Lenge siden jeg har oppdatert Her ser jeg... kan oppdatere litt nå har sjeldent tid til og oppdatere men kan komme med litt og kansje få lagt ut litt bilder

Kan begynne med å fortelle om den Svarte 242 en. Den ble solgt vidre til en på forumet her men så aldri noe til penger eller deler vi avtalte som bytte. Måtte til slutt og hente bilen og da var den bare mye verre enn den var nårr jeg hadde den. Bilen ble stående i garasjen noen dager før jeg plukket av det som var brukende og vraket skallet.
(Var ikke noe å berge og ingen som ville ha den)

Den vinrøde 93mod 240en solgte jeg til en kompis og bygget turbo motor til han. Ble EU godkjent like før salg med bare få bagateller. Er på veien i dag og skal snart godkjennes med b230ft.

740en har jeg enda og har gjort noen små ting med den. Kommer tilbake til det senere

Siden 242 en ble vraket ble alt av "stasj" flyttet over på en 76 mod 242 jeg kjøpte i fjord vinter den er godkjent og på skilt. Hadde b230f motor men var bare til godkjenning. Har div turbomotorer stående så skal hive inn en av de.

Har også kjøpt 2 andre biler. En 1992 volvo 245 med 275.000 på tellern. Er utstyrt med ac bla.. 601 rød og grei stand.
Den andre bilen er gammelbilen til bestemor. En kompis av meg kjøpte den oss meg for noen år siden men bilen ble stortsett bare stående så jeg fikk kjøpe den. Er en 87 mod 240 gle som jeg har bygget om til B230f.. har mye planer men får ta litt etter litt.

For de som vil følge mine og kompiser sine biler gå på Facebook og finn team holmstad kaffe og te