Så nå att det var september
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bjørnar det er nok ikke et problem, ser sjeldent kontroller når jeg er oppi dal'n der. Kjøre østsia fra rena også vestsia fra elverum og ned så burde det gå rimelig glatt.
Må og må, du kan kjøre militærvegen. Og forresten Bjørnar så kan det hende det blir benking hos DreRacing samme dag så da kan du jo få vite hva du har av HK.
Det hadde jo vert gøy å se hvor mye krefter som er i bilen
Prosjekt: 242 turbo http://forum.vccn.no/showthread.php?...an-det-bli-bra
Jobb: https://www.facebook.com/BW.MEK/
Fått fiksa noe kjøling på bilen eller?.. Syns den gikk fort varm på burninga?.
Sent fra min D5803 via Tapatalk
Tunna Racing
V70R AWD 1998
245 GL (Turbo) 1992 (x)
965 2,5L 1995 (x)
240 GL (Turbo) 1988
245 GL (Turbo) 1983 (skrot)
Har ikke gjort noe annet en å borre noen hull i termostaten. Fin temp på vanlig kjøring, men fort varm med slik herjing ja.
Men håper det var underholdende lell
Prosjekt: 242 turbo http://forum.vccn.no/showthread.php?...an-det-bli-bra
Jobb: https://www.facebook.com/BW.MEK/
Null stress med underholdning
Tunna Racing
V70R AWD 1998
245 GL (Turbo) 1992 (x)
965 2,5L 1995 (x)
240 GL (Turbo) 1988
245 GL (Turbo) 1983 (skrot)
hehe bra
Prosjekt: 242 turbo http://forum.vccn.no/showthread.php?...an-det-bli-bra
Jobb: https://www.facebook.com/BW.MEK/
Elektrisk vifte å kald termostat så er det håp :-)
Sent fra min D5803 via Tapatalk
Tunna Racing
V70R AWD 1998
245 GL (Turbo) 1992 (x)
965 2,5L 1995 (x)
240 GL (Turbo) 1988
245 GL (Turbo) 1983 (skrot)
Ja får nok det har fått no forskjellige tips her og der jeg skal prøve
Sendt fra min knuste Samsung
Prosjekt: 242 turbo http://forum.vccn.no/showthread.php?...an-det-bli-bra
Jobb: https://www.facebook.com/BW.MEK/
Stor radiator å kjøle vifte :-) Skal du kjøre på bane så bør kjølinga være i orden :-)
Sent fra min D5803 via Tapatalk
Tunna Racing
V70R AWD 1998
245 GL (Turbo) 1992 (x)
965 2,5L 1995 (x)
240 GL (Turbo) 1988
245 GL (Turbo) 1983 (skrot)
Slet med det samma sjøl på FD+ T motoren min. Fiksa termostat, å skikkelig vifte fra V70. Da ble den bra. Men skulle hatt større radiator når jeg kjørte på Våler å virkelig pressa den. Var litt over normalt varm da. Men stabil :-)
Sent fra min D5803 via Tapatalk
Tunna Racing
V70R AWD 1998
245 GL (Turbo) 1992 (x)
965 2,5L 1995 (x)
240 GL (Turbo) 1988
245 GL (Turbo) 1983 (skrot)
ja større radiator og bedre vifte er nok løsningen for meg å
Prosjekt: 242 turbo http://forum.vccn.no/showthread.php?...an-det-bli-bra
Jobb: https://www.facebook.com/BW.MEK/
Zeeker kjører vell 940 turbo vifte og samme type radiator mener jeg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har jo egentlig fått tak i 940 vifte jeg å...
Prosjekt: 242 turbo http://forum.vccn.no/showthread.php?...an-det-bli-bra
Jobb: https://www.facebook.com/BW.MEK/
Ja, men du lytt ha radiator som passer kåpa, så du slipper å Skjæren i biter
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan vel justeres litt?
Sendt fra min knuste Samsung
Prosjekt: 242 turbo http://forum.vccn.no/showthread.php?...an-det-bli-bra
Jobb: https://www.facebook.com/BW.MEK/
jaja
Prosjekt: 242 turbo http://forum.vccn.no/showthread.php?...an-det-bli-bra
Jobb: https://www.facebook.com/BW.MEK/
Er vel ikke så lett å få ned eksos temp på en gasser motor, som det er med sprut heller. Trur løsninga er radiator med mye vann, å ei vifte som begynner tidligere.
Sent fra min D5803 via Tapatalk
Tunna Racing
V70R AWD 1998
245 GL (Turbo) 1992 (x)
965 2,5L 1995 (x)
240 GL (Turbo) 1988
245 GL (Turbo) 1983 (skrot)
Nå i helgen var det drifting på Eikås utenfor Bergen og været var nydelig lørdag og pent søndag. En bekjent stillte med helt nybygget bil som i siste liten fikk montert motorvifte som ett tillegg til den oppgraderte radiatoren og oppgraderte mekaniske vannpumpen han kjører. Når han kommer inn igjen etter ett heat så er kjølevannstemp. lavere enn før han kjører ut.