. Kjekt å skru fast svinghjulet ordentlig så man ikke blir benløs på grunn av slurv og latskap hvertfall.
Japp det gjør de. Kjekt å skru fast svinghjulet ordentlig så man ikke blir benløs på grunn av slurv og latskap hvertfall.
Greit å beholde beina ja!![]()
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Spørsmål: Hvor tykk er returslangen som går fra fuelrail til returrør? Kom på jeg må ha ny, men huska ikke å måle diameter...
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Jeg bruker 8mm slange dvs 6mm innvending, men jeg har lagt opp nye kobber rør. Så jeg veit ikke hva det orginale er :S
høres jo ikke urimelig ut det!![]()
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Ny oljeslange fra hydroscand, nye reimer, ny bensinslange, 10mm 12.9 bolter til svinghjul og ny LocktiteHar fri fra skolen torsdag og fredag, så da blir det bilskruing og innkjøring (om bilen starter og går som den skal)
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Du får ta en Hamar-tur på fredag eller lørdag daSå kan vi skravle litt. Mye kosta oljeslangen forresten?
Bilen står i Lom, hjemme hos foreldra minemen, skal nedover igjen søndag! Forhåpentligvis med 940, så kan jeg da meg en tur over mjøsa til uka
Ferdigpressa med banjo og en løs 90grader så kosta den bare 325kr
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Jaja men er da fint med en lang innkjøringstur ogsåOkei det går jo ann det, er stortsett i området på kveldstid hender jeg jobber litt overtid men det går sikkert bra. Billig i grunn det da
![]()
Ja, mot at jeg skulle kjøpt an-slange til 250kr pr meter og koblinger til 120-150kr stk, så syns jeg det var billig
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Så absoluttLang er den da?
65cm fra senter på banjo til 90gradern
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Akkurat passe det, nesten så jeg må stikke innom der jeg også da![]()
Ja det får du gjøreer forresten samme gjengene på an-koblinger, så de passer om hverandre
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Jepp, veit det! Og koster halvparten!
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Mindre enn halvparten ogsåOg i grunn bedre kvalitet vil jeg tro, enn den kina pling plong an dritet de fleste selger.
Har laga wg-brakett og laga nytt stag på wg og wg-klaff. Ble ikke så fin, men funker fint. Ble klaring til oljeretur, og det var hensikten
Det stemmer at svinghjul skal stå slik når motor står i ødp?
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Det ser bra ut det derLitt vanskelig å se på bildet, men svinghjulet er vel 6 eller 8 bolta så ser ikke ut som det er satt på feil hvertfall.
Er 8bolta, så var der det passa best mtp starterjoda, motor er på plass... Men, wastegate stanger i rammevang, så må borre et par nye hull..
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
''Ingenting er umulig, kun ei utfordring''.![]()
Ja det endte med å lage ny brakett.. butta i rammevangen samme hvordan jeg plasserte den....! Å nå flytter jeg den på andre sia, mellom turbo og motor
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Sist endret av Frufemmer; 15/11/15 kl 08:11
Volvo V70R AWD 06 Sonic
Volvo 944 98 Turbo+
Ford F-150 Svt lightning
Pajero 2001 2.5 TDI
19mm hydraulikkslange! Stiv og fin
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt