De fleste T3 og T4 lagerhusene er like enten det er Garrett, Turbonetics, Precision, Compturbo osv. Dette betyr at dersom man kjører ett rent T3 eksoshjul så passer alle T3 eksoshus om hverandre. Det helt fantastiske Cosworth A/R0,63 turbinhuset passer i utgangspunktet alle rene T3 turboer inkl. BSRT325.
I forhold til linkene dine så fremstår det som om det er apekatter som driver den sjappen der. Cosworth 2WD har f.eks T3 trim 60 med 46,5 mm inducer. Cosworth 4x4 har en helt spesiell kompressor med 47 + mm inducer. Som du ser klarte ikke de karene der det.
T34 turboen er en T4/T3 hybrid som trenger ett T4 kompressorhus da bakplaten er for stor til at ett T3 hus passer på.
Den eneste turboen som fremstår som interessant er denne: http://www.ebay.co.uk/itm/Aftermarke...item4ac4e051ca
Både Volvo R-sport og Escort Cosworth sitt A/R0,63 turbinhus vil passe rett på. Innvending diameter i ett B230ET kompressorhus er for lite og må maskineres og bearbeides før det passer på dette kompressorhjulet, men ett Sierra Cosworth kompressorhus vil passe rett på.