Takk for det

Som sagt finnes det sikkert elegantere løsninger for å koble enheten til strøm. Det fulgte med en sånn sigarettenner med to USB uttak. Jeg har dessverre ikke peiling av hvordan en USB kabel er byggd. Derfor behold jeg boksen og gjorde bare pluss og minus tilgjenglig. Hadde det vært en vanlig strømkabel, hadde det nok vært mye enklere for meg Også måten jeg koblet på strøm bak 12v uttaket i konsollen kan gjøres bedre. Men jeg har gode erfaringer med disse "strømtyver". I tillegg er det et sted som ikke er utsatt for fuktighet, så dette burde holde. Jeg blir nok ikke lei meg hvis noen forteller meg at det hadde vært mye enklere å finne strøm et eller annet sted under dashen
Tiny gir deg mulighet til å velge sjøl hvordan du kobler den til radion i bilen. Fungerer begge AUX og radiofrekvens i mine øyen like god. Så jeg valgte radiofrekvens og slapp dermed og legge 3,5mm AUX kabel fra uttaket i midtkonsolen til selve Tinyen. Siden midtkonsolen var helt demontert hadde det vært fullt mulig å gjemme også AUX kabeln