-
Mercedes 300 diesel kkk turboen har så vidt jeg vet en inducerdiameter i nabolaget 40 mm og det rekker ikke langt. Diesel turbinhuset er overdrevet lite noe som er uheldig når man har høy komp. og nesten ikke eksoskam. Tipper at alle kurvene kommer til å snu tidlig her.
Ta gjerne utskrift av effektkurve og ladetrykkskuve på pull med lavt ladetrykk, med moderat ladetrykk og med maks ladetrykk slik at du selv kan få se hvor det snur og hvor hardt det snur.
Tipper også at "mitt oppsett" med dreide stempler, A-kam, en BSRT325 turbo og gjerne store eksosventiler i 530 toppen hadde tilført i nabolaget 100 hk og 100 Nm, men vi får se.
Sist endret av Batland; 07/01/15 kl 22:30
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forum Rules