Siden den går dårligere og dårligere jo varmere den blir er det antagelig noe med blandingsforholdet som ikke justeres riktig eller at tenningen/gnisten er generelt for dårlig.
Du kan sjekke koblingsskjema for hvilke signaler som påvirker blandingsforholdet, kjølevesketemperatur feks den motstanden skal synke fra flere tusen ohm og til antagelig 100-300 ohm et sted. Signalet fra veivaksel sier noe om hastighet på motoren. Dersom du får målt motstand på kjøleeveske sensor både som kald og som var finner du kanskje ut om dette er feilen. Og husk ny bensin er viktig kan være mye kondensdrit i en gammel tank med lite bensin på.
Når det gjelder gnist har du utført en test. En god coil klarer å lage gnist som hopper 1cm avstan i friluft ganske lett. Vet ikke om du tør men en skrutrekker inn i coilen og hold rett over gods på motor.... pass på strømmen og beskytt deg med tykke hansker.
Det er også mulig at kompresjon kan være dårlig. Dersom du undersøker dette og du har både kompresjon, gnist og bensin skal dette fungere altså.