Joda, det begynner å bli nærme da ja.. Men det er ikke DET som hadde bekymret meg mest, egentlig. Pinjongvinkel, stempelet i dempern, vinkler på bærearmer, osv. Ikke veldig mye fjæringsvei igjen, så er jo ikke akkurat noe å kjøre gris med..
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Bilder uten add-on, men ca høyde ser dere :P
Åh, syns de så hvite ut jeg.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Skay hay!!
På bildene er kanalene sorte men skal bli røde de å så ser bilen lavere ut.. skal justere høyden så fort den har fått skilt.. er vel 40mm senk bak åsså 65mm senk forran nye lesjø fjører og bilstein racing dempere heleveien
-Volvo 240 Turbo (sommerbil)
-Volvo 740 Turbo (brukis)
-Volvo 142 Turbo (banebil)
og hatt 20++ andre volvoer
gammel bilen min var lav
orginal fjør vs kappa senke fjør!
Bilen din har blitt rå, vetle! Har du sveisa 25mm skåler? Lurer på hvordan en 240 hadde blitt med skåler og det B&G senkesettet som tydeligvis senker mer en lesjø-settet.
Ikke lav nok!
Nei faen anders, skvettlappene tar jo ikke engang nedi!
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
-Volvo 240 Turbo (sommerbil)
-Volvo 740 Turbo (brukis)
-Volvo 142 Turbo (banebil)
og hatt 20++ andre volvoer
Derfor må man ha watt-link
245 turboen min med kappa fjærer. (ble delebil pga rust)
144 med kappa fjærer. vises ikke så godt, men den er ganske lav
90' Volvo 240 Tubroprosjekt
69' Volvo 144 Rustprosjekt
68' Volvo 144 Orginalbil
81' Volvo 240 Turbo skall
Er mer å gå på frem der! ;D