Da har jeg fått den eu-godkjent
Må si att det var veldig deilig å bli ferdig med
Å grunden til at jeg fikk feilkoder på tempsensor'n var at jeg hadde satt på feil kontakt
Men bilen oppfører seg ganske rart, for hvis jeg gir hjernet, eller kommer i en bratt oppoverbakker så jukser den no veldig. Også soter den no veldig. Har regulerbar btr å har skrudd med til 2.5 bar men det virker fortsatt som at den går for fett, gubben mistenker att det har noe med tenninga å gjøre, men plugger å kabler er nye. Å gnisten ser grei ut. Den har også en tendens til å gå veldig lavt på tomgang(500), og andre ganger ligger tomgangen på 1500. Tar ett par sekunder før den legger seg på 7-800, å da virker det som den fusker/halter litt.
Også lurer jeg på om det er noen som har svar på hvordan jeg ser hvilken kontakt som skal på hvilken dyse? Er veldig usikker på hvilken kontakt som skal til dyse 2 og 3 da merkinga mi datt av når vi satt i motor'n. Har prøvd å bytte fram og tilbake, men synes ikke det har så mye å si