Det stæmmer. Skulle vel hadd mekaniske men prøver litt til me 16 nye løftera.
Det stæmmer. Skulle vel hadd mekaniske men prøver litt til me 16 nye løftera.
Går ikke fort i usa.
Venta ein måna no.
Uuuutolmodi!!
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Tor24 har bygd 16v topp for meg som er god for minst 600hk og han mener bestemt at hydrauliske løftere skal fungere mer enn bra nok med skikkelig oljepumpe Jeg ville egentlig ha mekaniske, men stoler såppass på han
Vi har bygd mekaniske på min, men en 2.7 som ikke skal varve de villeste rpm, og med real pumpe (helst ekstern) så går det fint
Har stor tørsump pumpe så skal ikke være problem me oljetrykke. Toppan fløde som faen dæm. Treng nesten ikke gjør noe me di for 600hk.
Varver jo bare 7000, så da er hydroliske bra nok tror jeg.
Mulig det bare er flytekniker-paranoian min som slår inn, men noe som helst over de originale 6000rpm, eller noen stivere fjører, eller høyere løft synes jeg er å ta for stor sjanse... kunne også vært lurt å diagnosere de du tar/tok ut for å se hva som var årsaken til at de kollapset... litt risky å frese rundt på Mo, hvis det er noe med olja (ikke nødvendigvs for lavt trykk), eller noe annet (forurensning feks) som gjør at de kvelder... lite trivelig hvis noen av de plutselig kollapser på full pupp i en sladd, da er det fort mer enn noen løftere som må byttes... i beste fall må du ha nye seter, ventiler og kanskje kammer... i værste fall nappes huet av noen ventiler som følge av veldig lite trivelig møte med ventilsetet i for stor fart med en bråstopp og da kan du kanskje begynne å bygge ny motor etterpå... just saying...
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Flere av derre som skal oppover til acr 26-28juli me bil??
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Teori e når man veit allt og ingenting funger.
Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
Å me dette så førenes teori og praksis.
Ingenting funger og ingen veit kofør.
Driver enda og styrer med sprutet, og jeg har mine tvil på at alt er ferdig og mappet innen den tid, men man skal aldri si aldri.
I verste fall blir det en dagstur på meg og.
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
1988 Volvo 240 2,8 16V Comp Billett 6067, Peterson tørrsump, custom plenum, Maxxecu
1990 Mercedes 190 Evo III
1989 Ford Sierra Cosworth
Chris Breivik - 41643790
https://www.facebook.com/chris.breivik.5
Sjekk ut Mjøsfab, mye gromme deler til gode priser!
Nettbutikken er stadig under oppdatering å nye deler kommer inn i fleng!
Om du ikke finner det du leter etter, ta kontakt.
http://www.shop-mjosfab.no/
Team Hinnøya Racing kommer i år. 3 stk 240 Men vi kjører nedover ikke oppover
__________________
Team Hinnøya racing!
244 78 "Prosjekt Cruisebil"
244 88 "390whp Go-sideways driftcar"
Kommer en gjeng fra Rørvik også.. Finner oss på partycampen med 2x 13meter busser, sikkert 50stk men kun 1 (!) som har vett nok til å sette sammen bilen sin.. Ford Sierra 2.9 Cosworth med eller uten turbo. spørs på humøret på eier.
09mod Ford S-Max 2.2TDCI Tit-S Individual Familiebil
10mod Audi A6 Allroad 3.0TDIQ Konebil
95mod Volvo 940 Turbo Banebil
Tja mulig jeg tar med cosworthen,men er redd for at den kommer til å rase om jeg får horna ut av hjelmen å satser over evne på acr, å det er ikke planlagt siden jeg skal selge den
Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
1988 Volvo 240 2,8 16V Comp Billett 6067, Peterson tørrsump, custom plenum, Maxxecu
1990 Mercedes 190 Evo III
1989 Ford Sierra Cosworth
Chris Breivik - 41643790
https://www.facebook.com/chris.breivik.5
Sjekk ut Mjøsfab, mye gromme deler til gode priser!
Nettbutikken er stadig under oppdatering å nye deler kommer inn i fleng!
Om du ikke finner det du leter etter, ta kontakt.
http://www.shop-mjosfab.no/
Har du fått dei bremseslange/rør holdarane frå kaplhenke?
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Helvette! Får tak i alt... UTENOM bremsene.... Da er jeg litt fuucked :( Alternativet er jo å kjøre ned i bilen jeg låner, men da hadde jeg blitt så flau at da holder jeg meg heller hjemme (bilen en en Citroen C5 diesel, drittbil)
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Jimmen. Er ikke nå party p aftertrack i år. Kun reint bil treff.
Volvobrage. Di ble send igår. Så laga nå stygt å bruke så d blir funksjonibelt.
Fant ut at demperan ikke satt ordtli fast. No e alt på stell å forstillingskontroll er i orden..
Virker som alt funker greit no.
Å feira me ein liten piruett