Normalt me litt stress før treffan. Men nårn har my bra folk irund seg som står på dag å natt fer å hjølp meg så er alt muli
Normalt me litt stress før treffan. Men nårn har my bra folk irund seg som står på dag å natt fer å hjølp meg så er alt muli
Gjør magnus å kjell all jobb fer dæ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja hørre me te på nybygg det. flenk der gutan så det bli nokk å få gassa litt på dæ i hælga ja
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da er den good too go i hælga.
Topphåper jeg får se den i aksjon på lørdag
![]()
Teori e når man veit allt og ingenting funger.
Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
Å me dette så førenes teori og praksis.
Ingenting funger og ingen veit kofør.
Ja vi håpe den går meir en ein dag sjøl om statestikken er dåli
Liten snutt fra acr. Fikk problem første runden me at eine shims under trøkkern hoppa av å mangla komp på ein sylinder. Men fixa det fort å kjørt feilfritt heile helga. 30dekk ca 200liter fuel. Ikke fylt vatn eller olje på heile helga.
Biln fungerer over all forventning no.
Ble rå å kjør me den forstillinga å motorn e råsterk spole langsletta på fjerdegir me federal rsr gateslicks bak uten problem.
Ble tøff longroofen ja Tom Christian![]()
bra trøkk i'n nå! Vil se mer film!![]()
Ja funka utroli bra. Sjåførn hold ikke igjen så mye han heller. Har litt film. Ikke så go på derre klippinga men ska prøve få til nå filma etterhvert
Fikk juling den baksjermen.
![]()
Ska laga film seinar liten snutt bære no. Filma tvn
Gratulerer med ei vellykket helg og bil som bare fungerte! =)
Satte spor den helga
![]()
Haha, er litt krefter i hjul som sprenger![]()
Kule bilder av bilen i aksjon!!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
var nye disse federal rsr hjula. Utroli morro å drifte me hjul me litt grep. Ryk godt av di å.
Utstyret skal brukes ja.."That will buff out" som dem sier..
![]()
https://youtu.be/iwTezykWG6Y
Ble litt lang filmen men plagdes me edb maskina så ble nå sånn.
Du satser godt.Hvordan funker girkassa?