Kan være greit å merke, men kan love deg at mye sier seg selv å
Kan være greit å merke, men kan love deg at mye sier seg selv å
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
Hallo, venner.
Fikk liv i thaiphonen, så her er bilder fra eksos skiftinga sånn i tilfelle noen skulle ha interesse av det.
Gjorde rein den tassen her i samme slengen :P
Oppe på bukken..
Litt diverse rusthøl og irr var det! Min kjære klassekamerat står i bakgrunnen og gapar :P
Dem ringte meg fra BCB og lurte på årsmodell på bilen, alikevel greide de å sende feil! Sååå da blei det jallamekk
Sløve figurer som hjelper til..
Reiste til Sweden en tur etterpå, så måtte jeg nesten parkere ved siden av denne karen. De stygge vinterfelga mine er borte til neste år.. da tar jeg eiker felga og trøkker på noen vinterdekk Blir Super DTM bare jeg begynner som lærling nå..
Foreløpig er det bare mobilbilder av kvalitet ræv inntil jeg får kjøpt meg et ordentlig kamera..
Første som skjer nå frem i tiden er 60/40 senk og 940 front, bare jeg får LITT penger igjen Rop ut om noen har, så skal jeg se litt på økonomien!
Sist endret av Bunes; 28/01/14 kl 13:36
Skjer ikke mye her for tiden.. Men var innom vaskehallen på jobben til fatters for å vaske og polere i dag fikk knipsa noen bilder da
S70'n til en kjenning av fatters som står i bakgrunnen
Ble blank og fin etter en runde med polish
Leiter fortsatt etter deler så jeg får 940 front! Bare å rope ut om noen har lykter med grillfester eller turbogrill til 940!
Ser bra ut! Burde kanskje tatt av det siste grøftelyset? Ser litt rart ut med bare et grøftelys
- 1990 Volvo 740 GL -- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -
Nå skjer det endelig litt snått her :P fikk kjøpt det grøftelyset jeg mangla av Marius Skau her på forumet! Ikke strøkent, men mye bedre enn bare ett
Dessuten er det bare et par måneder til jeg kan ta førerkortet og før den tid må jeg få kjøpt noen ordentlig senkefjører
Sist endret av Bunes; 02/04/14 kl 15:06
Flott at dem kom frem Va som sagt ikke strøken, men ser ut som du blei fornøjd?
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Ønsker meg som nevnt 60/40 fjærer fra KL, så bare å rope ut om noen har liggende og skal selge
Tok et bilde i stad for å vise litt mer helhetsinntrykket på bilen ser det litt bedre enn da den står inne i garasjen
Litt rart lys ute men...
Fin bil gitt! følger med her ser frem til senk.. kanskje 940 lykter og grill
60/40 fjærer fra KL er bestilt! blir montert til uka bare dem dukker opp i posten.
I tillegg er det under en måned til jeg får lappen, og lærlingplassen er i boks får da bruke verkstedet når jeg vil på kveldstid og får en mye bedre plass å skruuu! Begynt å planlegge et litt mer langtidsprosjekt.. 240 turbo kanskje? Evt veteran 200, eller 140 med skikkelig forgassermotor setter pris på innvendiger!
Fjørene kom i går så da monterer jeg dem på mandag, da je har verksted tilgjengelig bilder kommer naturligvis.
Fjørene sitter der dem skal dem, men begynte å sloss med muttern til spissinga på styrestaget så får gjøra ferdig firhjulskontrollen i morra
Ser da sånn ca. Hvordan høyden ble..
Skal få tatt noa skikkelige bilder bare jeg blir ferdig i morra
Her er forresten forskjellen på originalfjør vs. 60mm fra KL, for de som lurer :P
Sist endret av Bunes; 26/05/14 kl 16:06
Gleder meg til skikkelige bilder av bilen når fjærene har satt seg litt Er luren på å kjøpe framfjærer fra KL til min også, bare for å få den like lav framme som bak.
- 1990 Volvo 740 GL -- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -
Nå kommer bildene! ble faktisk fint stuk på den, kanskje liiiiiitt høy i ræva men det siger vel etterhvert
Gi gjerne feedback planlegger en bil til nå også som sagt...
Er på utkikk etter rutegrill/GLT-grill til fronten min, om noen har så er det bare å gi en pris!
Tok en kjapp vask
Jammen ble det førerkort på meg og
Sent fra min D6503 via Tapatalk
Vurderer å selge denne nå ta kontakt om det skulle være interessant!
Sent fra min D6503 via Tapatalk
Denne er forresten solgt.. Alt for billig :(
Men vurderer nå et 240 prosjekt, så om noen skulle ha en stående til en billig penge er det bare å rope ut!